Eli tämmöseen kysymyksen hakisin vastausta kaverin puolesta. Auto on siis vuosimallia 2000 328Ci coupe, johon on suunnitteilla m50b25 imusarja tehonlisäyksen toivossa. Eikös tämä ole ihan sama moottori kuin e36 korin 328i:ssä? Riittääkö pelkkä imusarjan vaihto, vai tarviiko/kannattaako vaihtaa muutakin samalla? Esim. onko kaasuläpät samanlaiset, vai onko vaihtotarvetta? Nokka-akseleihin ei ole tarkotus kajota, ainakaan tässä vaiheessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50b25 imusarja 2000 328Ci:hin
Collapse
X
-
Originally posted by Julle View PostSopiikohan tuo m50 imusarja sitte ollenkaan, tai kannattaako laittaa..?BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostM52TU:ssa on softaohjattu kaksoiskanavaimusarja jonka tilalle ei m50:sen
ns."singleplane" imusarjaa voi todellakaan laittaa. Vaikka joku siinä onnistuisikin, niin tehon putoaminen on 100%:n varmaa. Siihen -97 malliseen m52 koneiseen se toki menee.
Vai onko kannessa tai nokissa muuta eroa?
Kunhan mielenkiinnosta ihmettelen...G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Originally posted by culli View PostMistä johtuu, että M52B28 pataan saadaan imusarja vaihtamalla tehot n. 205~220 hujakoille ja M52B28TU puskee vain n.200 hepoa. Eikö tuon TU:n pitäisi pystyä samaan, jos imusarja ei vakiona ahdista(ja on vielä tupla vanoskin).
Vai onko kannessa tai nokissa muuta eroa?
Kunhan mielenkiinnosta ihmettelen...Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment