Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ropo
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 648

    #31
    Originally posted by TheLoial
    On aika paljonkin mutta mitä ottaa huomioon, se jää aina oman harkinnan varaan. Siitä voi tehdä hyvän tai huonon ja huonokin toimii sellaisella kaverilla hyvin joka ei tarvitse huippuominaisuuksia autoltaan. Riippuu käyttäjästä mitä haluaa ja millaiset painoarvot antaa eri ominaisuuksille...

    Tätä voi verrata tietyllä tavalla turbon pakosarjaan, siitä voi tehdä monenlaisen: muoto, pituus, suora <-> kapeneva, antureiden paikat, letkulähdöt, tilavuus ym ym...
    On kuin poliitikon vastaus....
    Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

    Comment

    • ropo
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 648

      #32
      Originally posted by ropo
      Pitääkö olla ahtopaineen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin?
      Niin tätä olen miettinyt.
      Onko siitä mitään haittaa jos käyttää tavallista säädettävää bensanpaineensäädintä ja säätää bensanpaineet maksimi ahdoille sopiviksi. Tuleeko sitten pienemmillä ahdoilla jotain ongelmaa?
      Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

      Comment

      • L.H
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 2481
        • Lohja

        #33
        Originally posted by ropo
        Niin tätä olen miettinyt.
        Onko siitä mitään haittaa jos käyttää tavallista säädettävää bensanpaineensäädintä ja säätää bensanpaineet maksimi ahdoille sopiviksi. Tuleeko sitten pienemmillä ahdoilla jotain ongelmaa?
        Ei se nyt taida niin ainakaan järkevästi toimia.. Eihän tommoset säätimet nyt niin kalliita luulis olevan, ettei turbottaessa budjetti kestä..
        “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

        Comment

        • ropo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 648

          #34
          Originally posted by L.H
          Ei se nyt taida niin ainakaan järkevästi toimia.. Eihän tommoset säätimet nyt niin kalliita luulis olevan, ettei turbottaessa budjetti kestä..
          Niin ei tässä siitä budjetista niikään ole kysymys. Yritän vain keräillä tietoa tässä valmiiksi kun rakennus intoa taas joskus jostakin löytyisi...
          Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

          Comment

          • Tipi
            Bimmer Rookie
            • Jun 2005
            • 180
            • Kaarina

            #35
            Originally posted by ropo
            Niin ei tässä siitä budjetista niikään ole kysymys. Yritän vain keräillä tietoa tässä valmiiksi kun rakennus intoa taas joskus jostakin löytyisi...
            eiks se mega sytkän säädöllä ois helpoin vaihtoehto? tuntuu ainakin musta siltä et rupee menee h*lvetin hankalaks homma... no jokanen tekee miten ite parhaaks näkee

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎