Originally posted by .:Dam:.
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tarvitsetko M10/M30koneeseen vahvat billet keinuvivut?
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Ei nyt varsinaisesti M10/M30 koneisiin liittyvää, mutta mä oon nyt pyöritelly M20 konetta noilla KM Camssin teräskeinuilla ehkäpä jotain 500km. Vielä ei tarvine hirveästi ottaa kantaa kulutuskestävyyteen, mutta ei ainakaan ole keinuvipu katkennut vielä. Nokassa tai keinuissa ei päältäpäin katsottuna näy mitään ylimääräisiä kulumajälkiä. Rajotin toistaiseksi 8200rpm ja jousina PPF stage 3 (=~68kg seetissä ja ~130kg @ 12,3mm). Tarkoitus ois pyöritellä vielä muutama sata rundia ylemmäs, kunhan uskaltaa...
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostEi nyt varsinaisesti M10/M30 koneisiin liittyvää, mutta mä oon nyt pyöritelly M20 konetta noilla KM Camssin teräskeinuilla ehkäpä jotain 500km. Vielä ei tarvine hirveästi ottaa kantaa kulutuskestävyyteen, mutta ei ainakaan ole keinuvipu katkennut vielä. Nokassa tai keinuissa ei päältäpäin katsottuna näy mitään ylimääräisiä kulumajälkiä. Rajotin toistaiseksi 8200rpm ja jousina PPF stage 3 (=~68kg seetissä ja ~130kg @ 12,3mm). Tarkoitus ois pyöritellä vielä muutama sata rundia ylemmäs, kunhan uskaltaa...No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostPistä kymppi kierroksia niin näkee mistä ne keinut on tehty.
Tulisi tuo Dam ja kertoisi nyt mitkä kovapalat noissa vipoissa on..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostTulisi tuo Dam ja kertoisi nyt mitkä kovapalat noissa vipoissa on..
Kovapalat on tehty arnesta.
Kävin aamulla tuolla koneistamolla. Jäljellä on 12 kpl M10/30 vippoja ja 24 kpl M20 vippoja. á 50 € näille, "poistoerää". Jos uusia (ja kevennettyjä tietenkin) haluaa, 5 settiä minimi ennenkuin mitään tapahtuu. Siltikään ei ennen elokuuta paljoa tapahdu kun ihmiset lorvailee lomilla...
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostPistä kymppi kierroksia niin näkee mistä ne keinut on tehty.
Comment
-
-
Originally posted by .:Dam:. View Post...Hoppu? En päässyt välillä koko sivuille, päivä reissussa. Mut pieni tilannekatsaus:
Kovapalat on tehty arnesta.
Kävin aamulla tuolla koneistamolla. Jäljellä on 12 kpl M10/30 vippoja ja 24 kpl M20 vippoja. á 50 € näille, "poistoerää". Jos uusia (ja kevennettyjä tietenkin) haluaa, 5 settiä minimi ennenkuin mitään tapahtuu. Siltikään ei ennen elokuuta paljoa tapahdu kun ihmiset lorvailee lomilla...2015 VW Crafter
1984 BMW 316
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostTuo ei sano mulle mitään. Eihän siinä, kerro sitten miten on kestänyt ja mitä kierroksia.
Comment
-
-
http://www.uddeholm.fi/finnish/files/uddeholm_arne.pdf oisko tätä,jos joku näist sit ymmärtää jotain,itse erotan juur metallin puusta.
Comment
-
-
nyt olis tarve M10:piin kevyillä keinuilla... Mistä?
Itellähän on nuo PPM:än alumiinit m30:ssä mut hinta on niin suolainen etten kehtaa tohon vapari m10:piin niitä lähtä tilaamaan.
Tarkotus on tehdä paljon kiertävä Mkymmenen, kampi on lähös kevennykseen heti ku kerkee ja orkkis k-kangille alan näyttää rälläkkää heti sen jälkeen. Katotaan mitä tostakin tulee.
Mut ne keinut, mistä ? ? ?xXx
Comment
-
-
Originally posted by Tomp_pa View Postnyt olis tarve M10:piin kevyillä keinuilla... Mistä?
Itellähän on nuo PPM:än alumiinit m30:ssä mut hinta on niin suolainen etten kehtaa tohon vapari m10:piin niitä lähtä tilaamaan.
Tarkotus on tehdä paljon kiertävä Mkymmenen, kampi on lähös kevennykseen heti ku kerkee ja orkkis k-kangille alan näyttää rälläkkää heti sen jälkeen. Katotaan mitä tostakin tulee.
Mut ne keinut, mistä ? ? ?Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
IG: Irl_Customs
Comment
-
-
Nyt on tän kauden olleet käytössä nuo Irelandin HD:t. Heti alussa tuli sellasia näkyviä skraiduja nokkaan mutta ne ei ole pahentuneet. Mitään kulumista ei ole tapahtunut että olisi välystä tarvinnut säätää. Itse palan pintaa ei oikein purkamatta pääse tarkastelemaan. Ajoa kertynyt jotain 100+ ratakierrosta, eipä siis kovin paljoa.
Comment
-
Comment