Eli öljynpainevalo vilkkuu lämpösellä konella tyhjäkäynnillä. Koneremontin jälkeen on ajettu karvan reilu 3000 kilsaa. Öljyinä nyt kertaalleen vaihdettuna Mobilin super 3000 5w-40 ja öljynpaineanturi vaihdettu viime viikolla. Viime yönä laitoin oljynpaine mittarin ja paineet lämpösellä koneella tyhjäkäynnillä aika tarkkaan 1 kilo. Normiajossa 2 kiloa. Pitäisikö huolestua? Vai avataanko taas konetta ja vaihdetaan öljypumppu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 Öljynpaine ihmettelyä
Collapse
X
-
Pumppu, kk- laakerit, lirut öljyt.. Jotain semmosta mahdollista. Mitäs teit rempassa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Kuupo View PostOn vaihdettu öljynpaineanturi kahteen kertaan. normiajossa painetta on lämpösenä ihan karvan alle 2 kiloa ja olisko ollu ett 3000 kierroksen paikkeil se olis ollu jossain 3-4 kilonpaikkeilla.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Outoa kyllä että polttaa valoa jos lämpimänä tyhjäkäynnillä painetta oikeasti löytyy se kilo.
Just eilen puljasin tuon projektin kanssa, ja tutkailin uutta/vanhaa ö-paineanturia, ja molemmissa lukee selkeästi että 0,2-0,5bar.
E: Kannattanee vielä koittaa suodattimenvaihtoa, voi lähteä vanhaa paskaa liikkeelle noiden projektien jälkeen vaikka kuinka yrittäs putsata kanavia paineilmalla.
Samalla tarkastat/vaihdat sen suodatinpurkkia kiinni pitävän pitkän pultin alapäässä olevan tiivisteen.Last edited by Klasu-; 23-09-2011, 09:31.
Comment
-
Comment