Takakannen pultin alla. Yleensä vasemmalla ylhäällä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkoperä ei lukota
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by estervainaa View PostMites yleistä on tuo lukkoperän rutina? e34 m5 murikka pitäisi olla kiristetyllä 75% lukolla itselläOriginally posted by Discohai View PostSe on ihan normaalia perässä jossa on normaalia kovempi esijännitys. Itsellä tekee samoin ja taitaa olla noin 50%.
Toki muissa lajeissa, saattaa tuo suurempi esijännitys olla juuri se haluttu asia (driftingissä taitaa tosin olla kemppi-lukot yleisimpiä).G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostPerän esijännitys ei ole sama asia kuin sen lukitus-suhde. Jos puhutaan rata-ajosta asvalttiradoilla, niin yleensä silloin kun lukitus-suhdetta tiukennetaan, niin samalla myös poistetaan esijännitys. Näin on tehty mm. sigun M3:sen perälle, joka ei kyllä rutise yhtään 50% lukitus-suhteella ilman esijännitystä. Tuota esijännityksen poistoa suosittelisin myös estervainaan rata-autoon.
Toki muissa lajeissa, saattaa tuo suurempi esijännitys olla juuri se haluttu asia (driftingissä taitaa tosin olla kemppi-lukot yleisimpiä).Last edited by estervainaa; 28-10-2013, 17:12.-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Comment
-
-
Kuinka normaalia tai epänormaalia on kun perä ei lukota oikealle käännyttäessä? Jarrua vasten paikallaan ja vasemmalle käännyttäessä toimii "hyvin"...Suosiolla Särkikoskelle huoltoon ja tiukkaukseen?Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostKuinka normaalia tai epänormaalia on kun perä ei lukota oikealle käännyttäessä? Jarrua vasten paikallaan ja vasemmalle käännyttäessä toimii "hyvin"...Suosiolla Särkikoskelle huoltoon ja tiukkaukseen?-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostOma "75%" lukkoperä hirtti kiinni edellisenä kesänä ja kävi särkikoskella huollossa. Nyt on kiristetty 50% lukko tuplalevyillä, eikä oireile mitenkään. Tuon rutinan aiheuttajaksi paljastui täysin loppuun kuluneet kitkapinnat, muuten lukko olikin vakio 25% toisin kuin auton myyjä ilmoitti. Särkikoski sanoi, että tuollainen 50% kiristetty lukko olisi rata-ajossa parempi ja kestävämpi verrattuna vakioon.
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostOmasta 75% lukosta poistettu Särkikosken toimesta esikiristysjousi ja ramppikulma muutettu toimii hyvin, ehkä pientä nypytystä risteyksestä paikallaan lähdössä. Nyt jos saisin valita niin ehkä 50% ois ollu kuitenkin pehmeempi/mukavampi kadulle:thinkE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment