luin tän koko jutun läpi ja en löytäny mitään sellaisesta että miten uuden öljyn lisääminen vaikuttaa kokonaisuudessa vanhaan öljyyn...
kun tossa joku kertoi että vaihtoväli olis 15000 ja kymppiin asti öljyt pysyy koneessa ja sit vasta rupee häviämään sitä öljyä ja kun sitä lisätään sen jälkeen niin kai sillä nyt uskaltaa ajaa enemmän kuin sen 15000 kun sitä on välissä lisätty...
ja taas joskus kuullut että jos vaihtaa suodattimen pelkästään niin öljyillä voi ajaa pidempään... en mä vaan viitsisi niitä vanhoja sinne kaataa takaisin vaikka oisin kuinka köyhä...
ja alkuperäiseen aiheeseen: (vaikkei m10:stä ollutkaan kyse) 8000-12000km:n jälkeen tulee vaihdettua öljyt kuten edellinenkin omistaja on tehnyt, kilometrejä kohta 400000, joten ei sitä viiti enää hajottaa huonoilla öljyillä
ja onko mitään järkee käyttää m10:ssä täys synteettisiä öljyjä, kun sinne ovat uutenakin varmaan kelvannu huonommatkin...
kun tossa joku kertoi että vaihtoväli olis 15000 ja kymppiin asti öljyt pysyy koneessa ja sit vasta rupee häviämään sitä öljyä ja kun sitä lisätään sen jälkeen niin kai sillä nyt uskaltaa ajaa enemmän kuin sen 15000 kun sitä on välissä lisätty...
ja taas joskus kuullut että jos vaihtaa suodattimen pelkästään niin öljyillä voi ajaa pidempään... en mä vaan viitsisi niitä vanhoja sinne kaataa takaisin vaikka oisin kuinka köyhä...
ja alkuperäiseen aiheeseen: (vaikkei m10:stä ollutkaan kyse) 8000-12000km:n jälkeen tulee vaihdettua öljyt kuten edellinenkin omistaja on tehnyt, kilometrejä kohta 400000, joten ei sitä viiti enää hajottaa huonoilla öljyillä
ja onko mitään järkee käyttää m10:ssä täys synteettisiä öljyjä, kun sinne ovat uutenakin varmaan kelvannu huonommatkin...
Comment