Vähän päivitystä jälleen 
Kaikenlaisia tarvikkeita ja laitteita on tullu ostettua juuri tähän projektiin. Listaanpa vähän...
-Yläjyrsin + reunojen pyöristys terä
-Paino tela (lasikuitu hommiin)
-Hiekkapuhallus hiekkaa (hiekkahartsiin)
-Foliota (lasikuitu hommiin)
-50mm2 paksuista virtapiuhaa n.4m
-Mustaa verhoilu huopaa
-Sprei liimaa
-Verhoilun kiinnitys nappeja
-Puristimia
-Pikkuisen sinertävää pleksiä (vahvistimille ja konkalle)
-Mustaa maalia
Jotain on tullu myös tehtyä vaikka nyt onkin ollut muutakin hommaa toisaalla. RCA-johto tuli vedyttyä auton keskeltä jolloin loppui stereoiden käynnistäessä kuulunut häiriö ääni. Nyt muut johdot menevät vielä pelkääjän puolen kynnyslistojen vieressä matton alla. Onneksi siitä huolimatta enään ei ole häiriöitä
Samassa kun keskikonsoli oli purettuna niin tuli tungettua myös hankkimani putki sisään ja raitisilma tuuletus juttu keskikonsolin takaosaan. Vasta asennuksen jälkeen huomasin harmittavasti että volttimittari ei menekkään enään vaihdekepin edessä olevaan upotukseen koska ilmaputki tuli sen kohdalle juuri
Niinpä mieleeni tuli ultimate ajatus laittaa volttimittari ja soittimen usb-johto tuhkakupin sisälle,koska tässä autossa ei polteta. Homma vähän vielä kesken mutta kuvan laitan kun valmis.
Sitten tuli hoidettu akun ja moottorin maadoitus kuntoon koska akun maadoitus johto oli vielä alkuperäinen ja moottorinkin johto oli vanhan korjauksen jäljiltä liian ohkainen.

Uusi akun kenkä ei meinannut ihme kyllä mennä nätisti paikalleen
,mutta ruuvimensselillä vähän levittämällä ja pienellä väkivallalla meni paikoilleen niin jämerästi että ei tarvinnut laittaa enään kiristys ruuvia olleenkaan. Eikä muuten pystynytkään kun kenkä jäi vähän semmoiseen V-asentoon niin kiristys mutterin reidät ei osu enään kohilleen.

Akun ja moottorin maadoitin alkuperäiseen paikkaan Dls:n kullatuilla maadoitus littimillä johon johto puristetaan kuusiokolo mutterilla.

Seuraavaksi olisi tarkoitus verhoilla/maalata vahvistin teline ja verhoilla Takapenkkin pelti ja hattuhyllyn alapuoli uusiksi

Kaikenlaisia tarvikkeita ja laitteita on tullu ostettua juuri tähän projektiin. Listaanpa vähän...
-Yläjyrsin + reunojen pyöristys terä
-Paino tela (lasikuitu hommiin)
-Hiekkapuhallus hiekkaa (hiekkahartsiin)
-Foliota (lasikuitu hommiin)
-50mm2 paksuista virtapiuhaa n.4m
-Mustaa verhoilu huopaa
-Sprei liimaa
-Verhoilun kiinnitys nappeja
-Puristimia
-Pikkuisen sinertävää pleksiä (vahvistimille ja konkalle)
-Mustaa maalia
Jotain on tullu myös tehtyä vaikka nyt onkin ollut muutakin hommaa toisaalla. RCA-johto tuli vedyttyä auton keskeltä jolloin loppui stereoiden käynnistäessä kuulunut häiriö ääni. Nyt muut johdot menevät vielä pelkääjän puolen kynnyslistojen vieressä matton alla. Onneksi siitä huolimatta enään ei ole häiriöitä

Samassa kun keskikonsoli oli purettuna niin tuli tungettua myös hankkimani putki sisään ja raitisilma tuuletus juttu keskikonsolin takaosaan. Vasta asennuksen jälkeen huomasin harmittavasti että volttimittari ei menekkään enään vaihdekepin edessä olevaan upotukseen koska ilmaputki tuli sen kohdalle juuri

Sitten tuli hoidettu akun ja moottorin maadoitus kuntoon koska akun maadoitus johto oli vielä alkuperäinen ja moottorinkin johto oli vanhan korjauksen jäljiltä liian ohkainen.

Uusi akun kenkä ei meinannut ihme kyllä mennä nätisti paikalleen


Akun ja moottorin maadoitin alkuperäiseen paikkaan Dls:n kullatuilla maadoitus littimillä johon johto puristetaan kuusiokolo mutterilla.

Seuraavaksi olisi tarkoitus verhoilla/maalata vahvistin teline ja verhoilla Takapenkkin pelti ja hattuhyllyn alapuoli uusiksi
Comment