No siis mulla oli matkaa kotiin noin 600m että ei sen puoleen. Eikä toi romu mihinkään silloin hajonnut ja laakeritkin oli ihan kelvollisen näköiset vaikka uudestaan käytettäviksi. Tein kuitenkin koko rempan tosisita syistä kun oli kaikki pakovenat solmussa..
Nojoo, toki harkintaa käyttäen kaikki on sallittua.
Olisko mitään hyviä vinkkejä E61 kilpien kiinnitykseen.
Olisin finnittömiä kilpiä tilaamassa ja pohdinnassa:
- Autossa on reiätön etupuskuri = tilaisiko reiättömät kilvet? Millä pysyisi hyvin kiinni?
- Onko markkinoilla vielä taustalevyjä finnittömille kilville?
- Tekisikö itse säädettävät taustalevyt rosterista finnittömille kilville?
Reiättömät kilvet ja saat reiät siihen kohtaan mihin haluat ja niiden mukaan ruostumattomille peltiruuveille puskuriin pienet alkureiät, pysyy kiinni maailman tappiin asti. Taivuta kilpi puskurin mukaan ennen kiinnitystä ja tee/hanki jostakin 4-5 mm. paksut ja halk. x muovilätkät jotka laitat kilven ja puskurin väliin ruuvien kohdalle.
Ei mitään taustalevyjä, varsinkaan rosterisia = mersulook
Reiättömät kilvet ja saat reiät siihen kohtaan mihin haluat ja niiden mukaan ruostumattomille peltiruuveille puskuriin pienet alkureiät, pysyy kiinni maailman tappiin asti. Taivuta kilpi puskurin mukaan ennen kiinnitystä ja tee/hanki jostakin 4-5 mm. paksut ja halk. x muovilätkät jotka laitat kilven ja puskurin väliin ruuvien kohdalle.
Ei mitään taustalevyjä, varsinkaan rosterisia = mersulook
Kiitos vinkeistä.
Itseasiassa reiättömiä mietin tarrakiinnityksen takia, olisiko järkevää laittaa eturekisterikilpi ihan tarroilla (millaisilla?) kiinni siihen reiättömään puskuriin?
Reiällisillä varmaan tulee mentyä sikäli, että etupuskuriin voi porata reijät tietenkin kilpien ehdoilla ja takanahan on jo kierteet, joskin täytyy vielä mitata, koska taitavat olla EU-kilville. Jos ovat eri kohdissa, niin täytyy viritellä sovitelevyväliin taikka reiättömien poraus kierrereikien mukaan.
Toisaaltareiättömiin saa porattua etupuskuria varten aika pienet reiät halkaisijaltaan, millaisia ruuveja olette käyttäneet, jotta valkoiset suojahatutovat istuneet? :think
Itseasiassa reiättömiä mietin tarrakiinnityksen takia, olisiko järkevää laittaa eturekisterikilpi ihan tarroilla (millaisilla?) kiinni siihen reiättömään puskuriin?
Reiällisillä varmaan tulee mentyä sikäli, että etupuskuriin voi porata reijät tietenkin kilpien ehdoilla ja takanahan on jo kierteet, joskin täytyy vielä mitata, koska taitavat olla EU-kilville. Jos ovat eri kohdissa, niin täytyy viritellä sovitelevyväliin taikka reiättömien poraus kierrereikien mukaan.
Toisaaltareiättömiin saa porattua etupuskuria varten aika pienet reiät halkaisijaltaan, millaisia ruuveja olette käyttäneet, jotta valkoiset suojahatutovat istuneet? :think
3M teipillä pysyy varmasti kilpi paikoillaan kunhan sen taivuttaa puskurin mukaisesti ettei keinu ja saa teippiä isommalle alalle.
Sellaista kyselisin että kun E60 korisessa on A-pilarin alapuolella kuskin jalkatilassa iso liitin johon menee ainaki virtalukolta johtoja.
Siellä on nippu pienempiä ja sitten kaksi paksumpaa johtoa (punainen ja musta).
Saako sen liittimen ottaa irti väliaikaisesti, ilman että tulee mitään vikailmoituksia?
Mulla on siitä nipusta pari johtoa poikki jotka olen nyt korjanut ihan vaan pyörittämällä johtojen päät yhteen. Mutta haluaisin korjata ne ihan juottamalla ja olisi helpompi jos sen liittimen irrottaisi ja johtonipun saisi vedettu enemmän esille.
Kuvaa ei valitettavasti ole enkä googlellakaan löytänyt kun en tiennyt millä hakusanalla pitäisi hakea.
1) Millä lähtee parhaiten tummennuskalvojen liima laseista irti? Vesi/sinoli-seoksella ei inahtanutkaan
2) Onko vanteille olemassa omaa pakkelia? Jos kokeilisi fiksata pienet kanttari-ihottumat piiloon ja maalia päälle
Comment