Mitäs katsuri on mieltä jos autosta poistaa gpf suodattimen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F sarjan N55, S55 ja B58 moottorien viritys ym. modaus
Collapse
X
-
Originally posted by hardyy View PostMitäs katsuri on mieltä jos autosta poistaa gpf suodattimen?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Ei oo F-sarjaa eikä varsinaisesti viritystä tai modausta, mutta ennen kuin tuollaisia edes harkitsee niin olis kiva tietää moottorin nykyisestä kunnosta vähän enemmän. Miettinyt toistaiseksi lähinnä sitä että pitäiskö mun olla 153tkm rullatun N55:n osalta miten huolissani turbon kunnosta ja imukanavien/venttiilien karstoittumisesta?
Mitään varsinaisia oireita en ole havainnut, mutta koska vasta hetki tuolla ajeltu en voi erottaa vikaa ominaisuudesta niin kauan kuin mikään ei muutu. Tyhjäkäynti ei ole mitenkään tasaista silloin kun on 600 rpm, mutta tuon yläpuolella vähän tasoittuu.
Originally posted by Kaimu View PostKukaan tietoinen 335is/550i levyn ja asetelman sopivuudesta n55 jatkeeksi?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Kaimu View PostN55 manuaaliin jämäkämpää kytkintä kellään infota?
Lähes kaikki kykät ja hilppeet aina n54, ja mistään ei löydy varmaa tietoa yhteensopivuudesta n55:sen kanssa.
Eri osanumerot kuitenkin vautipyörästä lähtien näiden välillä.
Kukaan tietoinen 335is/550i levyn ja asetelman sopivuudesta n55 jatkeeksi?sigpic
E82 n55
Comment
-
-
Olen tuollaista 535i n55 katsellut. On 2010 malli niin mietin että sehän mitataan jo putken päästä nämä päästöt... Joten ei taida mennä päästöistä läpi? Ilmeisesti 1 katilla on vaan varustettu ja tässä autossa seki on vaihdettu katittomaan. Jos kehtatte vähän valaista miten tässä menee. N54 on helppoa ku toinen katti toimii ja pudottaa päästöt tarpeeksi alas.
Comment
-
-
Täällä vähän vertailua:
BMW N55 Turbo Upgrade Guide - All the N55 Turbo Setup Options! Check out the Stage 1, Stage 2, and Stage 3 Turbo Upgrades for BMW's N55.
Tästä TTE550:stä olin kiinnostunut:
TTE550 5654 UPGRADE TURBOCHARGER BMW N55 The TTE550 for the N55 motor.…
Täällä myös hyvää vertailua:
Ja Suomessa kaikki turbopajat modaa/korjaa näitä tänä päivänä.Last edited by Tommix; 16-11-2020, 09:36.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Kiitos Tommix Ahdin kaupoista.
Mustana perjantaina laittelin kampanjahintojen sokaisemana tilauksia.
Eli Tommixin Turbo lähti, muutaman mutkan kautta MLperformancelle. Eli päädyin tuohon TTE:n tekeleeseen. Sieltä tulikin hieman muutakin otettua samalla. Chrge pipe, DBV, cooleri ja MHD:n pulikka. Ym.
Kevättä odotetaan kovasti😃
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostKiitos Tommix Ahdin kaupoista.
Mustana perjantaina laittelin kampanjahintojen sokaisemana tilauksia.
Eli Tommixin Turbo lähti, muutaman mutkan kautta MLperformancelle. Eli päädyin tuohon TTE:n tekeleeseen. Sieltä tulikin hieman muutakin otettua samalla. Chrge pipe, DBV, cooleri ja MHD:n pulikka. Ym.
Kevättä odotetaan kovasti😃
Pistäppä juttua miten juttu etenee ja kuvat kun saat modatun turbon käteen.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostMullakin lähti MLPerformancelle charge pipe-tilaus vetämään black weekillä, mutta kuulosti olevan Masatalla pipet loppu. Toivottavasti nyt ehtis tämän vuoden puolella vielä tulemaan niin ei tulis tullimaksuja.
Mulle tuli paketti eilen.
Comment
-
Comment