Originally posted by Spetke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20b20/23 "kiertokanget väärinpäin" haittaako?
Collapse
X
-
"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
-
-
Vallan mielenkiintoinen keskustelu menossa täällä näköjään :think
Laakeriliuskathan laitetaan kuivana lohkoon/veiveihin/laakeripukkiin ja LIUKUPINNALLE voi sitten laittaa 50/50 STP:n ja ölpän coctailia jos siltä tuntuu, erittäin yleinen toimenpide vanhan liiton työntötankovinkkelin kasausvaiheessa ja on tuota itsekkin tullut käytettyä. Vielä kun ennen starttia pyörittää "oil pump primerilla" vähän painetta voitelujärjestelmään niin voitelu on taattu uudelle kiukaalle alusta alkaen. Toivottavasti vielä öljypumppu toimii...
Originally posted by antti79Heh, STP:tä, ei perhana. Noi jenkkilullat varmaankin leipois heti kiinni jos ei säännöllisesti käytä STP:tä joka paikassa.
Sori , mut toi STP oli vaan niin "hauska"....
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostKasaas nyt ensin yksi (1) kpl jenkkilullan moottoreita niin katsotaan sitten uudelleen mielipiteitä... Ja se STP josta nyt puhutaan ei ole mitään STP Engine Flushia, etsikää se oikea aine netin syövereistä, aiheesta on kirjoitettu kilometritolkulla...
Niin ja oikeassa olet, mulla ei ole mitään kokemusta jenkkimoottoreista, niissä kuvioissa STP on varmaan enemmän kuin kohdallaan.
Comment
-
-
Originally posted by antti79 View PostTulee vaan aina mieleen rockabilly tyypit STP hihamerkkeineen ja amerikanrautoineen ja mun kieroutunut mieli huvittuu kyseisestä mielikuvasta. Sorry...
Comment
-
-
Originally posted by Racink View PostEi ole, kunhan laakeritpukit ovat oikeinpäin eli lukituskynsien kolot vastakkain.
Comment
-
-
Originally posted by mikko_83 View PostPurin varamoottoria ja huomasin muutamassa kangessa olevan kuvan mukaisesti kynnet vastakkain ja toisissa eri puolilla kankea. Onko kuvassa oleva pukki nyt oikein päin?
EDIT: enpäs olekaan yhtään varma kun aloin ajattelemaan, kunhan lämpimikseni kirjottelen.Last edited by masi300; 09-12-2006, 16:58.- Muutamia riisejä
- Muutamia saksalaisia
- Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
- Ex E30 320i -84
Comment
-
-
Originally posted by masi300 View PostÖö...ei ole oikein. Nuohan on tehty pareiksi ja sen uran pitäisi jatkua siihen toiseen kappaleeseen Näin mä olen asian ymmärtänyt.
EDIT: enpäs olekaan yhtään varma kun aloin ajattelemaan, kunhan lämpimikseni kirjottelen.
Ne saa asennettua joko kuvan mukaisesti tai sitten kynnet kaulan vastakkaisille puolille.
Comment
-
-
Originally posted by mikko_83 View PostPurin varamoottoria ja huomasin muutamassa kangessa olevan kuvan mukaisesti kynnet vastakkain ja toisissa eri puolilla kankea. Onko kuvassa oleva pukki nyt oikein päin?
Äläkä sitten luttaa öljyä sinne liuskan väärälle puolen
-Ja hae jostain moottoripajalta välysnauhaa ja tarkista vielä varmuuden vuoksi, että välykset ovat joka kaulassa kunnossa
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostKyllä on oikein, ja tarkista myös, että on oikea alaosa oikeassa kangessa.
Äläkä sitten luttaa öljyä sinne liuskan väärälle puolen
-Ja hae jostain moottoripajalta välysnauhaa ja tarkista vielä varmuuden vuoksi, että välykset ovat joka kaulassa kunnossa
Tosin jos plastigagella katsoo välykset niin liekköhän tuolla väliäkään jos vaikka kankien alaosat ovat vaihtuneet.
Comment
-
-
Originally posted by mikko_83 View PostMistäs tuon tietää onko oikea alaosa oikeassa kangessa? Eihän noissa taida mitään merkkejä olla. Edellistä konetta kasatessa (oli tehtaan jäljiltä) merkkasin kaikki osat kunnolla niin ei tarvinnut arpoa kasatessa mikä kuuluu mihinkin. Tätä konetta on joku jo kerennyt räpläämään.. Ei toimi sama konsti enää.
Tosin jos plastigagella katsoo välykset niin liekköhän tuolla väliäkään jos vaikka kankien alaosat ovat vaihtuneet.
Comment
-
Comment