Ja vitut, luotettavin konsti mitä on ellei usko perästä löytyvään lätkään. Mikäli se lätkä on siellä/siitä saa selvää.
Luotettavin konsti on kylläkin välitysten hampaiden laskeminen.
Se tosin vaatii perän purkamista ja sitähän ei nyt haluttu ottaa alas.
Itse en onnistunut tuolla pyörittämisellä erottamaan toisistaan 3.78 ja 3.89 periä varmaksi.
Onnekksi oli irto kappaleita joten ei muuta kuin koppa auki ja siitähän sen näki.
Lukottomia vanhoja fordin periä niin tahtoi aina toinen vetari pyörähtää sen verran että näyttä tulevan lähes identtisiä kierroksia.
Tuossa kuitenkin on eroa jopa 1/10 osa kierros.
Mutta paskaako tässä selittelen, sinä pyörität perästä jos saat sillä tarpeeksi tarkan, minä lasken hampaista. Avaan sen perän kumminkin kun tarkistan kunnon ja tsekkaan öljyt.
Joo eli oma perä & lukko on pajalla ja pitää nuo uudet poskilaakeri hankkia mutta itse kysymys on seuraava:
Mistä v*tusta ovat porukat uusia poskilaakereita hommanneet?
Kaikki suuret laakeriliikkeet käyty ja soitettu läpi eikä mistään löydy. Varaosanumerolla noita ei saa, ja on senverran erikoinen laakeri mitoiltaan ettei ole laakerivalmistajilla tuotannossa. Ja ne valmistajat jotka näitä ovat tehneet, ovat suojanneet mallit niin hyvin ettei niitä peruslaakeriliikkeet saa tilattua.
Laittaa ketuttamaan kohta ihan oikeesti kun projekti seisoo
Joo eli oma perä & lukko on pajalla ja pitää nuo uudet poskilaakeri hankkia mutta itse kysymys on seuraava:
Mistä v*tusta ovat porukat uusia poskilaakereita hommanneet?
Kaikki suuret laakeriliikkeet käyty ja soitettu läpi eikä mistään löydy. Varaosanumerolla noita ei saa, ja on senverran erikoinen laakeri mitoiltaan ettei ole laakerivalmistajilla tuotannossa. Ja ne valmistajat jotka näitä ovat tehneet, ovat suojanneet mallit niin hyvin ettei niitä peruslaakeriliikkeet saa tilattua.
Laittaa ketuttamaan kohta ihan oikeesti kun projekti seisoo
Kyllä näitä on ihmiset ilmeisesti vaihdelleet?
Kl-varaosat, merteil, merkkiliike, Voimansiirtopalvelu Särkikoski. Noista neljästä voisi kysellä.
Joo eli oma perä & lukko on pajalla ja pitää nuo uudet poskilaakeri hankkia mutta itse kysymys on seuraava:
Mistä v*tusta ovat porukat uusia poskilaakereita hommanneet?
Kaikki suuret laakeriliikkeet käyty ja soitettu läpi eikä mistään löydy. Varaosanumerolla noita ei saa, ja on senverran erikoinen laakeri mitoiltaan ettei ole laakerivalmistajilla tuotannossa. Ja ne valmistajat jotka näitä ovat tehneet, ovat suojanneet mallit niin hyvin ettei niitä peruslaakeriliikkeet saa tilattua.
Laittaa ketuttamaan kohta ihan oikeesti kun projekti seisoo
Kyllä näitä on ihmiset ilmeisesti vaihdelleet?
Aikoinaan täältä löytyi ne "hankalat" laakerit useisiin eri kohteisiin.
Jossain topicissa oli joskus noiden laakerien tyyppinumerot. Nyt ei kuitenkaan löytynyt, voi olla että kyseinen topicci on poistettu.
Originally posted by Jamperi
Haasteeksi muodostui eniten laakerit, joita BMW ei varaosana myy, mutta mitoilla/laakerinumerolla lopulta löytyivät kun perä oli ensin purettu osiin (sekä kerätty laakerin osat lattialta). Samalla vaihdettiin apurungon perää kannattavat puslat pelkästään vaihtamisen ilosta.
Kiitokset kaikille ketkä laakeriasiassa auttoivat ja lopputulos on loistava.
Vielä ei ole kovinkaan paljoa ehtinyt auton kanssa leikkiä, mutta viikonloppuna pitää valita jokin sopivan syrjänen nurkkaus ja käydä hieman opettelemassa miten käyttäytyminen muuttui.
Jos Quaifelta saa sulle sopivan lukkoyksikön niin osta sellanen ja laita vanhoihin kuoriin. Itellä 330ci sillain ja toimiin ihan uskomattoman makeesti! Tosin laitoin lyhemmän välityksen kanssa ostamalla 3.07 perän, kun mun orkkis oli pidempi..
Comment