No niin kirjoitetaas tänne ongelma oikeaan paikkaan. Auto on siis 328i sedan -95 vuosimallia, kilometrejä on alla 198 tkm.
Auto kävi Lauantaina 25.10. Hyvinkäällä penkissä, jossa oli uusi v-techin penkki. Paras tulos oli 193,3 hv / 142 kw / 259,6 nm .
Kaikenkaikkiaan kaikissa 3-4 vedossa ei juurikaan heittoja ollut.
Lauantai illan ja sunnuntai päivän välillä autoon vaihtui m50 imusarja, jossa oli asianmukainen modi tehty. Kaikki letkut ja johdot meni omille paikoilleen. Kaikki kiinnitettiin huolellisesti.
Tänään pari tuntia sitten tulin samasta penkistä, jossa kävin 3 päivää aiemmin, eli tulos on melko realistinen. Ja tulos;
193 hv/ 142 kw / 248 nm eli tulos oli stabiili/alaspäin. Käyrät näyttävät molemmissa vedoissa samankaltaisilta, tosin vakiona oli vääntökäyrä parempi, ja vakioimarilla huippu hv saavutettiin 5700 kierroksessa kun taas sama hv paremmin virtaavalla imusarjalla saatiin vähän yli 6000.
Autossa ei tunnu olevan vikaa. Käy normaalisti, ei nyi, ei kuluta enemmän ku normaalisti.
Arvauksia/tietoa otetaan vastaan. Kiitos.
Auto kävi Lauantaina 25.10. Hyvinkäällä penkissä, jossa oli uusi v-techin penkki. Paras tulos oli 193,3 hv / 142 kw / 259,6 nm .
Kaikenkaikkiaan kaikissa 3-4 vedossa ei juurikaan heittoja ollut.
Lauantai illan ja sunnuntai päivän välillä autoon vaihtui m50 imusarja, jossa oli asianmukainen modi tehty. Kaikki letkut ja johdot meni omille paikoilleen. Kaikki kiinnitettiin huolellisesti.
Tänään pari tuntia sitten tulin samasta penkistä, jossa kävin 3 päivää aiemmin, eli tulos on melko realistinen. Ja tulos;
193 hv/ 142 kw / 248 nm eli tulos oli stabiili/alaspäin. Käyrät näyttävät molemmissa vedoissa samankaltaisilta, tosin vakiona oli vääntökäyrä parempi, ja vakioimarilla huippu hv saavutettiin 5700 kierroksessa kun taas sama hv paremmin virtaavalla imusarjalla saatiin vähän yli 6000.
Autossa ei tunnu olevan vikaa. Käy normaalisti, ei nyi, ei kuluta enemmän ku normaalisti.
Arvauksia/tietoa otetaan vastaan. Kiitos.
Comment