M62B35 ja aaltoileva kiihtyvyys/puutuminen/nykiminen, Dynossa käyty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    #61
    Originally posted by Supra^ View Post
    Noniin, vaihdettu on, ja vaikuttais ainakin vähän paremmalta. Pehmeämpi ajaa, ei nykimistä enään. Saas nähdä mitä penkki sanoo.
    Penkkiin varattu aika ensi keskiviikoksi. Ei tuo kyllä ihan 100% vielä kunnossa ole, paljon tasaisemmin kyllä vetää, mutta normaalissa ajossa pintakaasulla kulutusmittari heiluu n. 0,5-1l verran, ja ruuhkassa ajellessa kierrokset heijaa pikkasen eestaas kokoajan

    lyhytaikaiset adaptioarvot oli bank1 -0.39 ja bank2 +0.11, Laufunruhe-menussa näytti antavan sylintereille 1 ja 2 reilusti enemmän soppaa kuin muille sylintereille, lukemat 100:n molemmin puolin, kun taas muut sylinterit maksimissaan 30-35 hetkittäin. Tämä siis tyhjäkäynnillä.

    Eikä tietenkään yhtäkään vikakoodia.
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8974
      • Kellokoski

      #62
      Originally posted by Supra^ View Post
      Penkkiin varattu aika ensi keskiviikoksi. Ei tuo kyllä ihan 100% vielä kunnossa ole, paljon tasaisemmin kyllä vetää, mutta normaalissa ajossa pintakaasulla kulutusmittari heiluu n. 0,5-1l verran, ja ruuhkassa ajellessa kierrokset heijaa pikkasen eestaas kokoajan

      lyhytaikaiset adaptioarvot oli bank1 -0.39 ja bank2 +0.11, Laufunruhe-menussa näytti antavan sylintereille 1 ja 2 reilusti enemmän soppaa kuin muille sylintereille, lukemat 100:n molemmin puolin, kun taas muut sylinterit maksimissaan 30-35 hetkittäin. Tämä siis tyhjäkäynnillä.

      Eikä tietenkään yhtäkään vikakoodia.
      Suuttimet putsaukseen?
      Ekaks vaikka joku puhdistusaine bensan sekaan ja jos ei auta niin Suuttimet huoltoon?
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • Supra^
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 5150
        • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

        #63
        Originally posted by _nixu_ View Post
        Suuttimet putsaukseen?
        Ekaks vaikka joku puhdistusaine bensan sekaan ja jos ei auta niin Suuttimet huoltoon?
        Pitää kattoo tuon dynon jälkeen että paljonko sieltä puuttuu ja miltä käyrät näyttää. Jos tuntuu siltä niin menee imusarjan tiivisteet vaihtoon niin samallahan siinä käyttää nuo ultraäänipesussa :think
        Musti 8HP
        Nokivasara M47
        TeiniCoupé DCT
        E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

        Ex:
        E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

        Comment

        • Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

          #64


          rapiat 14kw puuttuu, saa mun puolesta puuttuakkin, toimii sen verran pehmeästi nyt. Kattoo jos talvella vaihtais imusarjan tiivisteet sekä puhdistais suuttimet. Käyrät aika nätit viime kertaan verrattuna
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

          Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

          Comment

          • DTR
            BTCF Member
            • Feb 2007
            • 387
            • Vantaa

            #65
            Originally posted by Supra^ View Post
            rapiat 14kw puuttuu, saa mun puolesta puuttuakkin, toimii sen verran pehmeästi nyt.
            Kyllähän sieltä vielä aika reippaasti puuttuu, kun vakio 2.8 tuottaa pyörille vain 4kW vähemmän. Paljonkohan tuosta M62B35:sta pitäisi pyörille löytyä? Hyvä kuitenkin, että oikeaan suuntaan on päästy.
            Mini Cooper S JCW -06
            Ex. E91 330i ///M -11 -bluewater metallic-
            Ex. E87 130i ///M -06 -japanrot-
            Ex. E39 528i ///M -00
            Ex. E34 535i -91

            Comment

            • Supra^
              BTCF Member
              • Jul 2005
              • 5150
              • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

              #66
              Originally posted by DTR View Post
              Kyllähän sieltä vielä aika reippaasti puuttuu, kun vakio 2.8 tuottaa pyörille vain 4kW vähemmän. Paljonkohan tuosta M62B35:sta pitäisi pyörille löytyä? Hyvä kuitenkin, että oikeaan suuntaan on päästy.
              Tiedä mitä sieltä pyörille pitäis tulla mutta konetehon pitäs olla 180kW, vääntöä löytyi n. 310nm.

              Olisi muutenkin kiva tietää mitä tällaisesta ollaan penkitetty jossain muualla "ihan kunnossa". Tuon B28han on ihan selvä että jos on kunnossa ni siellä on oikeasti enemmän kuin 193hv, tiedä sitten miten tän mallin tehot ollaan merkattu/laskettu. BTW, aika pienet tehohäviöt tuossa 2.8ssa sitten.
              Last edited by Supra^; 03-10-2009, 11:19.
              Musti 8HP
              Nokivasara M47
              TeiniCoupé DCT
              E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

              Ex:
              E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

              Comment

              • rainekoo
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2008
                • 294
                • oulainen

                #67
                Mulla oireina nykiminen 1500 kierroksen kohdalla.

                Vaihdettuja

                -MAF
                -Asentoanturit
                -lämpötila-anturi
                -Tulpat+hatut
                -imusarjan takapäähän se kalvojuttu

                Muuten kun lukee aiheen aloittajan juttua niin tulee aika paljon dejavu ilmiöitä.

                Alkaa konstit loppua

                Comment

                Working...
                X