Originally posted by Ramzez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyväksi todettuja varaosavalmistajia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by zener View PostWix on kyllä sen tason suodatin valmistaja, etten sitä laittaisi saman listaan mahlen tai mann:n kanssa.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Tähän väliin pitää muuten lisätä että Wixillä nimenomaan performance-sarjan suodattimet (mustat laatikot),ei ne halvemmat versiot.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Ehkä harkittaviksi:
Koyo - laakerit, emoyhtiö JTEKT Group
Ernst - pakoputket
Molykote - rasvat, asennuspastat jne, emoyhtiö Dow Corning
Olisiko lisäksi olisi hyvä mainita että osa näistä on tuotemerkkejä joilla on emoyhtiö takana?
Boge/Sachs/Lemförder ovat kaikki ZF:n tuotemerkkejä, alustan osia, iskunvaimentimia, ohjausasetelmia, jne
Jurid -> Honeywell
Ferodo -> Federal-Mogul,
Pagid->TMD Friction Group->Nisshinbo Group
Textar->Nisshinbo Group
Comment
-
-
koyo:n lisäisin itsekkin listaan. sekä myös glycon, joka tekee bmw orkkis laakeriliuskat koneisiin. Ja victor reinz tiivisteiden kanssa ei ainakaan mulla oo ollu mitään ongelmaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
OT, silmät auki kannattaa osia laitella olipa valmistaja mikä vaan.
Kerran Febi-Bilstein öljypumpussa oli lastut unohtunu putsataMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostMeylellä ei ole omaa tuotantoa, ostavat tavaran parhaaksi näkemästään paikasta ja pakkaavat omalla nimellään!
Kyseisellä merkillä ei ole mitään tekemistä hyvälaatuisen, tai ainakaan tasalaatuisen tavaran kanssa
Perus Meyle taita olla kyllä pakatu joku kiinan ym tavaraa.X53 4,4i - E30 325ix - R1150R
Comment
-
-
Originally posted by EeroP View PostYmmäräkseni Meyle kehittää ja teke itse HeavyDuty sarjan alustan osat. Ja ne on kyllä kestäny. http://www.meyle.com/EN/Spare-parts/MEYLE-HD.html
Perus Meyle taita olla kyllä pakatu joku kiinan ym tavaraa.
Comment
-
-
Eikö samalla voitaisi kerätä "mustaa listaa" niistä *askoista valmistajista
ja lisätä aloituspostauksen loppuun ko. listan?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Mapco? Tiesin, että taitaa olla melkein pahnan pohjimmainen laadun osalta, silti E46:ssa pumput ovat kestäneet loistavasti ainakin 11 tkmNooh, seuraillaan.
Hinta oli Saksasta (suoraan Mapcolta) ostettaessa luokkaa naurettava.Olisiko ollut reilu kaksi sataa koko auto.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostLisään tähän sen faktan että kun Lemförder valmistaa BMW:n alkuperäiset tukivarret niin laatuvaatimukset määrittelee silloin BMW, Lemförderin valmistaessa samoja osia omalla nimellään "tarvikkeena" laatuvaatimukset määrittelee Lemförder!
Tässäkohtaa tulee se ero että saman merkin valmistama alkuperäis osa ja tarvike osa voivat poiketa laadullisesti paljonkin toisistaan, eli se hintaero ei ole pelkästään OEM lisää :think
Toki on myös identtisiä osia, esim: suurimmasta osasta BEHR "tarvike" termareita on vain hiottu BMW:n varaosanumero pois
Tuosta original logon hiomisesta, pahimmillaan joku kiinan valmistaja on ottanut muotit suoraan bmw original osasta ja hioo sitten merkin pois jolloin halpis tuote näyttää ulkoisesti muka "orkkisosalta" koska merkki ja varaosanumero on hiottu pois...Last edited by WSE1; 20-09-2014, 09:23.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostMikään merkkivalmistaja kuten lemförder ei varmasti halua menettää mainettaan työntämällä helamuottiin esimerkiksi halvempaa kumiseosta ilman uutta suunnittelua ja testausta, joten on useimmiten varmasti taloudellisempaa jatkaa samalla kaavalla kuin alunperinkin on tehtyBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostAinakin e39 Meyle HD pallonivelistä on forumilla erittäin paljon negatiivista palautetta. Itsellä kesti alle 50tkm, kun orkkiksilla ajaa sen 200tkm. Saman on todennut moni muu.
Comment
-
-
Oli hieman hämmentävää, kun otin lemförderin pussista tukivarren jonka pallonivelessä luki TRW
Tekevätkö yhteistyötä, vai onko kiinalaisella mennyt pussit ja nivelet sekaisinWhen you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Originally posted by okko View PostTekevätkö yhteistyötä, vai onko kiinalaisella mennyt pussit ja nivelet sekaisinNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment