Siis olen kyllä kuullut monesta muustakin BMW-padasta joka vie öljyä ihan sikana, mutta käytännössä näitä yksilöjä on sitten löytynyt sieltä sylttytehtaan parkkikselta. Ainahan oppii näistä BMW:kin uutta joten minä ilmoittaudun puolestani nyt sitten tähän leiriin. Eli onhan se uskottava että on siis olemassa kolmilitraisia jotka vaihtovälissä polttavat tuon pari/kolme litraa.
Eli minulle tämä tosiaan on ihan uutta muissa yhteyksissä kuin näin pitkäiskuisen koneen huohotinjärjestelmän vikaantuessa?
Miksi muuten joku epäilee että meidän pata ei kuluta siksi öljyä koska silla ajellaan kusi sukassa? No, meillä kuitenkin yhdessä vaihtovälissä vedetään
3-4viikkoa Saksaa/eurooppaa ihan aikuisten oikeasti lujaa ja ne ketkä minut/minun ajotyylini sattumoisin tuntevat, voinevat varmasti allekirjoittaa sen että pieni öljynkulutus ei takuulla johdu ainakaan ajotyylistä.
Siis toki mikä tahansa kone kuluttaa öljyä jos se on 0W-Castrollia tms., mutta en oikein jaksa siltikään uskoa että oikeilla öljyillä ja kunnossa olevalla huohotinjärjestelmällä kolmilitraisenkaan ominaisuuksiin kuuluu öljynpoltto?
Eli minulle tämä tosiaan on ihan uutta muissa yhteyksissä kuin näin pitkäiskuisen koneen huohotinjärjestelmän vikaantuessa?
Miksi muuten joku epäilee että meidän pata ei kuluta siksi öljyä koska silla ajellaan kusi sukassa? No, meillä kuitenkin yhdessä vaihtovälissä vedetään
3-4viikkoa Saksaa/eurooppaa ihan aikuisten oikeasti lujaa ja ne ketkä minut/minun ajotyylini sattumoisin tuntevat, voinevat varmasti allekirjoittaa sen että pieni öljynkulutus ei takuulla johdu ainakaan ajotyylistä.
Siis toki mikä tahansa kone kuluttaa öljyä jos se on 0W-Castrollia tms., mutta en oikein jaksa siltikään uskoa että oikeilla öljyillä ja kunnossa olevalla huohotinjärjestelmällä kolmilitraisenkaan ominaisuuksiin kuuluu öljynpoltto?
Comment