JHe, mikäs st2 sulla on autossa? Onko taka- vai neliveto?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F sarjan N55, S55 ja B58 moottorien viritys ym. modaus
Collapse
X
-
Originally posted by BFI18 View PostJHe, mikäs st2 sulla on autossa? Onko taka- vai neliveto?E46 M3
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostItsellä on tällähetkellä sigun autossa katiton downpipe, isompi välijäähy, ahtoputki vaihdettu, CTS Turbon intake, ngk kylmemmät tulpat ja bootmod3 stage2 e30 kartta. Tulevaisuudessa on aikomus laittaa isompaa turboa, joko pure turbon stage2 tai bigboostin joku isompi, pi suuttimet ja tankin pumppu modata.
Joten kirjoitelkaa tänne vaan kokemuksia, kun harvassa on nämä suomen n55 jutut
Meinaan kun kesällä bimmerbartyilla ajoin rouvan 430d gran coupella sinua vastaan varttimaililla ja 430d aika oli 13.1 ja sinun 12.9. Molemmat kuitenkin nelikkoja joten lähdöllä ei pitäisi olla pajon eroa. Meillä on 430d 340hv.
Mulle ihan tuntematon toi bootmod3. Ajattelin vaan kun MHD luvataan vastaavaalla softalla n.430hv. Silloin pitäisi varttimaili aika olla nelikolla jo lähempänä 12 kuin 13.Last edited by miyli; 27-10-2018, 07:35.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Tiedoksi n55 virittäjille.
F sarjan n55 on sitten se tankin matalapainepuolen pumppu todella helppo modata itsekin. Eli ei kannata ostaa rapakon takaa mitään 500€ pumppua.
Tein juuri yhdelle kaverille sellaisen. Laitoin walbron 450 pumppun (150€) sinne alkuperäisen tilalle. Ainostaan siihen kannen avaukseen kannattaa hankkia oikea avain, se ei millään ruuvarilla/ taltalla onnistu kunnolla.
Ebaysta noitakin saa halvalla.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostOletko kokeillut MHD tuon bootmod3 tilalla?
Meinaan kun kesällä bimmerbartyilla ajoin rouvan 430d gran coupella sinua vastaan varttimaililla ja 430d aika oli 13.1 ja sinun 12.9. Molemmat kuitenkin nelikkoja joten lähdöllä ei pitäisi olla pajon eroa. Meillä on 430d 340hv.
Mulle ihan tuntematon toi bootmod3. Ajattelin vaan kun MHD luvataan vastaavaalla softalla n.430hv. Silloin pitäisi varttimaili aika olla nelikolla jo lähempänä 12 kuin 13.Last edited by Korpraali; 27-10-2018, 16:33.BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Kannattais ehkä kokeilla, kun MHD ilmoittaa PWG turboille stage2+:lla 400hv konetehoa...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostMitäs coolereita ootte laittanut? Nämä kiinnostais:
Genuine BMW M Performance parts at competitive prices with outstanding customer service. An online store for all your BMW Modifications needs. ML Performance
Jos olis hilloo niin:
https://www.vividracing.com/evolutio...150943590.html
Tämmöinen näytti olevan, ei mitään hajua merkistä. Oliskohan Wagner-kopio? Ei ole Wagnerin logoa kyljessä, mutta muuten näyttää samalle.
E46 M3
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostEn ole MHD:tä kokeillut. Ja tässä eniten ahdistaa se, kun itsellä on PWG malli, eli pneumaattisesti ohjattu ja siinä on pienempi turbo, sekä downpipe on halkaisijaltaan pienempi kuin EWG mallissa, joka tuli 2013 lopulla f30 korimalliin. Eli PWG malli on tehottomampi muutenkin. Mitä nyt ulkomaan foorumeita lueskellut, niin näillä modeilla mitä itsellä tällähetkellä on, niin on penkitetty 350whp ja siitä ylöspäin. Custom softalla tietenkin saisi lisää tehoa, mutta ajelen nyt OTS softalla niin kauan kun laitan isomman turbon kiinni.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
sit kun laitat isomman turbon kannattaa jo hommata jb4Mercedes-AMG C63 T-Modell.
EX:F80 M3 Mineral Weiss
EX: F20 M135i xDrive alpinweiss III E92 M3 alpinweiss III E92 335i M Sport alpinweiss III E46 M3
Comment
-
-
Originally posted by Johto View PostMiksi? Custom softan vuoksi? Ei siihen JB4:sta tarvita, MHD:n alusta riittää siihen.
Ja tärkein juttu on hybriturbon kanssa tuo polttoaineen syöttö. Jos löylyä haluaa, niin silloin pitää panostaa e85 ja näin ollen PI:hin.Last edited by Tommix; 28-10-2018, 09:25.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Bootmod3:lla on kyllä stage2 turbon ots mapit. Ja sillä ohjelmalla meinasin juuri customin teetättää ja sitten luultavasti jb4 ohjaamaan ruiskuja. Ellei nyt kevääsee mennessä ole tullut jotain uusia juttuja jo. :thinkBMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostMHD vakiosoftat ei tue hybriditurboa. Ja customsoftan tekeminen MHD:lle on kyllä yhtä tuskaa vs. JB4 ja custom BEF. Kokeiltu on n54:n kanssa ja tuskaa oli mutta varmasti tehtävissä.
Ja tärkein juttu on hybriturbon kanssa tuo polttoaineen syöttö. Jos löylyä haluaa, niin silloin pitää panostaa e85 ja näin ollen PI:hin.
Tuon custom softankin voi kohta unohtaa, koska MHD:n omassa M135:ssa on Puren hybridin lisäksi samainen hpfp ja lupailevat valmiita karttoja yhdistelmälle lähiaikoina.Last edited by PekkaSavolainen; 01-11-2018, 21:55.
Comment
-
-
Originally posted by PekkaSavolainen View PostXtreme-DI korkeapainepumppu.
Originally posted by PekkaSavolainen View PostTuon custom softankin voi kohta unohtaa, koska MHD:n omassa M135:ssa on Puren hybridin lisäksi samainen hpfp ja lupailevat valmiita karttoja yhdistelmälle lähiaikoina.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment