Niin mistäs tunnistaa M21 kovan vauhtipyörän? Ja löytyykö siitä ne kuusi pientä tappia pohjasta?
M21/M20 vauhtipyörä + kytkimestä
Collapse
X
-
Tags: None
-
No kova vauhtipyörä on yhtenäinen rautalimppu ja kaksoismassa vauhtipyörässä on liikkuvia osia
Kyllä alkuperäisessä M21 kovassa vauhtipyörässä on ne kuusi tappia vauhtipyörän takapuolella.Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit
-
Ihan niin tyhmä en sentään ole että en erottaisi kovaa ja kaksoismassaa. Lähinnä haen sitä että mistä tunnistaa onko tuo mun vauhtipyörä m21:sen vai jonkin muun ja minkä? M21 kovana vauhtipyöränä se mulle myytiin ja ainakin se tuohon dieselin kampuraan menee paikoilleen ja hammaskehä sama.
Sanoisin että terästä ja ei ole niitä tappeja takana... Täytyypä ottaa kuvia jos niistä olisi apua tunnistukseen.Last edited by Pasi_K; 20-10-2007, 23:52.
Comment
-
Originally posted by Pasi_K View PostIhan niin tyhmä en sentään ole että en erottaisi kovaa ja kaksoismassaa. Lähinnä haen sitä että mistä tunnistaa onko tuo mun vauhtipyörä m21:sen vai jonkin muun ja minkä? M21 kovana vauhtipyöränä se mulle myytiin ja ainakin se tuohon dieselin kampuraan menee paikoilleen ja hammaskehä sama.
Sanoisin että terästä ja ei ole niitä tappeja takana... Täytyypä ottaa kuvia jos niistä olisi apua tunnistukseen.
Mutta laita kuvaa esiin niin ihmetellään !Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit
Comment
-
Ihan vinkkinä että kun tuota m21 laittelet niin kannattaa selailla Jeemun ja Muuriksen tekstejä. Tietty lukea myös tapio87:n projektikertomusta. Ei kannata kaikkien tehdä samoja virheitä kun peräsä tulevat voivat tehdä nämäkin asiat oikein. (en nyt tarkoita että väärin olisit mitään tekemässä, mutta..) Olet varmaan näitten tekstejä jo lukenutkin. Hieman suodattamalla eri kokeiluja sieltä löytää oivallisen keinon rakentaa m21 moottoria. Ne pojat on jo oppirahat maksanuBMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Originally posted by Vilikki View PostNe pojat on jo oppirahat maksanu. Itse asiaan. Taitaa olla pensan vauhtis, mutta laita siihen tapit ja heivaat paikoilleen. Siihen löytyy sitten asetelmia ja levyjä joista voi valita mieleisen. Vakiolla et pitkälle pötki.
B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
Itse laitoin M20 vauhtiksen ja tein tapit ohjaustehostimen pyörään. Koneen ja tehostimen pyörien suhde on (ainakin omassa) sellainen, että laittamalla tehostimen pyörään 7 tappia tulee mittarin virheeksi noin 1% (verrattuna siihen, että olisi 6 tappia vauhtiksessa).
Comment
-
-
Nooh, kai nyt joku tietää? Perkele kun ei löytynyt noilla saschin numeroillakaan mitään nopealla etsimisellä.
Comment
-
-
Mitähän vittua, mittasin eilen tuon levyn halkaisijan -> 215mm. Ei tullut sitten mitattua vauhtista tai asetelmaa, häätyy tarkistaa ne ens kerralla ku käyn tallilla.
Mitenkäs kun tähän pitää saada pitävämpää kytkintä. Eikös se sachs 618 asetelma ja m3 levy ole 325:n korkuiseen vp:hen tarkoitettu. Tämä vauhtis on huomattavasti korkeampi niin tässä pitäisi olla matalampi asetelma?
HELP!?
Comment
-
e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
No voee suoli... Vaan eikös 524D:n vauhipyörässä ole ollut noita anturin tappeja, miten se on kierrokset mitannu? Tuossakun niitä tappeja ei ollut ennenkuin laitoin.
Kun voi olla mahdollisuus että tuo levy olis väärä vaikka vauhtis oliskin 228mm...
Saako tuohon 215mm sitten edes mitään pitävää kytkinpakettia jos se sellainen sitten oliskin?
Comment
Comment