Vieläkös näitä modeja mistä saa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ohjeita imusarjamuutokseen m52-->m50 kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by Tole View PostVieläkös näitä modeja mistä saa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Multa löytyis yks ylimääräinen M52-imusarja, jos haluaa itse askarrella ja teurastaa siitä sen liitäntäpaneelin.
Gonzalezilta ostetun sarjan asensin taannoin itselleni M52B28:iin, ja kyllähän se asiansa ajaa ihan hyvin. Osien viimeistely tosin on keskinkertaista ja ohjeet ainakin ensikertalaiselle turhan niukat. Sellaiselle joka on imusarjoja irroitellut ja asennellut ennenkin, ohjeet riittävät kyllä, mutta muille suosittelen kaivelemaan ohjeistuksia foorumeilta tai tilaamaan paremmilla ohjeilla ja viimeistelyllä varustetun sarjan jenkeistä.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View Post...tilaamaan paremmilla ohjeilla ja viimeistelyllä varustetun sarjan jenkeistä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostHölmö kysymys varmaan, mutta mitä etua on vaihtaa vanhemman motin imari tuoreempaan mottiin? Radikaalisti erilainen imusarja ilmeisesti?
BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostMulta löytyis yks ylimääräinen M52-imusarja, jos haluaa itse askarrella ja teurastaa siitä sen liitäntäpaneelin.
Gonzalezilta ostetun sarjan asensin taannoin itselleni M52B28:iin, ja kyllähän se asiansa ajaa ihan hyvin. Osien viimeistely tosin on keskinkertaista ja ohjeet ainakin ensikertalaiselle turhan niukat. Sellaiselle joka on imusarjoja irroitellut ja asennellut ennenkin, ohjeet riittävät kyllä, mutta muille suosittelen kaivelemaan ohjeistuksia foorumeilta tai tilaamaan paremmilla ohjeilla ja viimeistelyllä varustetun sarjan jenkeistä.
Itse kun kerää palikat kyseiseen operaatioon ja askartelee niin tulee just sellanen ku ite haluaa. Ja huomattavasti halvemmaksi.e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostKattos, aikamoinen syy siis.
Elikkä äiteen säksättimeen kannattaa kaivaa jostain vanhemman patin imari ja askarrella siihen moinen.. Tuntuu se henkivän nytkin kivasti. Mut jos muutamalla osasella saa sen 15 kaakkia yläkertaan, ei huono diili.
Comment
-
-
Oliskohan tästä mitään iloa 323:ssa, siis m52b25 koneella. Olisi hauskan oloinen projekti vaan eipä tuota ihan huvikseen viitsi älkää nakertamaan.
Amerikan maalla aika usein samaan yhteyteen naperretaan obd I downgrade kun ilmeisesti vanhempaan saa paremmin virisoftia. Liekö tuolla mitään virkaa ?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostOliskohan tästä mitään iloa 323:ssa, siis m52b25 koneella. Olisi hauskan oloinen projekti vaan eipä tuota ihan huvikseen viitsi älkää nakertamaan.
Amerikan maalla aika usein samaan yhteyteen naperretaan obd I downgrade kun ilmeisesti vanhempaan saa paremmin virisoftia. Liekö tuolla mitään virkaa ?
Comment
-
-
Lyhyemmällä ja avarammalla imusarjalla tehoalue siirtyy ylemmäksi, alavääntö vakiota kapeampi. Itsellä tuli sammuteltua aika usein kun tottunut kutosen vääntöön, joka tällä imusarjamodilla ottaa pataan rankasti. Yläkierroksilla erittäinkin "terävä" sekä herkkä vastaamaan kaasuun ja vetää todella kivasti punarajalle. Perus kumilanka puuttuu, joka vaivaa kaikkia M5x sarjan koneita. Liian rase ja epäkäytännöllinen käyttikseen, vaihdoin oikean imusarjan takaisin.
Myöskin päästöt kärsii jonnin verran. Lyhemmät ja avarammat imukanavat -> imuvirtaukset hidastuu, erityisesti tyhjäkäynnillä korostuu. Eihän sillä ole väliä muuten kuin leimalle, koska rase.
Minulla yksi ylimääräinen M52 imusarja, josta voi ottaa harjoitteluun osia ja samalla pitää autonsa ajossa imusarjan muokkausta harjoitellessaan (eikä ole todellakaan hinnalla pilattu), jos tahtoo pilata autonsa.
Jatkakaa...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostItse tuota modia miettinyt, mutta juurikin tuo alaväännön heikentyminen tuossa mietityttää, kun sitä vääntöä ei ole nytkään alhaalla, niin mihin se muuttuu sitten tuolla m50-sarjalla? Onko todella niin, että sen huomaa, kun voima on kadonnut alhaalta kyseisellä modilla:think
Vakiona pitäis olla 280Nm, penkissä tuli reipas 250 ja heppoja 208. Jos jaksaisin tosin niin vaihtaisin takaisin alkuperäisen kun eukon käytössä on autokin nykyisin. Uskoisin että alavääntö paranee ja se ois nyt varmaan fiksumpi kun ei se tuo eukko tuota huudata kierroksillekaan.
Autolla ajettu +270tkmLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment