Eikö noihin alumiini lohkoisiin saa laitettua normi vesitila vastusta? Eikö siellä ole pakkasroppuja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Säteilylämmittimen tehosta
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostEikö noihin alumiini lohkoisiin saa laitettua normi vesitila vastusta? Eikö siellä ole pakkasroppuja?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEikö noihin alumiini lohkoisiin saa laitettua normi vesitila vastusta? Eikö siellä ole pakkasroppuja?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEi tule mieleen kyllä mitään alulohkoista, jossa olisi lohkon vesikanavaan tuleva lämmitin.
EDIT muttei ihan ot:ksi menis, niin kyllä m52:n calix säteiliä lämmitti kannenkin lämpimäksi kohtuu pakkasilla.Last edited by Pazi88; 05-02-2012, 23:01.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
119Ohmia näytti 2K asetuksella ja 1196Ohmia tolla 200 asetuksella. Sisätilalämppärin töpseli oli pois ja mittasin suoraan jatkojohdon töpselin molemmista tapeista. Paljos tuo nyt sit tekee W?
Saako tota itse lämpövastusta ostaa erikseen, meinaa jos ostais sen tehokkaimman mitä on tarjolla ja tempasee sen kiinni uusilla tahnoilla?
Comment
-
-
Originally posted by Dani View Post119Ohmia näytti 2K asetuksella ja 1196Ohmia tolla 200 asetuksella. Sisätilalämppärin töpseli oli pois ja mittasin suoraan jatkojohdon töpselin molemmista tapeista. Paljos tuo nyt sit tekee W?
Saako tota itse lämpövastusta ostaa erikseen, meinaa jos ostais sen tehokkaimman mitä on tarjolla ja tempasee sen kiinni uusilla tahnoilla?
Ohmin lain mukaan P=U²/R
Ja tuossa kaavassa P=teho watteina, U=jännite voltteina ja R= resistanssi ohmeinae90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
Originally posted by E39Bimmer View PostMinkäslainen homma tuo olis käytännössä asentaa tuollainen säteilylämmitin? Oon saanut sellaisen kuvan ettei olis kovin vaikea homma. ja mistäs noita säteilylämppäreitä kannattas lähteä ostamaan?
Comment
-
Comment