Originally posted by T3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkoperä ei lukota
Collapse
X
-
Originally posted by mehtojarvi View Posttätä aihetta kans sivuten,ihmetellyt kun e30 mitä olen omistanut polttanut/vetänyt 2 renkaalla paljon helpommin,kuin e36:set mitä nyt on,ei millään edes lumella:think
eikä siis missään noista ole ollut lukkoa.Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostVaihde vapaalla ?sigpic
"Ilo ilman E30 on teeskentelyä"
"I'dont drive fast, I just fly low"
"Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät pahentaisi."
❒Single ✔Taken ❒Forever alone
Comment
-
-
Avoimet perät rupee kyl näppärästi lukottaa sillon kun ovat menossa rikkiJoskus E30 316i bemarissa meni 2 perää rikki ja kummatkin alko olee aika lukkoperämäisiä ennenkö hajosivat
F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostAvoimet perät rupee kyl näppärästi lukottaa sillon kun ovat menossa rikkiJoskus E30 316i bemarissa meni 2 perää rikki ja kummatkin alko olee aika lukkoperämäisiä ennenkö hajosivat
sigpic
Comment
-
-
Viime kesän partyillä yks kaveri sai idean sulattaa mökkialueella e39 530d manuaalilla kumit katuun. (Punainen m-sport ja kaverin pää kattoikkunasta pihalla)
Aikansa leikittyään, bemun perässä tapahtui jotain ja perä jäi lukkoon.. Se antoi pikkuisen periksi asfaltilla kääntyessä, tosin lievän paukkeen saattelemana. Jokusen viikon se taisi kestää sen jälkeen kunnes hajosi kokonaan. Eli niinsanottu köyhänmiehen-tee-se-itse-lukkoperä.
Comment
-
-
Originally posted by J. Kuusisto View PostViime kesän partyillä yks kaveri sai idean sulattaa mökkialueella e39 530d manuaalilla kumit katuun. (Punainen m-sport ja kaverin pää kattoikkunasta pihalla)
Aikansa leikittyään, bemun perässä tapahtui jotain ja perä jäi lukkoon.. Se antoi pikkuisen periksi asfaltilla kääntyessä, tosin lievän paukkeen saattelemana. Jokusen viikon se taisi kestää sen jälkeen kunnes hajosi kokonaan. Eli niinsanottu köyhänmiehen-tee-se-itse-lukkoperä.
Ei ole avonaista perää tarkoitettu tuohon hommaan, ei ole siellä välissä laakeria.
Comment
-
-
Mites yleistä on tuo lukkoperän rutina? e34 m5 murikka pitäisi olla kiristetyllä 75% lukolla itsellä, esim parkkipaikalle ajaessa tiukassa käännöksessä hitaassa vauhdissa perä napsahtaa tuntuvasti ja myös kuultavasti. Tuntuu pitävän kuitenkin ihan hyvin.
Onko tuo ominaista vai tarviiko alkaa varaperää huoltamaan :think-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostMites yleistä on tuo lukkoperän rutina? e34 m5 murikka pitäisi olla kiristetyllä 75% lukolla itsellä, esim parkkipaikalle ajaessa tiukassa käännöksessä hitaassa vauhdissa perä napsahtaa tuntuvasti ja myös kuultavasti. Tuntuu pitävän kuitenkin ihan hyvin.
Onko tuo ominaista vai tarviiko alkaa varaperää huoltamaan :thinkLast edited by Discohai; 25-03-2012, 21:56.
Comment
-
-
Mikä perä autossa?
Originally posted by Timse View PostEikös IS pitäs olla tuo lukko? Tosin lumellakaan ei pyöri välillä kuin toinen, mutta välillä tuntuu menevän asfaltti pätkiäkin molemmat pyörien. Tänää tunkkasin perän ylös ja pyöritin toista rengasta ja toinen ei pyöri mihinkään, joten tästä voidaan tehdä johtopäätös? Ja perästä ei löytyny tyyppilaattaa ja avaamaan en alkanu.
Comment
-
Comment