Kyllä on varmasti vaikea myydä avoa dieselkoneella, ainakaan itse en ikipäivänä sellasta ostaisi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BMWekenäs View PostKyllä on varmasti vaikea myydä avoa dieselkoneella, ainakaan itse en ikipäivänä sellasta ostaisi
Mutta joo, kyllä avoon kuuluu bensiinikone.
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostNiin, kuulostaahan se aina hyvältä, niin kauan kun ei ole omista vehkeistä kyse. Mietippä nyt ihan oikeasti paljonko vehkeille jää hintaa, jos autoliikkeessä kuitenkin valmiiksi ilmaa hinnassa. ~noin 4t€. Toisekseen kyse ei ollut mistään "romuista".
Toisaalta, btcf:llähän kaikki myy aina tappiolla ja itketään nettiautosta bongattua - topicissa kun uusi omistaja myy autoa viidellä tonnilla, vaikka osti vaan kolmella
Anyway, toisessa paikassa sama 3t€-4t€:n välillä, joka huomattavasti lähempänä totuutta.
Mutta ne 7 tonnin ja 3 tonnin ajoneuvot ei tuota kassaan sitä rahaa kuitenkaan, niin pakkohan se voitto on tehdä ostaessa. Eikö?
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostEn minä ole sanonut että kuulostaa hyvältä, mutta hinnoissa on pakko olla ilmaa. Ei se kauppa muuten pyöri.
Mutta ne 7 tonnin ja 3 tonnin ajoneuvot ei tuota kassaan sitä rahaa kuitenkaan, niin pakkohan se voitto on tehdä ostaessa. Eikö?
Yhdenkin liikkeen kanssa tehnyt useampia kauppoja, aina saatu kaupat kohdalleen ja vehkeet on vaihtanut omistajaa - myös sieltä liikkeen pihasta lähtenyt taas seuraavalle, eikä ole "jäänyt kuukausiksi roikkumaan". Silloin kaupat toimii, kun molemmat on tyytyväisiä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View Post
E: Hintaa viilattu ja ilmoitettu IF Kuntoturvasta.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostJos meinaat vielä tänä kesänä saada kaupaksi, kelit kun on mitä on , niin vaatisi vähän kovempaa hinnanviilausta. Kokeilisin suosiolla 25500e ja siitäkin voi joutua vielä vähän hinkkaamaan.
Ajan varmaan kesän ja pistän vaihtoon, kalliimpaan kuitenkin vaihtamassa.
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View PostOn pari tonnia enemmän jo tarjottu vaihdossa. Eli ei nyt tyhmyyksiä sentään tehdä.
Ajan varmaan kesän ja pistän vaihtoon, kalliimpaan kuitenkin vaihtamassa.
Comment
-
-
Tulkaa ostamaan pois edullisesti z3 coupe. Autossa ei ole mitään vikaa vaikka onkin edullinen. Tarpeettomana seisoo katoksessa vailla uutta omistajaa. Vaihdossa voidaan ottaa halvempi auto tai vaikka asuntovaunu/auto.
Tosi ostajalle voidaan katsoa hinta kohdalleen.Last edited by teemu.k; 14-08-2015, 08:25.
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View PostKohtuu kohillaan tarkoitti että halvimpien luokassa. Sopivalla hinnalla myydään tai ajetaan kiltisti itse.
Pientä fiksausta teen vielä illalla ilmoon ja hintaan, jos ei reiluun viikkoon sen jälkeen tule ehdokkaita niin ajellaan itse. Ei onneksi mitään muuta järkevää syytä myydä kuin perinteinen autokuume ja vähentyneet kilometrit.
E: Hintaa viilattu ja ilmoitettu IF Kuntoturvasta.
Comment
-
-
Jos avojen myynti on samanlaista kuin prätkien, juhannuksen jälkeen ei liiku yhtään mikään kuin hirveään alehintaan.
Lisäksi tämä tämän vuotinen "kesä" ei ainkaan lisää ihmisten kiinnostusta.
Sinänsä ainakaan tuon 330:n hinta ei kovin paljon ole metsässä, jos noita saa Saksasta ~20k€:lla ja siihen ~6k€ veroja päälle
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostItekki kattelin E36 käyttikseksi, ei ollu mitään niin ostin Corollan
Comment
-
-
En kyllä ymmärrä, et miksi bemarin myynti on hankalaa, toki yli hintaisia saa myydä maailman tappiin saakka.
Ensimmäinen joka tuli katsomaan, niin vei myös pois.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
Comment