Nyt on kyllä niin monta vuotta kun oon viimeksi purkanu s50 imusarjaa ja hatarat muistikuvat. Aikoinaan kun M3:ssa oli käyntihäiriötä, niin aika monta kertaa nuo piti ottaa pois.
Eikös tuo lähe kun ottaa tuon kaasuvaijerin edestä pois ja jarrutehostimelle menevän letkun? Imukurkkujen mutterit auki (läppärunkojen puolelta 12kpl) ja koko roska nousee siitä pois. Voi olla että kotelon alapuolella oli ruuveja/kiinnikkeitä, tms. ja näpräsin ne pois (tai sitten edellinen purkaja oli ne jättänyt pois ja siksi niin helposti lähti sarja pois ) Siellä läppärungon puolella tais olla putkissa reilu 10mmm olake joka menee läppärungon sisään ja siinä O-renkaat laippaa vasten. Eli pitää vetää läppärungon suunnasta poispäin suoraan ja sitten vasta nostaa pois, ettei mene särki ne olakkeet niissä putkissa (ohutta muovia ja jos ulkona/kylmässä purkaa...)
Eikös tuo lähe kun ottaa tuon kaasuvaijerin edestä pois ja jarrutehostimelle menevän letkun? Imukurkkujen mutterit auki (läppärunkojen puolelta 12kpl) ja koko roska nousee siitä pois. Voi olla että kotelon alapuolella oli ruuveja/kiinnikkeitä, tms. ja näpräsin ne pois (tai sitten edellinen purkaja oli ne jättänyt pois ja siksi niin helposti lähti sarja pois ) Siellä läppärungon puolella tais olla putkissa reilu 10mmm olake joka menee läppärungon sisään ja siinä O-renkaat laippaa vasten. Eli pitää vetää läppärungon suunnasta poispäin suoraan ja sitten vasta nostaa pois, ettei mene särki ne olakkeet niissä putkissa (ohutta muovia ja jos ulkona/kylmässä purkaa...)
Comment