melkein suosittelisin tuota m20 vp+ sachs pakettia, ei ainakaan itellä oo mitään moitittavaa.. kytkimen virkaa ei taida kunnolla ajaa muu kuin sachs, jos oikeasti haluaa voimaa.. aiemmin oli sachsin paketti alkuperäisessä kaksoismassassa, ei ollut ongelmia muun kuin vauhtiksen keston kans. nyt tuo m20 vauhtis ja sachsin kytkin paketti, hyvin pelaa, eikä luista tosin vaihdelaatikon laakerit hieman rallattelee tyhjäkäynnillä, mutta eipä tuo iso miinus ole. Sitten mutua tuosta 524d:n vauhtiksen tappien puuttumisesta, jos siinä ei ollut kiekkamittaria, niin eihän se silloin nuilla tapeilla mitään tee.. kunhan arvailin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M21/M20 vauhtipyörä + kytkimestä
Collapse
X
-
Originally posted by aLostSheep View PostTuo "korkea" vauhtipyörä muistuttaa suuresti m40 vauhtipyörää.
Muistelen että olen nähnyt 524d:n mittariston ja siinä on kiekkamittari eli 524d eli ei mahda sellaisesta olla, kuten ei myöskään eta tai muut m20.
M40, M10???Last edited by Pasi_K; 13-12-2007, 19:45.
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_K View PostParaski puhuja ku ite myit tuon td:n kovana vauhtipyöränä
Kyllähän tuo sitten oli 215mm kytkimelle. Hammaskehä sama kuin m21 (eli ainakin eri kuin m20) ja tappeja ei ole.
Muistelen että olen nähnyt 524d:n mittariston ja siinä on kiekkamittari eli 524d eli ei mahda sellaisesta olla, kuten ei myöskään eta tai muut m20.
M40, M10???e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Originally posted by vexu524tdic View Postkuvissa 524td vauhtis ja kytkinpaketti 228mm, tapit tehty hitsaamalla katkenneiden tilalle.
Tuon mukana tuli asetelma 043082005104 4A85 BMW 1225198B. 4A85, viittaisiko tuo vuoteen?
Ja uudenveroinen levy (ainakin kitkapinnassa on näkyy vielä valkoiset tekstit), jonka paksuus 10.2mm mutta ei ole jousitettu vaan tällainen. Tuo kyllä ei varmaankaan ole td:n oma.
Jokos mä nyt uskallan juhlia että multa löytyy td:n kova vp?
Comment
-
-
Vauhtipyöräasiaa 525TDS
Pahoittelen jos olen törkeä ja lainaan topiccia, mutta tarvitsisin ihan vaikka vuokralle 525 TDS E34 vauhtiksen jotta saan teetettyä tapit jenkamittarille M3 vauhtikseen. Jos joku täällä osaa homman hoitaa ja on siihen tarvittavat työkalut niin saa ottaa yhteyttä. Vakio vauhtis pitää jo aikamoista mekkalaa varsinkin kylmänä. Mahtaako kohta hajota kokonaan.
Josko tähän tai privaan olisi neuvoja.
Kiitosta
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_K View PostNo sittenhän mulla onkin td:n kova vauhtipyörä. Miks siinä muuten on kaks niitä lukitustapin paikkaa, saa puoli kierrosta väärin jos haluaa?
Btw. kun tuon vauhtipyörän lukittee niin minne se OT-merkki osoittaa jakopäänpuolella?e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_K View PostNo sittenhän mulla onkin td:n kova vauhtipyörä. Miks siinä muuten on kaks niitä lukitustapin paikkaa, saa puoli kierrosta väärin jos haluaa?
Btw. kun tuon vauhtipyörän lukittee niin minne se OT-merkki osoittaa jakopäänpuolella?Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit
Comment
-
Comment