Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 ennakoivaa huoltoa.
Collapse
X
-
Kyllä olen jokaiseen tehnyt, tosin sillä muutoksella että Beisanilta tiivistesarja ja germanautosolutionsilta usasta disan korjaussarja. Näitä olen laittanut ja todennut hyviksi valmistajiksi. Tosin nuo disan sarjat on kopioita toisistaan, varmaan kaikki pelaa jos osat on oikein mitotettu.
Vaikka koneessa ei tunnukaan välttämättä mitään varsinaista vikaa, tuo vanoksen tiivisteitten vaihto on lisännyt alavääntöä ja laskenut kulutusta.
-
-
Auto 03 ja 200tkm.
Onko muuta kannattaa huoltaa/päivittää? Softaa tms.Last edited by Alfistipohjoosesta; 06-03-2018, 14:45.
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostNo kyllä kiristin kannattaa vaihtaa jo paljon aiemmin, sen verran helppo ja halpa homma.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Alfistipohjoosesta View PostEli tuossa 2005 525 e39 on nyt tämä M54 sarjan moottori?
Onko ilman oireita, tai ainakaan ole huomannut, järkevää remontoida:
https://x8r.co.uk/products/bmw/bmw-d...6-with-gaskets
Mulla on toi X8r:n disa kitti ja ihan pätevä on etten näkisi syytä tilailla meren toiselta puolelta GASin kittiä suuremmilla posteilla ja tullit vielä päälle. Meinasin kans tuon vanos sarjan tuolta tilailla jossain vaiheessa.F10 528iA
Ex. E39 528iA, E60 530iA, MB CLK55 AMG, CLS350, E60 530iA, F30 328iA
Comment
-
-
Jakopäälle ei varmaan kannata mitään tehdä jos ei kuulu ääniä. Itselläkin liki 500tkm mittarissa ja ei ole kiristimiä tai laahaimia vaihdettu koskaan. Kauniisti käy.
edittiä: pitää vielä lisätä että viimeiset 8 vuotta aina kylmänä käyntiin ilman lämmittimiä jokatalvi kun töihin lähtee. On pomminvarma moottori (nyt se varmaan hajoaa)Last edited by Jka; 10-03-2018, 12:53.E70 X5 4.8i
ex: E46 325Ci
Comment
-
-
Jos tuon Disan tarkistaa niin miten sen kunnon voi tietää jos on ehjä? Ehjäkin voi hajota kuukauden päästä? Eli onko paras toimintamalli ostaa korjaus-sarja ja päivittää uudet osat anyway? Mulla +17vuotta / 170tkm ajettu eli ekoja M54 mitä valmistettu.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostJos tuon Disan tarkistaa niin miten sen kunnon voi tietää jos on ehjä? Ehjäkin voi hajota kuukauden päästä? Eli onko paras toimintamalli ostaa korjaus-sarja ja päivittää uudet osat anyway? Mulla +17vuotta / 170tkm ajettu eli ekoja M54 mitä valmistettu.EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
^onko tuossa korjaus-sarjassa eliminoitu tuo irtonainen metallitappi kokonaan?
Kun korjaa niin saanee paremman toteutuksen kuin oem-osassa. Alla olevassa linkissä myös video modauksesta, aika iisiltä näyttää, suunniteltu tuo akselin rakenne kokonaan uusiksi, noinhan se olisi pitänyt tehdä jo alunperin imo.
Last edited by 205/65-15H; 16-04-2018, 19:15.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
Comment