Itselläni redlinet tuossa 535:sen typ210 lukkopersiissä ja pirun hyvin toimii, ja pitää! Laatikossa MTL:ät ja niistäkään ei mitään moitittavaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
REDLINE öljyt
Collapse
X
-
Originally posted by MM-5 View PostKäytän M5:sen 280 Getragissa Redlinen MTL:ää ja laatikon toiminta on aina vaan parantunut kun useamman kerran on öljyt vaihdettu ja se vanha kura"öljy" saatu kokonaan pois sieltä. Oli ongelmaa kovemmissa kiihdytyksissä kakkosen ja kolmosen synkrojen kanssa aiemmin.
Myös perässä on Redlinen 75W90 öljyt terästettynä Redlinen Shockproof Heavy:llä ja hyvin toimii. M5:seen Redlinen suositus on se raskaamman kaluston 80W140 öljy, mutta käytän mieluummin tota ohuempiviskositeettista.
Moottorissa on Redlinen 10W40 täyssynteettiset öljyt ja hyvin toimii.
Omat kokemukset Redlinen tuotteista on ollut pelkästään positiivisia. Toinen asia mikä paransi omassa autossa laatikon toimintaa oli RVS-käsittely, mitä voin kanssa suositella jos on ongelmaa laatikon kanssa.
Niin noi RVS litkut ilmeisesti lyödään vaan sisään laatikkoon eikä tarvitse valuttaa pois??
Itsellä oli juuri toi sama M5 laatikko 3 ja 4 vaihteiden synkrojen vaihdossa ja siellä havaittiin pääakselin kulumista, joten tämä käsittely voisi varmaan saada laatikon pelaamaan pitempään?
Ja siis MTL:llä toimii erittäin hyvin vai vaikka öljysuositus on ATF? Itselle tulossa vielä UUC-evo3 shifteri ja se DSSR vaihtotanko.
Comment
-
-
Originally posted by Eku View PostMoi
Niin noi RVS litkut ilmeisesti lyödään vaan sisään laatikkoon eikä tarvitse valuttaa pois??
Itsellä oli juuri toi sama M5 laatikko 3 ja 4 vaihteiden synkrojen vaihdossa ja siellä havaittiin pääakselin kulumista, joten tämä käsittely voisi varmaan saada laatikon pelaamaan pitempään?
Ja siis MTL:llä toimii erittäin hyvin vai vaikka öljysuositus on ATF? Itselle tulossa vielä UUC-evo3 shifteri ja se DSSR vaihtotanko.
Comment
-
-
Tuli öljyt perään vaihdettua ja ei tuo nyt ainakaan huonommaksi tainnut mennä.
Kävin myös öljykylvyssä öljyjä vaihtaessa.
Perän huohotin oli mennyt tukkoon ja roppua avatessa vajaa puoli litraa öljyä paineella suoraan päälle. On muuten hyvältä haiseva työtakki nykyään
Sinällään huono että huohotin jostain syystä oli tukossa. Sen vuoksi perän etustefa meinannu tihkua hieman öljyä. Toivotaan, että vuoto loppuuBMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostMikäs öljy, kun vaihdelaatikossa lukee MTF-LT-1 keltaisessa tarrassa? Kyseessä -02 e46 330ci 5-vaihteinen manuaali. Ja onkos kellään antaa öljytilavuutta tuolle, ei löytynyt castrolin infosivuilta.
Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostEli tämä tarra löytyy laatikon kyljestä:
Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-0074G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Itse kippasin tohon laatikkoon 2 x 946ml pöniköitä RedLine D4 ATF-vaihteistoöljyä. Toimi todella hienosti tämän jälkeen
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-0074F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostÄääh, sekavasti olin kirjoittantu..eli tarkoitus oli kertoa että 2 x 946ml pöniköitä kannattaa ostaa koska toisen pönikän pohjalle ei jäännyt kun hitusen öljyä.
Mulla vaan ei mee pykälät kunnolla päälle vaikka on kokeiltu vaikka mitä öljyä.. Nyt on sisässä Redlinen MTL, eikä toimi yhtään paremmin kun edelliset BMW:n omat..
edit: Noita D4 ATF vois vielä kokeilla jos auttais.. ja vielä ilmata kytkin. Sit saa olla jos ei ala toimia.
Comment
-
-
Originally posted by Petteri80 View PostHei mikäs ero noissa Redlinen D4 ATF ja MTL öljyissä on? Käykö nämä molemmat siis manuaaliin?
Mulla vaan ei mee pykälät kunnolla päälle vaikka on kokeiltu vaikka mitä öljyä.. Nyt on sisässä Redlinen MTL, eikä toimi yhtään paremmin kun edelliset BMW:n omat..
edit: Noita D4 ATF vois vielä kokeilla jos auttais.. ja vielä ilmata kytkin. Sit saa olla jos ei ala toimia.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Suunnitelmissa nyt olisi vaihtaa sigun manuaaliin laatikko- ja peräöljyt. Laatikon kyljestä en löytänyt mitään tarraa, joten sinne kuuluisi siis tuo RedLine MTL, vai toimisiko Red Line D4 ATF paremmin kun ainakin kylmällä on tahmea vaihtaa ja kakkonen joskus todella jäykkä. Kokemuksia? Kumpaa perään RedLine 75w-90 vai RedLine 75w-90NS? Perässä ei lukkoa joten NS, mutta onko öljyillä muita eroja?
Comment
-
-
Originally posted by Wexi View PostSuunnitelmissa nyt olisi vaihtaa sigun manuaaliin laatikko- ja peräöljyt.
Perä ujeltaa hienoisesti ja ajatus mukavuuskeinohengittää kesän yli, josko kokonaisvaltainen fixaus tulevana talvena.
Mitä öljyä laatikkoon ja perään?Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Itellä E46 M43n Getrag-laatikosta ei löytynyt tarraa joten laitoin Redlinen MTL-öljyt sisään. Edellinen omistaja oli vaihtanut öljyt, jotkut castrollit, kolmekymmentätuhatta sitten, luultavasti kakkos- ja kolmossynkronoinnin kylmänä rusahtelun takia. Selvästi huomasin muutoksen, kakkonen ja kolmonen menevät paljon paremmin sisään parinkymmenen asteen pakkasillakin. Seuraavaksi laitan perään ja ohjaustehostimeen myös redlinen öljyt.F11 530dx 06/12
Comment
-
-
Originally posted by Jantteri View PostItellä E46 M43n Getrag-laatikosta ei löytynyt tarraa joten laitoin Redlinen MTL-öljyt sisään. Edellinen omistaja oli vaihtanut öljyt, jotkut castrollit, kolmekymmentätuhatta sitten, luultavasti kakkos- ja kolmossynkronoinnin kylmänä rusahtelun takia. Selvästi huomasin muutoksen, kakkonen ja kolmonen menevät paljon paremmin sisään parinkymmenen asteen pakkasillakin. Seuraavaksi laitan perään ja ohjaustehostimeen myös redlinen öljyt.
Comment
-
Comment