Originally posted by Clavurion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EGR:n poistomenetelmistä
Collapse
X
-
E92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
-
-
Solenoidi tulpattu ja turbiina vaihdettu.
Vehkeet rokkaa taas. Kyllä tuo turbokin oli niin loppu jo, että siitä tuo varmaan enimmäkseen johtui
E92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
-
Onko kokemuksia siitä mitä katsastussetä sanoo jos EGR:n ja välijäähdyttimen poistaa kokonaan? Tarkisteleeko ne konehuonetta niin tarkkaan et huomaisivat poistamisen?
Ebaystä kun löytyy tulppaussarjoja joilla saa sekä pakopuolen että nestekierron tulpattua kun EGR:n poistaa kokonaan.
Edit: Tietty ohjelmallisestikin täytyy poistaa ettei tule vikakoodeja.Last edited by Asp68; 30-08-2019, 12:03.---------------------------------------------------
BMW F11 535xD -11 ALPINWEISS 3
Comment
-
-
Niinhän niitä löytyy.
Läpihän se ei mene jos katsuri poistamisen huomaa kun maailma ei pelastu jos autoissa ei ole päästöjärjestelmät kunnossa. Omassa n47:ssa jää aika hyvin koko kapistus tuon moottorin ääni/lämpöeristeen taakse niin ei ole niin hyvin näkyvillä. Itsekin olen siis poistanut tuon egr:n fyysisesti.
Pitänee käydä tuolla naapuripitäjän asemalla jos ei täällä paikallisessa aikanaan onnistu.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Vanhan ketjun ylösnostoa, mutta antakaa silti anteeksi.
Onkohan markkinoilla tai joku kehitellyt M47N2 koneeseen pakosarjan EGR:n lähtöön jotain tulppausta, johon saisi vielä tuon vakio EGR:n ruuvattua kiinni? Itellä oli peltilätkä siinä imusarjan laippaliitoksen päässä ja se ei ollut kunnolla pitävä ratkaisu. Maalaisjärjellä ajateltuna parempi se olisi estää pakokaasun reitti koko EGRään. Se pakosarjan liitos kun on sellaisella kartioliitoksella, niin siihen ei peltilevyäkään oikein saa väliin niin että tulisi hyvä. Jossain, olikoha bc-motorsilla myynnissä sellaisia ”kolollisia” tulppauslevyjä, mutta ei siinäkään mainittu että sen kanssa voi pitää EGR:n paikallaan.
Onko jollain siis kokemusta tahi ratkaisua tuohon tulppaukseen niin, että EGR säilyisi fyysisesti paikallaan?
Comment
-
-
Originally posted by Elätti View PostVanhan ketjun ylösnostoa, mutta antakaa silti anteeksi.
Onkohan markkinoilla tai joku kehitellyt M47N2 koneeseen pakosarjan EGR:n lähtöön jotain tulppausta, johon saisi vielä tuon vakio EGR:n ruuvattua kiinni? Itellä oli peltilätkä siinä imusarjan laippaliitoksen päässä ja se ei ollut kunnolla pitävä ratkaisu. Maalaisjärjellä ajateltuna parempi se olisi estää pakokaasun reitti koko EGRään. Se pakosarjan liitos kun on sellaisella kartioliitoksella, niin siihen ei peltilevyäkään oikein saa väliin niin että tulisi hyvä. Jossain, olikoha bc-motorsilla myynnissä sellaisia ”kolollisia” tulppauslevyjä, mutta ei siinäkään mainittu että sen kanssa voi pitää EGR:n paikallaan.
Onko jollain siis kokemusta tahi ratkaisua tuohon tulppaukseen niin, että EGR säilyisi fyysisesti paikallaan?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMiksi se pitäisi saada fyysisesti tulpattua, jos putket on ehjät, eli ei vuotoa ulospäin? Alipaineletku venttiililtä irti ja that's it.
Comment
-
-
Originally posted by Elätti View PostVanhan ketjun ylösnostoa, mutta antakaa silti anteeksi.
Onkohan markkinoilla tai joku kehitellyt M47N2 koneeseen pakosarjan EGR:n lähtöön jotain tulppausta, johon saisi vielä tuon vakio EGR:n ruuvattua kiinni? Itellä oli peltilätkä siinä imusarjan laippaliitoksen päässä ja se ei ollut kunnolla pitävä ratkaisu. Maalaisjärjellä ajateltuna parempi se olisi estää pakokaasun reitti koko EGRään. Se pakosarjan liitos kun on sellaisella kartioliitoksella, niin siihen ei peltilevyäkään oikein saa väliin niin että tulisi hyvä. Jossain, olikoha bc-motorsilla myynnissä sellaisia ”kolollisia” tulppauslevyjä, mutta ei siinäkään mainittu että sen kanssa voi pitää EGR:n paikallaan.
Onko jollain siis kokemusta tahi ratkaisua tuohon tulppaukseen niin, että EGR säilyisi fyysisesti paikallaan?
Itse tein näin rikkoutuneen egr jäähdyttimen takia, jätin vain näöksi paikalleen leimasetää ajatellen.BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Comment
-
Comment