Joo eli olis tollanen E30 320i -85 niin että paljos sen mittarin mukaan kuuluis ottaa kierroksii vakiona ? ja kierrosten rajottimen pois ottaminen ei varmaankaan hyödytä mitään eikä oo kannattavaa ? kokeilin ottaa siitä virranjakajan pyörisjästä sen metalli nipsun pois johon se jousi susteemi osuu että katkasee sytytyksen niin ei se kiertäny yhtään sen enempää se jousi systeemi vaan levis pillupäreiks mut otin ne kaikki hilppeet irti siitä pyörijästä niin ihan normaalisti toimii ja kiertää joku 6200Rpm et kuuluuksen kiertää enempi vai vähempi ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon M20B20 ottaa jengaa vakion ?
Collapse
X
-
Originally posted by T3Kokeile paikallaan kuinka kiertää. Kyllä sen pitäis enemmän kiertää, jos oot kerran ottanu sen rajottimen pois.
Kaasu vaan pihassa pohjaan. Jos tuntuu ettei kierrä, niin annat sen kaasun vaan olla pohjassa. Karstat sun muut kun irtoavat, niin siitä se alkaa pikkuhiljaa kiertämään paremmin ja paremmin.
Ite oon saanu tommosen kiertämään ilosesti yli 7-tonnia.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisNäin just. Kannattaa pitää vielä kytkin pohjassa, niin ei ole niin paljoa vastusta. Mulla kierti niin, ettei vakiomittarissa asteikko riittänyt, vaan piti laittaa toinen mittari jossa asteikko 10k rpm. Ei se sitä pohjaan ottanut, mutta lähemmäs 8k rpm kuitenkin! Se voi ensin ottaa vähän vastaan, mutta sitten kun venttiilit lämpeää, niin alkaa kiertää!
t.Ville
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
mielestäni ei tartteis kiertää kun sen 6500rpm maksimissaan, mutta itellänikin ottaa 7500rpm, (rajoitinta ei tietenkään ole)puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by BeniE30miten se rajotin sitten käytännössä otetaan pois ??Pro on aina pro, oli laji mikä vaan
Comment
-
-
Ei voi ymmärtää mikä helvetin hinku on VAKIOkoneista alkaa tuota rajoitinta poistamaan/siirtämään?
Eri asia on sitten kilpurit ym viritetyt koneet, joissa on nokka tjsp joka vaatii enemmän kierroksia että saadaan kaikki irti....
Eihän nuo vakiot muutenkaan enää tee muuta kuin kiljuu ja tehokäyrä laskee siellä lähempänä rajoitinta = ENNEN kuin se rajoitin edes hakkaa vastaan...
p.s Vakioksi lasketaan muutetulla putkistolla ja "vapaavirtaus suodattimella" olevat...
Huudattakaa toki koneenne paskaks, mut älkää sit tulko tänne enää siin kohtaa itkemään kun ne hajoo
Kiitos ja anteeksi
Comment
-
-
Täälläkin päin suunnilleen sen 6500-6800rpm kiertää.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
Comment