Nostin tämän vanhan threadin esille koska asia on itsellä ajankohtainen. Valitettavasti nuo linkissä olevat e46fanaticsin kuvat eivät näy enää sivustolla. Olisi kiva nähdä minkälaiseen asennukseen tuossa päädyttiin. Ei kenelläkään sattuisi olemaan tuosta tai omasta projektistaan kuvia?Tarvitsen itse koko tavaratilan käyttöön ja lisäksi olisi kiva jos joku pieni kolo jäisi sinne lattian alla olevaan lokeroon lumiharjalle, lohkarin johdolle yms:lle kun vasen sivulokero on täynnä elektroniikkaa... Ajattelin jopa sellaista, että valaisi pienen kotelon vain siihen alempaan vararenkaan sisällä olevaan purkkiin ja asentaisi subbarin samaan tasoon (tai vähän ylemmäs) ylemmän lokeron pohjan kanssa. Mutta jollain se ääni pitäisi saada kuuluviin tavaratilaan pohjalveyn läpi eli riittäisikö jos tekisi vaikka refleksiputken tyyppisen aukon siihen päälle tulevaan pohjalevyyn? Itse elementtiä ei kai oikein voi asentaa tavaratilan pohjalevyn tasoon koska sen päälle tulisi tavaraa/hiekkaa/teräviä esineitä yms??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Touring + subbari
Collapse
X
-
Tuossa nyt on jotain kuvia omasta versiosta. Tein uuden levyn MDF:stä ja upotin subin siihen. Parempi vaihtoehto olisi tehdä vaan siihen alkuperäiseen levyyn reikä, mutta ajattelin omaani sen kannalta, että sen saa helposti pois ja alkuperäisen takaisin. Mikään maailman kaunein se ei ole, mutta koko tavaratila on käytössä ja riittää omaan käytöön, ainakin vähän aikaa.
"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostTuossa nyt on jotain kuvia omasta versiosta. Tein uuden levyn MDF:stä ja upotin subin siihen. Parempi vaihtoehto olisi tehdä vaan siihen alkuperäiseen levyyn reikä, mutta ajattelin omaani sen kannalta, että sen saa helposti pois ja alkuperäisen takaisin. Mikään maailman kaunein se ei ole, mutta koko tavaratila on käytössä ja riittää omaan käytöön, ainakin vähän aikaa.X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
En jaksanut tehdä mitään koteloa, eli ei sitä miksikään tiiviiksi voi sanoa. Tuo on tällä hetkellä kokeiluversio, subin ja vahvarin kun sain ilmaiseksi kun jäivät yli muijan autosta niin päätin kokeilla saako niillä vähän alarekisteriä lisää. Olen vähän funtsinut tehdä kunnon kotelon vasten takapenkin selkänojaa, mutta sen irroitettavuus on vielä mietinnän alla. Pitäisi tehdä uusi levy sen pohjaksi ja siihen tehdä jonkinlainen pikakiinnitys. Mutta kyllä tuokin nyt jo hiukan soi, joten sillä mennään varmaan kevääseen, ellei suurempi inspiraatio iske talven aikana."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Loppukuusta voidannee kertoa mitenkä toimii ylipäätänsä lasikuidusta tehty vararengaskotelon paikalle tehty subikotelo ylijäreellä elementillä, kuvia ei ole eikä tule (ainakaan päivänvalossa otettuja) toistaiseksi..
Muottina käytetty sitä orkkis pahvia mikä on vararenkaan päällä 'kaukalona', kusilaitua paksusti?? + 32mm kansi.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by muggo View PostLoppukuusta voidannee kertoa mitenkä toimii ylipäätänsä lasikuidusta tehty vararengaskotelon paikalle tehty subikotelo ylijäreellä elementillä, kuvia ei ole eikä tule (ainakaan päivänvalossa otettuja) toistaiseksi..
Muottina käytetty sitä orkkis pahvia mikä on vararenkaan päällä 'kaukalona', kusilaitua paksusti?? + 32mm kansi.X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Mulla on omassa tollasen firman tekele.
ja sieltä shopista: Sub-Wheel-Box BMW 3 Touring E46
On laadukas ja hyvin istuva kotelo.
Ei tarvii mitään refleksiputkia yms. vaan ihan normaalisti
kiinni tavaratilan pohjalevy ja siinä päällä vielä kuminen kaukalomatto.
Ei pääse kura laitteisiin, eikä kolhiinnu. Ja tosiaankin kuuluu bassot
ihan niin paljon kuin haluaa. Elementti 12" DLS ja kunnon vahvari.
Olen muuten vaihtamassa autoa, joten tämä systeemi voisi olla myynnissä...Ex Bemut:
i3 REx -14
F15 xDrive40e -16
E71 X6 3.0 Sport -11
F10 525d x-Drive M-Sport -12
E70 X5 3.0sd -08
F36 418d Gran Coupe
F30 316d -12
E93 320i -08
E70 X5 3.0d Sport -07
E53 X5 3.0d Sport -04
E61 530dA M-Sport individual -06
E39 530dA touring -02 M-Sport 2
E30 320i cabriolet -92 "kesämopo"
E46 330i touring -01
E36 328i Coupe -97
E30 325i cabriolet -87
E30 316 -83 → 2.1 TIC M3 look
E21 318i -81
Comment
-
-
Originally posted by vaviah View PostTuleeko sulle elementti ihan tavaratilan pohjalevyn tasoon vai jääkö sen alle? Eli jätätkö säilytystilaa levyn alle lainkaan? Olis kyllä tosi hyvä jos saisit jonkun kuvan otettua!!
Mutta varapyörä jää siis paikalleen, jos sen nakkaisi huitskuukkaan saisi vielä enemmän kotelolle tilavuutta (jos tarvis). Jää koko paketti siis piiloon sen päällimmäisen levyn alle.
Katsotaan niitä kuvia sitten kun saadaan kapistus valmiiksi.Last edited by mukko; 23-11-2007, 16:16.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Juu varapyörä on tallissa varalla
Kannattaa siis samalla ostaa pullo renkaanpaikkausainetta ja toivoa ettei kumi puhkea
Itse en ajele pitkiä matkoja niin uskallan näin toimia, toinen tilanne olisi jos joutuisi matkustamaan tolla enemmän. Kaupungissa on kuitenkin apu aina lähellä jos paikkauspullo ei riitä.
Originally posted by NokiLeka View PostTuo vissiin edellyttää varapyörän poistamisen, eikö? Muuten voisi harkita omaankin, mutta itsellä on irroitettava vetokoukkukin siellä säilytystilassa, joten ei viitsisi heittää kaikkia kamoja pois autosta pelkästään subin takia.Ex Bemut:
i3 REx -14
F15 xDrive40e -16
E71 X6 3.0 Sport -11
E70 X5 3.0sd -08
F36 418d Gran Coupe
F30 316d -12
E93 320i -08
E70 X5 3.0d Sport -07
E53 X5 3.0d Sport -04
E46 330i touring -01
E36 328i Coupe -97
E30 325i cabriolet -87
E21 318i -81
Comment
-
-
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Tuossa kuva omasta nikkaroinnin tuloksesta. Kotelo vanerista ja lasikuidusta. Tarvitsen työni puolesta paljon tilaa työkaluille joita kuvassakin näkyy. Vahingosta viisastuneena ostaisin pienemmän, eli laadukkaamman vahvistimen ja laittasin sen siinä takapenkkien takana, kontin lattialla olevan muovin sisään. Kontin pohjan verhoilulevy on vielä kesken. Kotelo on muistaakseni jotain 17 litraa, sopiva kotelon koko tuolle elementille oli jotain 10-16 luokkaa.
Etukajareina on Rainbow:n SAX 5,25", sopii miltei suoraan orkkispaikoille. Diskantin jalkaa joutui hieman sorvaan ja tiivistämään midin reunoja. Näiden asennus kesti tunnin.
Comment
-
-
Onkoi noi harmann kardonin popit paljonkin paremmat kuin ns normi? Vai mitä kaikkia vaihtoehtoja on?? Kun autoa olen hommaamassa niin kannattaako niihin hifeihin kauheesti tuijotella? Mitä kaikkea harmann kardon hifipaketti sisältää? Monta kaiutinta ja onko oma vahvari? Entäs ns normi hifi systeemi, mitä se sisältää??
Comment
-
-
Originally posted by Emppu85 View PostOnkoi noi harmann kardonin popit paljonkin paremmat kuin ns normi? Vai mitä kaikkia vaihtoehtoja on?? Kun autoa olen hommaamassa niin kannattaako niihin hifeihin kauheesti tuijotella? Mitä kaikkea harmann kardon hifipaketti sisältää? Monta kaiutinta ja onko oma vahvari? Entäs ns normi hifi systeemi, mitä se sisältää??
Comment
-
-
Jos tykkää oikeesti musaa kuunnella ja haluaa hiukan äänenlaatuakin,
niin Harman Kardonit on todellakin vähimmäisvaatimus. Eihän niilläkään kuuhun mennä,
mutta orggissysteemiksi ovat kuitenkin jo ihan jees. Vakiot on niin huonot, ettei edes uutisia viitsi kuunnella
ja hifitkin vaan hiukan sitä paremmat. Eli jos ei halua itse alkaa stereoita virittämään, niin kyllä kannattaa etsiä Harmaneilla oleva E46.
E39:eissä taas professional DSP hifi on mun mielestä jo toimiva paketti jota ei tarvitse välttämättä alkaa modaamaan.Ex Bemut:
i3 REx -14
F15 xDrive40e -16
E71 X6 3.0 Sport -11
E70 X5 3.0sd -08
F36 418d Gran Coupe
F30 316d -12
E93 320i -08
E70 X5 3.0d Sport -07
E53 X5 3.0d Sport -04
E46 330i touring -01
E36 328i Coupe -97
E30 325i cabriolet -87
E21 318i -81
Comment
-
-
Originally posted by VilleW View PostJos tykkää oikeesti musaa kuunnella ja haluaa hiukan äänenlaatuakin,
niin Harman Kardonit on todellakin vähimmäisvaatimus. Eihän niilläkään kuuhun mennä,
mutta orggissysteemiksi ovat kuitenkin jo ihan jees. Vakiot on niin huonot, ettei edes uutisia viitsi kuunnella
ja hifitkin vaan hiukan sitä paremmat. Eli jos ei halua itse alkaa stereoita virittämään, niin kyllä kannattaa etsiä Harmaneilla oleva E46.
E39:eissä taas professional DSP hifi on mun mielestä jo toimiva paketti jota ei tarvitse välttämättä alkaa modaamaan.
Comment
-
Comment