11mm Ping kaasutin, löytyy mm. pappatunturista. Ei tarvii säätöä ja tyhmempikin osaa huoltaa jos sattuu vaikka herne menemään ne***n
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä on paras mootorin ohjaus laite? Säädettävyys toimivuus hinta/laatu suhde
Collapse
X
-
Originally posted by jani View Post11mm Ping kaasutin, löytyy mm. pappatunturista. Ei tarvii säätöä ja tyhmempikin osaa huoltaa jos sattuu vaikka herne menemään ne***nBMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Comment
-
-
Muutaman viikon säätö/ajo kokemuksella Autronicin SM4 on vakuuttanut enemmän kuin Tatekin 4 versio (muista ekuista en osaa sanoa), joka aikaisemmin oli käytössä. Autronicin datalogi puoli on ainakin mun mielestä paljon mukavampi käyttää. Pystyy skaalaamaan helpommin näyttöaluetta plus että autronicin "manual tune"-ominaisuus on kassa melko näppärä. Eli siis otetaan logia vedosta, vedon jälkeen katsotaan mitä seos oli ja manual tunella määritellään mitä sen olisi pitänyt olla, jonka jälkeen ohjelma itse laskee soluihin oikeat arvot. Autotunea koitin pikaisesti ja vaikutti ainakin ihan pätevältä. Tatekin 4 version autotunesta en osaa sanoa, koska silloin kuin sitä koitin pc-ohjelma kaatui, toimivalla softalla en sitä enää testannut. Autronicin tyhjäkäynnin ohjaus on kanssa mielestäni parempi, koska siinä ei tarvitse erikseen määrittää venan pwm arvoa vaan laitetaan ohjelmaan, että mikä rpm halutaan ja eku sitten pitää tyhjäkäynnin siinä. Pikaisella testillä ainakin näytti pelaavan hienosti. Ominaisuuksia tuossa on kyllä melkoisesti ja niiden perehtymiseen menee vielä varmaan pitkä tovi, mutta ainakaan näin pikaisen käytön jälkeen en kadu ekun vaihtoa. Tatekin 4 versiossa jäin silloin kaipaamaan suutintrimmiä, suihkutuksenajoituksen säätöä rpm mukaan, "deceleration enleanment"-säätöä sekä kylmänä kuormituksen mukaan säätyvää rikastusta/laihennusta plus joitain muita pikkujuttuja kylmäkäynnistyssäätöihin, jne. Tosin Tatekin uusimmasta pc softasta tai ekusta ei ole kokemusta joten niistä en osaa sanoa.E46 328 HX40 super - Ecumaster Black
Comment
-
-
Autronic tarjouskampanja on päättynyt.
Tarjous on päättynyt. Kiitän odottamattoman suuresta mielenkiinnosta ja saamastamme runsaasta positiivisesta palautteesta.-Jean Niemi / Sporttiauto, 02-5332686
Autronic, Ecumaster, EMtron, Link ja ViPEC -moottorinohjausten maahantuonti, myynti ja asennukset. Säädöt 4-vetodynolla. Moottorien tasapainotukset.
Comment
-
-
Jotenkin vaikuttaa, että nyt on joku markkinanvalloituskampanja menossa. Tatech kun suomalaisena tuotteena on pärjännyt hyvin niin aussipuolelta lähdetään haastamaan. Yrkesmanin kommentit kuullostaa ihan ostetulta täsmätekstiltä ja OCF:n puolella samassa topicissa yllättäen on "löytynyt" tämä Autronicin alennusmyynti. Postaaja on 3 postauksen tosi aktiivinen kirjoittaja
Mun mielestä tuo markkinointi on jenkkityylistä sanapurkkaa argressiivisella otteella (ollut koko ajan). Ihan kuin olisi noussut paniikki tuotteiden myynnistä...
Mutta semmosta se on, kilpailu on tälläkin saralla nykyään kovaa kun on muutakin kuin vanha sotaratsu Hestec tarjolla.
Comment
-
-
Originally posted by turbobliz View PostYrkesmanin kommentit kuullostaa ihan ostetulta täsmätekstiltäE46 328 HX40 super - Ecumaster Black
Comment
-
-
Tutkiskeltua asiaa annan oman ääneni Tatechille Pro 6.
-Loistava asiakaspalvelu ja opastus tuotteeseen.
-Hinta ja laatu ominaisuuksien puolesta varmasti kohtaa. (toiminnasta ei vielä omia kokemuksia, koska ei ole vielä asennettu)
-Suomankielinen (jos ei itse esim: ymmärrä ammattisanastoa englanniksi ja haluaa opetella säätämään autoaan)
-Myös muiden ruiskujen edustajien kehuma
-Käyttää laadukkaita antureita/liittimiä
-Asennus ja käyttöohjeet todella hyvät
-VR-muunnos BMW moottoriin (toimii alkuperäisellä triggeripyörällä, telineellä ja anturilla)
-Pro versiossa sekventtiaalinenruiskutus. Kuten AEM, Autronic,Motec... (muistaakseni)
Jatketaan listaa kun savut saadaan koneesta ulos. Siis joskus hieman myöhemmin...Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Nähtävästi Hestec taitaa viedä voiton? Tulevaan projektiin pitäis jokin ruiskutus saada, ei tarvitse ohjata muuta kuin ruiskutusta +tarpeelliset (esim. kierrosten rajoitin).
Joku vanhakin ruiskun ohjaus yksikkö käy kun ei paljoa ominaisuuksia vaadita. Aion säädättää joten tarkoitus olisi vain asentaa itse...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostNähtävästi Hestec taitaa viedä voiton? Tulevaan projektiin pitäis jokin ruiskutus saada, ei tarvitse ohjata muuta kuin ruiskutusta +tarpeelliset (esim. kierrosten rajoitin).
Joku vanhakin ruiskun ohjaus yksikkö käy kun ei paljoa ominaisuuksia vaadita. Aion säädättää joten tarkoitus olisi vain asentaa itse...Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
IG: Irl_Customs
Comment
-
-
Paras moottorinohjauslaite on kyllä alkuperäinen ecu, aina käynnistyy..oli kylmä tai kuuma,ei nakuta ja vie maltillisesti bensaa. Tietty kun aina pitää viritellä niin siihenhän tuo oma ecu on hieman huono.
Oman ääneni annan varovasti loistavan käyttöliittymän vuoksi Tatechille.
Ominaisuuksien puolesta valitsisin Motecin,se on niin pitkällä muihin verrattuna että oikein harmittaa mutta itse käyttis on aivan järkyttävä kun on tottunut Tatech/Haltech maailmaan....tosin hieman hintakin esteenä.
Omaan bemuun vaihtuu Haltech, toivottavasti myös kaikki ongelmat sen myötä katoaa.
Comment
-
-
Originally posted by Samikoo View PostOmaan bemuun vaihtuu Haltech, toivottavasti myös kaikki ongelmat sen myötä katoaa.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
Comment