Millaisen bensapumpun tuplakaasarit vaatii turbo käytössä? Pitääkö olla ahtopaineen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin? Mitenkäs kun koneessa jota olen rakentamassa on mekaaninen bensapumppu nokka-akselikäyttöinen. Eihän sitä voi poiksaan viskata kun sitten tulee öljyt pihalle sen reijästä vai voiko sitä käyttää siirtopumppuna vai tarviiko siirtopumppua edes?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..
Collapse
X
-
Originally posted by ropoMillaisen bensapumpun tuplakaasarit vaatii turbo käytössä?
Originally posted by ropoPitääkö olla ahtopaineen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin?
Originally posted by ropoMitenkäs kun koneessa jota olen rakentamassa on mekaaninen bensapumppu nokka-akselikäyttöinen. Eihän sitä voi poiksaan viskata kun sitten tulee öljyt pihalle sen reijästä vai voiko sitä käyttää siirtopumppuna vai tarviiko siirtopumppua edes?E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by BMWsutiimuuten hyvä se tönkkö jakaja mutta matkaajossa ei tarvitse haaveilla että pääsisi alle 10litran....
turbokoneessa oikeanlainen alipainesäädin laskee kulutusta, poistaa lämpöongelmia, ehkäisee nakutusta ja vähentää turboviivettä.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by mortimerei se alipainesäädin turhaan siinä jakajan kyljessä killu, kevyellä kuormalla (siis esim. juurikin matka-ajossa) ajaessa vaikuttaa kulutukseen ihan perkuleesti.
turbokoneessa oikeanlainen alipainesäädin laskee kulutusta, poistaa lämpöongelmia, ehkäisee nakutusta ja vähentää turboviivettä.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Kaksitoiminen alipainesäädin joka siirtää ajoitusta myöhäisemmälle paineella.
Letku tulee ihan normaaliin paikkaan kaasuläpän juureen.
Mistä tuommoisen alipainesäätimen saa onkin jo toinen asia. Tiedän, että jotkut ovat tehneet vastaavan kapistuksen pienestä pneumatiikkasylinteristä ja hienosti on hoitanut tehtävänsä.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by FreakKaksitoiminen alipainesäädin joka siirtää ajoitusta myöhäisemmälle paineella.
Letku tulee ihan normaaliin paikkaan kaasuläpän juureen.
Mistä tuommoisen alipainesäätimen saa onkin jo toinen asia. Tiedän, että jotkut ovat tehneet vastaavan kapistuksen pienestä pneumatiikkasylinteristä ja hienosti on hoitanut tehtävänsä.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Originally posted by mortimer...ja ahtopaineiden noustessa vähentää ennakkoa.
systeemi onnistuu sopivalla 1-toimisella alipainesäätimelläkin kohtuu hyvin tuloksin.
Osaatko kertoa tarkemmin miten se onnistuu 1-toimisilla alipainesäätimellä?Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Originally posted by ropoOnko imusarjan tekemisessä/ostamisessa otettava jotain huomioon turbo virityksissä?
Tätä voi verrata tietyllä tavalla turbon pakosarjaan, siitä voi tehdä monenlaisen: muoto, pituus, suora <-> kapeneva, antureiden paikat, letkulähdöt, tilavuus ym ym...
Comment
-
Comment