"Säksättää"??? Ja nyt korjaillaan jo suuttimia ja tiivisteitä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kone "säksättää"
Collapse
X
-
Re: Kone "säksättää"
Originally posted by roope_aMinne kannattaisi Tampereen seudulla viedä korjattavaksi, ja onko kallista puuhaa?? Kokemuksia kiitos.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
No olet kai nyt ainakin nuo välykset säätänyt...Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by nosPakosarja/tiiviste?
Työ ja uudet kupariset mutterit maksoi merkkiliikkeessä (Porin Rinta-Jouppi) "huikeat" 42,60 euroa.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
-
Originally posted by roope_aOriginally posted by biimer327Säksättääkö kaiken aikaa vai vain moottorijarrutettaessa?
eikä maksa kuin pari euroa ostaa tuo tiiviste.Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
Originally posted by riuska View Postmistäköhän johtuisi kun välillä "säksättää" ja välillä ei? välillä tyhjäkäynnillä välillä ei, välillä ajaessa välillä ei, kone on kyllä m40.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostM40 koneessa on hydrauliset nostimet, säksättävät toimimattomuuttaan, eivät toimi koska ovat lopussa tai eivät saa öljynpainetta. Kulunut nokka ja painimet eivät yhtään helpota asiaa.F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Originally posted by riuska View PostNiin on, mutta eikö se silloin säksättäisi koko ajan?
Tässä on siis kaksi eri syytä, molemmat voivat olla samassa moottorissa yhtäaikaa ja ovat jopa todennäköisiä.
Vaihda tarpeen mukaan nokka-akseli, painimet, nostajat ja öljypohjan tiiviste.Olli.
Comment
-
Comment