Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Quaife lukkoyksikön asennus
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostSano vaan?
Välityslappu on kuvien mukaan perän päällä, ei viitsisi ottaa alas tuon takia. Toisaalta, kardaania jos pyörittelisi ja laskisi kierrokset renkaista.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSano vaan?
Välityslappu on kuvien mukaan perän päällä, ei viitsisi ottaa alas tuon takia. Toisaalta, kardaania jos pyörittelisi ja laskisi kierrokset renkaista.
Toki jos välityksessä suuri ero sen huomaa tuolla hyvin.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa vitut, luotettavin konsti mitä on ellei usko perästä löytyvään lätkään. Mikäli se lätkä on siellä/siitä saa selvää.
Se tosin vaatii perän purkamista ja sitähän ei nyt haluttu ottaa alas.
Itse en onnistunut tuolla pyörittämisellä erottamaan toisistaan 3.78 ja 3.89 periä varmaksi.
Onnekksi oli irto kappaleita joten ei muuta kuin koppa auki ja siitähän sen näki.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMikä siinä oli vaikeaa ?
Tuossa kuitenkin on eroa jopa 1/10 osa kierros.
Mutta paskaako tässä selittelen, sinä pyörität perästä jos saat sillä tarpeeksi tarkan, minä lasken hampaista. Avaan sen perän kumminkin kun tarkistan kunnon ja tsekkaan öljyt.Last edited by Muurahainen; 07-04-2012, 00:17.
Comment
-
-
Joo eli oma perä & lukko on pajalla ja pitää nuo uudet poskilaakeri hankkia mutta itse kysymys on seuraava:
Mistä v*tusta ovat porukat uusia poskilaakereita hommanneet?
Kaikki suuret laakeriliikkeet käyty ja soitettu läpi eikä mistään löydy. Varaosanumerolla noita ei saa, ja on senverran erikoinen laakeri mitoiltaan ettei ole laakerivalmistajilla tuotannossa. Ja ne valmistajat jotka näitä ovat tehneet, ovat suojanneet mallit niin hyvin ettei niitä peruslaakeriliikkeet saa tilattua.
Laittaa ketuttamaan kohta ihan oikeesti kun projekti seisoo
Kyllä näitä on ihmiset ilmeisesti vaihdelleet?
Comment
-
-
Originally posted by Tube- View PostJoo eli oma perä & lukko on pajalla ja pitää nuo uudet poskilaakeri hankkia mutta itse kysymys on seuraava:
Mistä v*tusta ovat porukat uusia poskilaakereita hommanneet?
Kaikki suuret laakeriliikkeet käyty ja soitettu läpi eikä mistään löydy. Varaosanumerolla noita ei saa, ja on senverran erikoinen laakeri mitoiltaan ettei ole laakerivalmistajilla tuotannossa. Ja ne valmistajat jotka näitä ovat tehneet, ovat suojanneet mallit niin hyvin ettei niitä peruslaakeriliikkeet saa tilattua.
Laittaa ketuttamaan kohta ihan oikeesti kun projekti seisoo
Kyllä näitä on ihmiset ilmeisesti vaihdelleet?
Comment
-
-
Originally posted by Tube- View PostJoo eli oma perä & lukko on pajalla ja pitää nuo uudet poskilaakeri hankkia mutta itse kysymys on seuraava:
Mistä v*tusta ovat porukat uusia poskilaakereita hommanneet?
Kaikki suuret laakeriliikkeet käyty ja soitettu läpi eikä mistään löydy. Varaosanumerolla noita ei saa, ja on senverran erikoinen laakeri mitoiltaan ettei ole laakerivalmistajilla tuotannossa. Ja ne valmistajat jotka näitä ovat tehneet, ovat suojanneet mallit niin hyvin ettei niitä peruslaakeriliikkeet saa tilattua.
Laittaa ketuttamaan kohta ihan oikeesti kun projekti seisoo
Kyllä näitä on ihmiset ilmeisesti vaihdelleet?
kokeile piruuttas tätä.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Jossain topicissa oli joskus noiden laakerien tyyppinumerot. Nyt ei kuitenkaan löytynyt, voi olla että kyseinen topicci on poistettu.
Originally posted by Jamperi
Haasteeksi muodostui eniten laakerit, joita BMW ei varaosana myy, mutta mitoilla/laakerinumerolla lopulta löytyivät kun perä oli ensin purettu osiin (sekä kerätty laakerin osat lattialta). Samalla vaihdettiin apurungon perää kannattavat puslat pelkästään vaihtamisen ilosta.
Kiitokset kaikille ketkä laakeriasiassa auttoivat ja lopputulos on loistava.
Vielä ei ole kovinkaan paljoa ehtinyt auton kanssa leikkiä, mutta viikonloppuna pitää valita jokin sopivan syrjänen nurkkaus ja käydä hieman opettelemassa miten käyttäytyminen muuttui.Originally posted by Hanelainen View PostJos Quaifelta saa sulle sopivan lukkoyksikön niin osta sellanen ja laita vanhoihin kuoriin. Itellä 330ci sillain ja toimiin ihan uskomattoman makeesti! Tosin laitoin lyhemmän välityksen kanssa ostamalla 3.07 perän, kun mun orkkis oli pidempi..
signaturen showroom topicissa juttua asennuksesta...''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
Comment