Niin mistäs tunnistaa M21 kovan vauhtipyörän? Ja löytyykö siitä ne kuusi pientä tappia pohjasta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M21/M20 vauhtipyörä + kytkimestä
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Ihan niin tyhmä en sentään ole että en erottaisi kovaa ja kaksoismassaa. Lähinnä haen sitä että mistä tunnistaa onko tuo mun vauhtipyörä m21:sen vai jonkin muun ja minkä? M21 kovana vauhtipyöränä se mulle myytiin ja ainakin se tuohon dieselin kampuraan menee paikoilleen ja hammaskehä sama.
Sanoisin että terästä ja ei ole niitä tappeja takana... Täytyypä ottaa kuvia jos niistä olisi apua tunnistukseen.Last edited by Pasi_K; 21-10-2007, 00:52.
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_K View PostIhan niin tyhmä en sentään ole että en erottaisi kovaa ja kaksoismassaa. Lähinnä haen sitä että mistä tunnistaa onko tuo mun vauhtipyörä m21:sen vai jonkin muun ja minkä? M21 kovana vauhtipyöränä se mulle myytiin ja ainakin se tuohon dieselin kampuraan menee paikoilleen ja hammaskehä sama.
Sanoisin että terästä ja ei ole niitä tappeja takana... Täytyypä ottaa kuvia jos niistä olisi apua tunnistukseen.
Mutta laita kuvaa esiin niin ihmetellään !Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit
Comment
-
-
Ihan vinkkinä että kun tuota m21 laittelet niin kannattaa selailla Jeemun ja Muuriksen tekstejä. Tietty lukea myös tapio87:n projektikertomusta. Ei kannata kaikkien tehdä samoja virheitä kun peräsä tulevat voivat tehdä nämäkin asiat oikein. (en nyt tarkoita että väärin olisit mitään tekemässä, mutta..) Olet varmaan näitten tekstejä jo lukenutkin. Hieman suodattamalla eri kokeiluja sieltä löytää oivallisen keinon rakentaa m21 moottoria. Ne pojat on jo oppirahat maksanuBMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View PostNe pojat on jo oppirahat maksanuB M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
-
Mitähän vittua, mittasin eilen tuon levyn halkaisijan -> 215mm. Ei tullut sitten mitattua vauhtista tai asetelmaa, häätyy tarkistaa ne ens kerralla ku käyn tallilla.
Mitenkäs kun tähän pitää saada pitävämpää kytkintä. Eikös se sachs 618 asetelma ja m3 levy ole 325:n korkuiseen vp:hen tarkoitettu. Tämä vauhtis on huomattavasti korkeampi niin tässä pitäisi olla matalampi asetelma?
HELP!?
Comment
-
-
No voee suoli... Vaan eikös 524D:n vauhipyörässä ole ollut noita anturin tappeja, miten se on kierrokset mitannu? Tuossakun niitä tappeja ei ollut ennenkuin laitoin.
Kun voi olla mahdollisuus että tuo levy olis väärä vaikka vauhtis oliskin 228mm...
Saako tuohon 215mm sitten edes mitään pitävää kytkinpakettia jos se sellainen sitten oliskin?
Comment
-
Comment