Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyväksi todettuja varaosavalmistajia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mahle suotimia tullut nykyisin käytettyä pelkästään. Filtron merkissä tullut vastaan öljynsuotimen irrallisia sisuskaluja sekä aivan piirustusvirhekin.
Leave a comment:
-
-
Just nyt en ole iskareita laittanut pariin vuoteen mutta kertaakaan ei ole Sach iskareissa ollut mitään ongelmia tai lyhyttä käyttöikää.
Eibach jouset on kestäneet toisenmerkkisessä nyt 9v/100tkm. Ainakaan vielä ei ole poikki.
Leave a comment:
-
-
Hella made in china laturi (alle vuoden vanha) ei aina lähde lataamaan jos ei paina ihan vähän kaasua. Vanha auto missä ei hienouksia latauksessa joten uskoisin että laturissa vika.
AS-PL laturit ja startit hajonneet kaikki mitä meillä on laitettu alle kahden vuoden käytön.
Toyotaan laitoin Denso laturin.. se oli made in Japan. Toki maksoikin 2,5 kertaa kiina osan hinta.
Leave a comment:
-
-
Gates jakohihnapaketin vesipumppu kesti 15tkm (hihna kuin uusi). Ei bmw: ssä. Jonkunverran netistä tullut vastaan että Gates hihnoissakin on ollut sanomista mutta siitä ei omaa kokemusta.
Leave a comment:
-
-
Ei tarvitse tehdä uutta tilausta, molemmat lemförderit saapuivat made in germany.
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
TRW ja Lemförder ovat osa ZF konsernia
Leave a comment:
-
-
Kuten Sreten monta kertaa sanonut, lemförferistä kahta laatua liikkeellä. Kiina ja saksa.
Paketin kyljestä voi lukea valmistusmaan, eli keston.
Itse tilasin nyt pykineiden TRW raidetangonpäiden tilalke lemförderiä. Jännityksellä odotan osien saapuvan, onnistuiko saamaan laatua vai jälleen kerran paskaa.
Leave a comment:
-
-
Viitisen vuotta sitten asennetut 100 000km ajetut Lemförder E61 reaktiotangon pallonivelet jotka nelivetoon saa erikseen vaihdettua oli kuin pakasta vedetty. Niissä oli sama tiukkuus niveltä väännellessä kuin uutena. Ne tuli vaihdettua samalla kun puslat meni vaihtoon. Mahtoiko olla virhe vaihtaa...?
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markok View PostEi näköjään voi enää luottaa Lemförderinkään laatuun. Vuosi sitten vaihdoin pallonivelen ja nyt on suojakumi pykinyt lähes puhki koko kehän matkalta. Tähän asti tuolta merkiltä on saanut ihan hyvää tavaraa.
Leave a comment:
-
-
Ei näköjään voi enää luottaa Lemförderinkään laatuun. Vuosi sitten vaihdoin pallonivelen ja nyt on suojakumi pykinyt lähes puhki koko kehän matkalta. Tähän asti tuolta merkiltä on saanut ihan hyvää tavaraa.
Leave a comment:
-
-
Tässä melko tuoretta kokemusta Kiinassa tehdyistä (yleensä ihan hyvien merkkien osista):
- HELLAn EGR-painesäädin (made in China) sahaa edestakaisin EGR-venttiiliä (ja sen seurauksena sahaa ilmamäärä ja EGR koko ajan ylös ja alas), kun Pierburg ohjaa samassa autossa ihan stabiilisti ilman tuollaista edestakaisin heilumista
- Wahler/BorgWarner EGR-venttiili (made in China) krouvia tekoa ulkoisesti ja yksi kierteytys kokonaan tekemättä osaan ja vielä reikä isompi kuin kierre, niin ei pysty edes tekemään itse jälkikäteen
Kiinasta tietysti periaatteessa saa ihan mitä tahansa laatua rahalla, jos miettii, mitä siellä oikeasti valmistetaan (vaikka nyt kulutuselektroniikka tai isojen autonvalmistajien siellä tehdyt masiinat). Mutta tämä aftermarket varaosien laatu on kyllä aika surullista katsottavaa, jos haluaisi autonsa kerrasta kuntoon eikä kokeilevasti.
E
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Saisivat tehdä lainsäädännön että tuotteen valmistusmaa on pakko ilmoittaa. Loppuis heti tämä ongelma.
Leave a comment:
-
-
Hengstin öljynhuohotinosat tulee Kiinasta ainakin E39 koriseen, kun taas Hengst öljynsuodattimet tulee Saksasta. Gatesin letkut ja putket, olkoon ne sitten jäähdytinnesteelle tai öljylle, tulee omien tilausten mukaan Turkista. Febi-Bilsteinin jakopäänosat on kaikki olleet tällä hetkellä saksalaisia. Kyllä se menee rajusti siihen suuntaan, että tuotantoa siirretään kovien katteiden perässä halpatuotantomaihin. Ulkomailla kun teetätetään, niin päästään kolmasosalla kustannuksista verrattuna eurooppaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: