Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 rakennus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miku
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 2624
    • Kajaani

    #91
    onon

    Kansi on sama b20 ja b23... elikkä b23 kampuralla ja männillä... itsellä vaan mietityttää koska lohko 3.5mm ylikoossa et mahtaako olla volkkarin männissä varaa sorvata niin paljon et b23 kampura mahtuis pyöriin suht järkevillä puristuksilla.
    TEAM "Peli Menetetty"
    Nyt:
    E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
    E30 320i 2d m20b27 tic project
    E38 728ia
    E46 316i sedan
    Ex:
    3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

    Comment

    • Racink
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 840
      • Jkl

      #92
      Onkos kukaan sorvaillu b20:sen mäntiä,että paljon uskaltais ottaa pois??

      Comment

      • insp
        BTCF Member
        • Sep 2002
        • 826
        • Iittala

        #93
        Originally posted by Racink
        Onkos kukaan sorvaillu b20:sen mäntiä,että paljon uskaltais ottaa pois??
        Hiukan mutua, mutta muistaakseni olen täällä lueskellu että sen "tapin" voisi pois siitä ottaa, eli männästä tulee tasainen.
        ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

        Comment

        • Racink
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2004
          • 840
          • Jkl

          #94
          Originally posted by insp
          Hiukan mutua, mutta muistaakseni olen täällä lueskellu että sen "tapin" voisi pois siitä ottaa, eli männästä tulee tasainen.
          No voi kiesus,eihän se ole kuin muutaman kympin vahvuinen....

          Comment

          • L.H
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 2481
            • Lohja

            #95
            Originally posted by insp
            Hiukan mutua, mutta muistaakseni olen täällä lueskellu että sen "tapin" voisi pois siitä ottaa, eli männästä tulee tasainen.
            Tuskin sitä nyt tappia kannattaa pois sorvata, eri asia sitten jos sen patin ottaa pois..
            “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #96
              Mites kun lähtö koneena on 2,3l M20. Vaihtaa pelkkä nokka? Mites maksimi nosto ja asteet ettei ota mäntiin kiinni? Free Technics myy 400€ nokkia. Sais hieman ruutia lisää, tuntuu hiukan ahdistavan. Mites tuon ruiskun säätö? LE-Jetronic ilmeisesti...

              Tai jos sais jostain täydellisen 2,5l koneen motronicilla ja laittais sen, pyytävät vaan sika hintaa niistä...

              Comment

              • Kyytsis
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 3472
                • Helsinki

                #97
                Originally posted by Bmw Master
                Tai jos sais jostain täydellisen 2,5l koneen motronicilla ja laittais sen, pyytävät vaan sika hintaa niistä...
                m20b23 (sulla vielä 0.25 ylikoossa) ja b25 ero ei ole ihan huima, veikkaan että b25 häviää alakierroksilla kun vääntöä ei ole samaan malliin.

                m20b23 kampi, T3;lta ne 11 puristeiset männät ja b25 lohko. Sillä voisi ehtiä.

                Comment

                • Bmw Master
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 13155
                  • Kokomo

                  #98
                  Originally posted by Kyytsis
                  m20b23 (sulla vielä 0.25 ylikoossa) ja b25 ero ei ole ihan huima, veikkaan että b25 häviää alakierroksilla kun vääntöä ei ole samaan malliin.

                  m20b23 kampi, T3;lta ne 11 puristeiset männät ja b25 lohko. Sillä voisi ehtiä.
                  Paljos siitä tulee tilavuutta tuolla ylikoolla tarkalleen? Motronicin takia haluisin uudemman 2,5l:sen. Mutta katsotaan nyt, jos vaihtais sen nokan eka...

                  Comment

                  • T3
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 8530
                    • Karhe

                    #99
                    .....
                    Last edited by T3; 14-01-2008, 19:05.
                    .

                    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                    Comment

                    • Bmw Master
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 13155
                      • Kokomo

                      Originally posted by T3
                      0,25mm ylikoossa oleva 323i-moottori on tarkalleen 2344ccm.

                      Jätät sen nokan ostamatta, säästät siinä n.400euroa. Myyt mulle sen 2,3-koneen/alakerran. Laitat ne rahat sitten yhteen kasaan ja ostat sen 2,5-koneen. Helppoa ja yksinkertaista.
                      Mielenkiintoista... Esitä jonkin tasoinen tarjous privana.
                      Mites kun laittaa motronic moottorin ja ruiskut ja systeemit, niin onko iso työ saada toimimaan? Vaikuttaako mittaristoon? Polttoainepumpun ohjaukseen? Täytyis saada koko paketti sitten käyvästä autosta, että sais kaiken minkä tarttee...

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        Ähää, en mä mitään lisä tehoa tartte, e34 525ia vanoksella ei päässyt ohi kun paikaltaan lähdettiin kiihdyttää... Se on näköjään isoVOIMA mennyt pieneen moottoriin

                        Comment

                        • Kyytsis
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 3472
                          • Helsinki

                          Originally posted by Bmw Master
                          Ähää, en mä mitään lisä tehoa tartte, e34 525ia vanoksella ei päässyt ohi kun paikaltaan lähdettiin kiihdyttää... Se on näköjään isoVOIMA mennyt pieneen moottoriin
                          ..ja kun se e34 painaa saman verrain kuin Tantor taistelunorsu ja amatsoni komppania, niin ihmekös tuo. Kyllä 2.3 on hyvä kone, ei siitä pääse yli eikä ympäri, vielä kun saat säätöhin niin :jeps:

                          ...e28:lle taitaa kyllä tulla e34:lta kylmää kyytiä kun mennään vähän isommille nopeuksille, aerodynamiikka kun on samaa luokkaa kuin ladonovella.

                          Comment

                          • Bmw Master
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 13155
                            • Kokomo

                            Originally posted by Kyytsis
                            ..ja kun se e34 painaa saman verrain kuin Tantor taistelunorsu ja amatsoni komppania, niin ihmekös tuo. Kyllä 2.3 on hyvä kone, ei siitä pääse yli eikä ympäri, vielä kun saat säätöhin niin :jeps:

                            ...e28:lle taitaa kyllä tulla e34:lta kylmää kyytiä kun mennään vähän isommille nopeuksille, aerodynamiikka kun on samaa luokkaa kuin ladonovella.
                            No eihän toi edes kulje yli 195km/h... Aerodynamiikka on suoraan tiiliskivestä, eihän siitä edes tiedä kumpaan suuntaa se on tarkoitettu ajettavaksi, jos ei olis edessä kirkkaat valot ja takana punaiset...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎