Mistä paikoista on mahdollista ostaa Quaifen lukkoyksikkö, suomessa ja/tai ulkomailla. Octanen nettisivuilla noita ainakin ennen oli..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Quaife lukkoyksikön asennus
Collapse
X
-
Originally posted by Pekuz View PostMistä paikoista on mahdollista ostaa Quaifen lukkoyksikkö, suomessa ja/tai ulkomailla. Octanen nettisivuilla noita ainakin ennen oli..
He tarjosivat asennusta edullisesti mutta en sitä silloin ottanut, nyt harmittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostMistä paikoista on mahdollista ostaa Quaifen lukkoyksikkö, suomessa ja/tai ulkomailla. Octanen nettisivuilla noita ainakin ennen oli..
Eli yhteydenottoa vain <home -> Contact> laitat alustanumerot ym. niin ottavat sinuun yhteyttä.
Quaife tulee heidän kauttaan rahteineen n.1100£Last edited by b mutteri kasa; 04-03-2010, 13:51.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostTuolta noin http://www.birdsauto.com/contact.aspx
Eli yhteydenottoa vain <home -> Contact> laitat alustanumerot ym. niin ottavat sinuun yhteyttä.
Quaife tulee heidän kauttaan rahteineen n.1100£
Pakettia odotellessa
Comment
-
-
Pitää kyl nostaa jannuille hattua, jotta hommaavat Quaifen, eikä asennuspaikkakaan ole tiedossa .
En tarkemmin katsonu, oliko kukaan kirjoittajista Tampereelta, mutta ko. kaupungin kanssa tulee ongelmia ja ainoa paikka mikä olisi työn ottanut vastaa oli "Tampereen Käyttöauto" ja K-Ylönen olisi myös sen varmaankin tehnyt, mutta arviota hinnasta ei saanut.. Uskoisin jäävän alta 500e paketiksi, koska molemmat mestat eivät karta harrastajia.
Suosittelen myös laakereitten vaihtoa samalla, vaikak se ei pakollinen osa asennusta olekkaan, mutta säästyy hikeä ensimmäisillä lenkeillä ja itellä ongelmat tulivat juuri laakereitten kanssa (TYP 215K perä). OEM Perässähän ei ole minkäänlaista paikkaa ulosvetäjälle, kuten Quaifessa, niin ne "pillunhampaat" joutuu terottelemaan aika teräviks, että laakerin saa ulos ja tarkemmassa katselussa oli laakeri myös vääntynyt lopulta (Lauantai iltana ei kovin kiva uutinen). Ulosvetäessä jäädyttäkää se vanha perä ensin, niin helpottaa hommaa ja sisään laittaessa quaife jäähän ja laakerille lämpöä vaikka keittämällä. Sama pätee myös tuon isomman rattaan laittamiseen. Se käytännössä tipahtaa paikalleen noin.
Sen mitä muutaman kuukauden olen tuolla uudistetulla perällä ajellut, niin kyllähän tuo parasta ikinä Kesää ja ratapäiviä odotellessa.
Omassa tapauksessa tuo Quaifen yksikkö oli jopa pienempi mitä alkuperäinen, joten sovittamisen ei omalla osalla tuottanut mitää ongelmaa
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
Originally posted by Jamperi View PostPitää kyl nostaa jannuille hattua, jotta hommaavat Quaifen, eikä asennuspaikkakaan ole tiedossa .
En tarkemmin katsonu, oliko kukaan kirjoittajista Tampereelta, mutta ko. kaupungin kanssa tulee ongelmia ja ainoa paikka mikä olisi työn ottanut vastaa oli "Tampereen Käyttöauto" ja K-Ylönen olisi myös sen varmaankin tehnyt, mutta arviota hinnasta ei saanut.. Uskoisin jäävän alta 500e paketiksi, koska molemmat mestat eivät karta harrastajia.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Jamperi View PostPitää kyl nostaa jannuille hattua, jotta hommaavat Quaifen, eikä asennuspaikkakaan ole tiedossa .
En tarkemmin katsonu, oliko kukaan kirjoittajista Tampereelta, mutta ko. kaupungin kanssa tulee ongelmia ja ainoa paikka mikä olisi työn ottanut vastaa oli "Tampereen Käyttöauto"
Comment
-
-
Originally posted by KALO View PostTreen käyttöautossa homma olis hanskassa. Pojat on hääräilleet rallin parissa ja muutenkin osaaava ja ammattitaitoinen porukka. Tunnen omistajan pirun hyvin.Sinne vaan
Uskon kyllä, että jokaiselta paikkakunnalta löytyy joku tekemään työn, mutta huolellisuus on tärkeässä osassa tuota, ettei perästä tarvi silppua kerätä myöhemmin.
Itse en kuitenkaan ko. paikassa perää asennuttanu, mutta ajattelin tuoda vaihtoehtona esille.
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
No ei se asennus nyt niin ydinfysiikkaa ole.sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
Originally posted by Lallevihtinen View PostNo ei se asennus nyt niin ydinfysiikkaa ole.
En myöskään lähtisi omien kokemusten jälkeen yhtään perää kasaamaan ilman laakereitten uusimista.
Jotta menkäähän kasaamaan perät ja leikkimään ulos
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
Originally posted by Jamperi View PostPitää kyl nostaa jannuille hattua, jotta hommaavat Quaifen, eikä asennuspaikkakaan ole tiedossa .
En tarkemmin katsonu, oliko kukaan kirjoittajista Tampereelta, mutta ko. kaupungin kanssa tulee ongelmia ja ainoa paikka mikä olisi työn ottanut vastaa oli "Tampereen Käyttöauto" ja K-Ylönen olisi myös sen varmaankin tehnyt, mutta arviota hinnasta ei saanut.. Uskoisin jäävän alta 500e paketiksi, koska molemmat mestat eivät karta harrastajia.
Suosittelen myös laakereitten vaihtoa samalla, vaikak se ei pakollinen osa asennusta olekkaan, mutta säästyy hikeä ensimmäisillä lenkeillä ja itellä ongelmat tulivat juuri laakereitten kanssa (TYP 215K perä). OEM Perässähän ei ole minkäänlaista paikkaa ulosvetäjälle, kuten Quaifessa, niin ne "pillunhampaat" joutuu terottelemaan aika teräviks, että laakerin saa ulos ja tarkemmassa katselussa oli laakeri myös vääntynyt lopulta (Lauantai iltana ei kovin kiva uutinen). Ulosvetäessä jäädyttäkää se vanha perä ensin, niin helpottaa hommaa ja sisään laittaessa quaife jäähän ja laakerille lämpöä vaikka keittämällä. Sama pätee myös tuon isomman rattaan laittamiseen. Se käytännössä tipahtaa paikalleen noin.
Sen mitä muutaman kuukauden olen tuolla uudistetulla perällä ajellut, niin kyllähän tuo parasta ikinä Kesää ja ratapäiviä odotellessa.
Omassa tapauksessa tuo Quaifen yksikkö oli jopa pienempi mitä alkuperäinen, joten sovittamisen ei omalla osalla tuottanut mitää ongelmaa
Jos tuota perää joutuisi säätämään niin shimmilevyjä saa varmaan myös laakereita myyvistä liikkeistä?''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
Originally posted by Jamperi View PostEn myöskään lähtisi omien kokemusten jälkeen yhtään perää kasaamaan ilman laakereitten uusimista.
Sen sijaan laakereita en lähtis vaihtamaan, ellei shimmaus ole mahdollista. Hyvin ne vanhat sieltä tulee ulos hyvällä ulosvetäjällä laakeria lämmittämällä samalla.
Hammaskosketukseen kannattaa tutustua, mikäli ei halua väljää ratastusta muutaman tuhannen kilometrin jälkeen.
Siinä mun havainnot ja huomiot, kiinnitettynä ei erotiikkaa ajamisesta puutu. Jos olet ajanut tavallisella kitkalukolla, niin tämä on x10 hienompaa.Last edited by Dualfun; 16-03-2010, 16:15.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Comment