memebuy23buy

BMW Navigaatio ja sen päivittäminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tommix
    replied
    Originally posted by Axe27 View Post
    Mutta pointtina kuiteskin et todella vanhaa karttaa myydään uusimpana.
    Noi karttapohjat on aina vuoden perässä...
    Tku - Hki motaria ajettiin vuosi navin (uusin) mukaan keskellä metsää.

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Kyllä minun mielestäni ne hartolan päässä olevat muutokset on päivitetty, Jyväskylän päässä olevat ei...
    Voi olla näin, tuossa vähän ennen joulua ajoin reitin ja oli vierasta seutua mulle niin en osaa tarkasti sanoa missä menee pieleen.

Oiskos sen toisen Jari-Pekan tjsp jälkeen kartan mukaan ajeltu keskellä ei mitään ?

Mutta pointtina kuiteskin et todella vanhaa karttaa myydään uusimpana.

Leave a comment:

• mamu
    replied
    BMWNavi.eu :n setti kolahti postiin ja asennuksen jälkeen ihmettelin sitä, kun menee Set-valikkoon ja sieltä speed cameras -kohtaan ja koittaa laittaa niitä asentoon ON niin kieli vaihtuu espanjaksi tai amerikan englanniksi. Tämän jälkeen Speed cameras valikko vaihtuu kielenvaihto valikoksi jossa vaihtoehtoina USA, GB tai E.

Toinen juttu mikä ihmetyttää on se, etten saanut karttaa vaihdettua 3D-näkymäksi vaikka ohjeiden mukaan tein.

Kolmas asia mikä häiritsee on se, kun laittaa split screen -moden päälle niin sijaintitiedot näkyy kaikilla muilla sivuilla paitsi sillä missä on lista radiokanavista. Itsellä ainakin 90% ajasta juuri tämä sivu auki niin olisi ihan mukava jos se toimisi myös siinä.

Karttalevy sen sijaan toimii moitteitta.

Auttaisikohan asiaa jos kokeilisi asentaa päivityksen uudestaan? Nyt aikaa päivityksen asennukseen meni n. 2min kunnes ilmoitti että valmis on.

Auto on E46 MK IV -laskurilla

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by Olsberg View Post
    Osaako joku sanoa, onko tuossa uudessa kartassa jo esimerkiksi 4-tien muutokset välillä jkl-lahti päivitetty? 2011 kartan mukaan ajetaan pitkin metsiä suurelta osin tuo väli.
    Kyllä minun mielestäni ne hartolan päässä olevat muutokset on päivitetty, Jyväskylän päässä olevat ei...

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Mites on, onko tuossa uudemmassa kovalevyllisessä CIC:ssä itsessään sisällä tuo video moduuli?

Leave a comment:

• Olsberg
    replied
    Originally posted by Axe27 View Post
    Eipä ole päivitetty High 2012 versiossakaan. Aika pitkällä viiveellä tuntuu tulevan päivitykset navteqilla.
    On kyllä sen hintainen tuote marmoritiskillä, että aika anteeksiantamatonta toimintaa.

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    Originally posted by Olsberg View Post
    Osaako joku sanoa, onko tuossa uudessa kartassa jo esimerkiksi 4-tien muutokset välillä jkl-lahti päivitetty? 2011 kartan mukaan ajetaan pitkin metsiä suurelta osin tuo väli.
    Eipä ole päivitetty High 2012 versiossakaan. Aika pitkällä viiveellä tuntuu tulevan päivitykset navteqilla.

Leave a comment:

• Olsberg
    replied
    Itse tilasin tuolta bmwnavi.eu:sta vajaa vuosi sitten 2011 kartat. Muutaman päivän toimi hyvin, kunnes ei enää tunnistanut levyä. Kopioin sen levyn itse dvd+r:lle hitaalla nopeudella ja sen jälkeen on pelittänyt. Eli jos noiden lähettämä levy ei toimi, voi sen kopioiminen uudelleen auttaa.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by Keke71 View Post
    Juuri poltin itselle high 2012 version, lisäsin sinne kameratolpat täältä. Mutta ei näy olevan ajan tasalla nuokaan , puuttuu Jäälin kamerat kokonaan.
    Eipä ole elokuun jälkeen päivitetty. Mielenkiinto loppunut...? Linkkiä vaan tänne jos uudenpaa jostain löytyy.

Originally posted by Keke71 View Post
    Miten nuo kamerat sais lisättyä sinne?
    Taikasana: pimp my nav- softa
    En tiedä onnistuuko muuten?

Leave a comment:

• Keke71
    replied
    Juuri poltin itselle high 2012 version, lisäsin sinne kameratolpat täältä. Mutta ei näy olevan ajan tasalla nuokaan , puuttuu Jäälin kamerat kokonaan. Miten nuo kamerat sais lisättyä sinne?

Leave a comment:

• jms-btcf
    replied
    Noniin oli taas hieman aikaa yrittää tehdä lisää lasinalusia, mutta mitä - tällä kertaa ulos putkahti toimiva 2012 lätty.
    Homma meni lopulta läpi mun tapauksessa yhdistelmällä:

laite:
    Dell presicion m6500:n dvd-asema
    Code:
                    description: DVD-RAM writer
                    product: DVD+-RW GS20N
                    vendor: HL-DT-ST
    media:
    Verbatim dvd+r

softa:
    Ubuntu 11.10:n brasero disc burner
    Last edited by jms-btcf; 17-12-2011, 08:42.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Kun poltatte noita levyjä avainasioita monesti on mm. 1 x polttonopeus + veryfy. Ei muuten onnistu mm. nerolla...

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by JLA View Post
    Mikä MK navi tuossa mun autossa mahtaa olla kun on tuollainen kuvan kaltainen?

alkuperäinen levy on vuodelta 2005 koko euroopan kartasto ja haluaisin hiukan uudemman ja riittää kun kattaa suomen. Mistä tuollaisen voi halvimalla hommata?
    Sulla on ns. Business navi. Esim.:

Leave a comment:

• JLA
    replied
    Mikä MK navi tuossa mun autossa mahtaa olla kun on tuollainen kuvan kaltainen?

alkuperäinen levy on vuodelta 2005 koko euroopan kartasto ja haluaisin hiukan uudemman ja riittää kun kattaa suomen. Mistä tuollaisen voi halvimalla hommata?

Leave a comment:

• jms-btcf
    replied
    Joo ei mene mullakaan ihan putkeen 2012 pronavin kanssa. Muutama lätty tullut jo poltettua, mutta navi ei muuta kun kehottaa laittamaan navilevyn pesään. Originaali toimii ok. Taitaa olla mun käyttämä image syyllinen tai jotain...
    Mä myös alan olla kiinnostunut linkistä josta löytyy toimiva version 2012 pronavi.

Leave a comment:

Working...
X