Originally posted by TheLoial
m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..
Collapse
X
-
Niin tätä olen miettinyt.Originally posted by ropoPitääkö olla ahtopaineen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin?
Onko siitä mitään haittaa jos käyttää tavallista säädettävää bensanpaineensäädintä ja säätää bensanpaineet maksimi ahdoille sopiviksi. Tuleeko sitten pienemmillä ahdoilla jotain ongelmaa?Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
Ei se nyt taida niin ainakaan järkevästi toimia.. Eihän tommoset säätimet nyt niin kalliita luulis olevan, ettei turbottaessa budjetti kestä..Originally posted by ropoNiin tätä olen miettinyt.
Onko siitä mitään haittaa jos käyttää tavallista säädettävää bensanpaineensäädintä ja säätää bensanpaineet maksimi ahdoille sopiviksi. Tuleeko sitten pienemmillä ahdoilla jotain ongelmaa?
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Niin ei tässä siitä budjetista niikään ole kysymys. Yritän vain keräillä tietoa tässä valmiiksi kun rakennus intoa taas joskus jostakin löytyisi...Originally posted by L.HEi se nyt taida niin ainakaan järkevästi toimia.. Eihän tommoset säätimet nyt niin kalliita luulis olevan, ettei turbottaessa budjetti kestä..
Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
eiks se mega sytkän säädöllä ois helpoin vaihtoehto? tuntuu ainakin musta siltä et rupee menee h*lvetin hankalaks homma... no jokanen tekee miten ite parhaaks näkeeOriginally posted by ropoNiin ei tässä siitä budjetista niikään ole kysymys. Yritän vain keräillä tietoa tässä valmiiksi kun rakennus intoa taas joskus jostakin löytyisi...
Comment
Comment