Originally posted by pazq
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ankkuri View Postei liity autoihin mutta moottoreihin kuitenkin, 12hp b&s moottorin sytytyspuolassa on 1 liitin johdolle, mitä varten?
e, tässä yritetään kasata "jämäpaloista" toimivaa konetta joten ei ole vertailu kohdetta.
Comment
-
-
Olisko mitään hyviä vinkkejä E61 kilpien kiinnitykseen.
Olisin finnittömiä kilpiä tilaamassa ja pohdinnassa:
- Autossa on reiätön etupuskuri = tilaisiko reiättömät kilvet? Millä pysyisi hyvin kiinni?
- Onko markkinoilla vielä taustalevyjä finnittömille kilville?
- Tekisikö itse säädettävät taustalevyt rosterista finnittömille kilville?
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostOlisko mitään hyviä vinkkejä E61 kilpien kiinnitykseen.
Olisin finnittömiä kilpiä tilaamassa ja pohdinnassa:
- Autossa on reiätön etupuskuri = tilaisiko reiättömät kilvet? Millä pysyisi hyvin kiinni?
- Onko markkinoilla vielä taustalevyjä finnittömille kilville?
- Tekisikö itse säädettävät taustalevyt rosterista finnittömille kilville?
Ei mitään taustalevyjä, varsinkaan rosterisia = mersulook
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostReiättömät kilvet ja saat reiät siihen kohtaan mihin haluat ja niiden mukaan ruostumattomille peltiruuveille puskuriin pienet alkureiät, pysyy kiinni maailman tappiin asti. Taivuta kilpi puskurin mukaan ennen kiinnitystä ja tee/hanki jostakin 4-5 mm. paksut ja halk. x muovilätkät jotka laitat kilven ja puskurin väliin ruuvien kohdalle.
Ei mitään taustalevyjä, varsinkaan rosterisia = mersulook
Itseasiassa reiättömiä mietin tarrakiinnityksen takia, olisiko järkevää laittaa eturekisterikilpi ihan tarroilla (millaisilla?) kiinni siihen reiättömään puskuriin?
Reiällisillä varmaan tulee mentyä sikäli, että etupuskuriin voi porata reijät tietenkin kilpien ehdoilla ja takanahan on jo kierteet, joskin täytyy vielä mitata, koska taitavat olla EU-kilville. Jos ovat eri kohdissa, niin täytyy viritellä sovitelevyväliin taikka reiättömien poraus kierrereikien mukaan.
Toisaaltareiättömiin saa porattua etupuskuria varten aika pienet reiät halkaisijaltaan, millaisia ruuveja olette käyttäneet, jotta valkoiset suojahatutovat istuneet? :think
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostKiitos vinkeistä.
Itseasiassa reiättömiä mietin tarrakiinnityksen takia, olisiko järkevää laittaa eturekisterikilpi ihan tarroilla (millaisilla?) kiinni siihen reiättömään puskuriin?
Reiällisillä varmaan tulee mentyä sikäli, että etupuskuriin voi porata reijät tietenkin kilpien ehdoilla ja takanahan on jo kierteet, joskin täytyy vielä mitata, koska taitavat olla EU-kilville. Jos ovat eri kohdissa, niin täytyy viritellä sovitelevyväliin taikka reiättömien poraus kierrereikien mukaan.
Toisaaltareiättömiin saa porattua etupuskuria varten aika pienet reiät halkaisijaltaan, millaisia ruuveja olette käyttäneet, jotta valkoiset suojahatutovat istuneet? :thinkE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Sellaista kyselisin että kun E60 korisessa on A-pilarin alapuolella kuskin jalkatilassa iso liitin johon menee ainaki virtalukolta johtoja.
Siellä on nippu pienempiä ja sitten kaksi paksumpaa johtoa (punainen ja musta).
Saako sen liittimen ottaa irti väliaikaisesti, ilman että tulee mitään vikailmoituksia?
Mulla on siitä nipusta pari johtoa poikki jotka olen nyt korjanut ihan vaan pyörittämällä johtojen päät yhteen. Mutta haluaisin korjata ne ihan juottamalla ja olisi helpompi jos sen liittimen irrottaisi ja johtonipun saisi vedettu enemmän esille.
Kuvaa ei valitettavasti ole enkä googlellakaan löytänyt kun en tiennyt millä hakusanalla pitäisi hakea.Last edited by Kert; 18-07-2015, 09:27.E60 525i (09/2004)
Exät: Volvo V40 | Nissan Terrano | BMW E39 520i | BMW E34 535i | Honda CRX | VW Caravelle | Fiat Ritmo
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View Post1. Ksyleeni
Comment
-
Comment