Naapuri tapellut muutaman vuoden vanhan mondeon tärinöiden kanssa. Ratti alkaa kuulemma vatkata aina yli 80km/h nopeuksissa. On vaihdettua laakeria, vetareita vanteita ja vaikka mitä, vika senkun pysyy. Lopulta olivat todenneet, että se on ominaisuus... No can do. Maahantuojakin oli autoa koeajanut ja todennut tuon ongelman.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juppe View PostNaapuri tapellut muutaman vuoden vanhan mondeon tärinöiden kanssa. Ratti alkaa kuulemma vatkata aina yli 80km/h nopeuksissa. On vaihdettua laakeria, vetareita vanteita ja vaikka mitä, vika senkun pysyy. Lopulta olivat todenneet, että se on ominaisuus... No can do. Maahantuojakin oli autoa koeajanut ja todennut tuon ongelman.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJos noista jotain pitäisi miettiä niin tuo Volvo..
Toki monkku ja avensis ja on tilavia ja hyviä autoja molemmat mutta veikkaan että vähän tylsiä bemarin jälkeen..Originally posted by _nixu_ View PostMikä noista tekee erikoisen :think
Joku sitikka taí rellu vois olla suomalaisittain erikoinen mutta että tojota.
Erikoisen tek varusteltu tojota mielestäni kyllä on.
Esim: rattivaihteet, panoraama, kosketusnäyttö, kaistanvahti, aktiivinen vakkari, tupla xenon+kaarrevalot, täyssähkö penkit muistilla jne jne
Tarkennan että erikoisen mielestäni tekee valtavirrasta poikkeavan varusteluyksilön omaava automaatti farmari perhekäyttöön ja silmääkin pitäisi miellyttää. Kuluttamatta kuitenkaan yli 10l/100km
Mondeon titanium s on puoli alcantrat punaisilla tikkauksilla ja korisarja
Kokonaisuutena V60 oli käyttiksenä parempi ajettavuudeltaan kuin E61.
Toki individual E61 kaikilla hilppeillä on parempi mutta hintaluokka ei sitten kyllä täsmää.
Takaniskatukinäytöt olis pop vaikka voihan ne itsekkin tuunata sinne mutta alkuperäisenä saako niitä muuallekkin kuin mondea avensis, isot bmw ja volvo?Last edited by Tenojono; 08-09-2014, 13:45.Työmatkat: E46 preface 323 4d
Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
Entiset: E87 E39 E60 E61 F10
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post
Ei ole eikä ole ilmoitustakaan tehty. Yksi siitä on ollut kiinnostunut.
Parin kuukauden aktiivisen käyttiksen(ei bmw) etsinnän tulos on tähän mennessä yksi ilmeisesti hyvä yksilö, mutta se menikin sitten heti ja ite olis ehtinyt vasta työpäivän jälkeen kattomaan.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostAvaatko tätä lausetta vähän?
V60 huonot puolet:ohjaustehostin, c-pilarin suuntaan näkyvyys.
E61 520da karvalakki hyvää sanottavaa ei ole kuin ohjaus ,sisätilojen materiaalit ok ja vakkarin toiminta.
Rahalle toki saa vastinetta kun lyö varusteita kymppitonnilla lisää. Pihiluokassa pettymys joten valinta mieluummin volvoon.Työmatkat: E46 preface 323 4d
Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
Entiset: E87 E39 E60 E61 F10
Comment
-
-
Vähän kyllä kuumetta nostelee, mutta ei ihan vielä täysin. Dieselille ei tosiaan oo ollu käyttöä enää, kun muuttettiin mutta mukavastihan tuo kulkee ja pihisti silti.
Silti nettiauto tahtoo olla auki ja vaihtoehdoksi alkaa olla jääny E39 540i Touring tai E38 750i ja L ois ekstra kiva. :think
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNaapuri tapellut muutaman vuoden vanhan mondeon tärinöiden kanssa. Ratti alkaa kuulemma vatkata aina yli 80km/h nopeuksissa. On vaihdettua laakeria, vetareita vanteita ja vaikka mitä, vika senkun pysyy. Lopulta olivat todenneet, että se on ominaisuus... No can do. Maahantuojakin oli autoa koeajanut ja todennut tuon ongelman.Originally posted by _nixu_ View PostNo sittenhän se ois vannoutuneen E39-miehen luonnollinen valinta
Isällä ollut kanssa noita monkkuja,nyt alla 07 mallinen 2.3 koneella ja ei oo isompia vikoja ollut,tosin kaikki alle 80 tkm ajettuja olleet.
Hyviähän nää "taunukset" on ajaa mutta tuo sen 07 mallinen auto on äänekkäämpi kun tuo mun vanha(rengasmelu,tuulen suhinat+ moottori käskettäessä)..suurin syy meluun tieten renkaissa kun hänellä 235\40-18
Pakko vielä todeta että femma on tuohon verrattuna todella hiljainen maantiellä vaikka alla 19" settiLast edited by veku; 08-09-2014, 21:52.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Noniin, nyt on autoja koeajeltu ja mielipidettä rukattu.
Ajelin eilen A4 Avant 1.8 tfsi multin. Kohdeauto olisi Rinkelikeulaa hankkiessa A4 Avant 2.0tdi edition sport quattro stronic mikälie. Kaikilla hiluilla mitä sattuu tartteemaan ja webastolla oli hintaa 50k€ nurkissa. Tuo Avant oli ihan mukava ajettava, jämäkkä ja yllättävän hiljainen. Sisätilat kuskille hyvät, penkit alcantara-nahkaisena olivat todella mukavat ja mulle sopivat. E61 comfort penkkien "pilaamana" pidin noistakin. Ohjaus oli servotronic, ja hieman outo. Ehkä drive select järjestelmä toisi vähän lisää tuntua.
Takatilat olivat suurin ongelma, lapset valittivat että jalat ei mahdu kun isin penkki on tiellä...
Kaiken kaikkiaan vaikka malli on jo vanha on varustelu ja koko kokonaisuus varsin varteenotettava paketti, jälleenmyyntiarvo quattrolla on aina suth hyvä.
Tänään taas ajelin sekä 320xia sedan mallin että 520xda touring mallin.
Ekaksi ajoin 3srj. Sport varustelu oli ihan mukiinmenevä ja auton sisäilme isolla navinäytöllä varustettuna nykyaikainen mutta hieman levottoman oloinen. Jotenkin pidän enemmän konsoliin upotetusta näytöstä vs. "leijuva". Sport penkit olivat huonommat kuin Audissa. Kovemmalta nuo istuimet tuntuivat ja säätö on jostain aataminaikuisilta ajoilta vrt audi. (manuaaliset).
Ohjaus oli bemussa parempi, mutta tuo 2.0 bensa tuntui hengettömältä ja joutui jotenkin rääkkäämään jotta sai kiihtyvyyttä. Kuulosti pahalta näin 530d tottuneelle.
Bemussa oli sisämeteli yllättävän kova, varmaan 17" runflatit tekivät sen jyrinän. Samoin peilien seudulta tuli tuulensuhina yllättävän kovaa läpi. Kaiken kaikkiaan yllätyin siitä ettei bemu niin selkeästi ollut parempi kuin vanhempi audi , vaikka kaikki lehtiartikkelit näin antaa ymmärtää. Kai se on vain ne omat painotukset jotka tuo sitten sitä muutosta asiaan..
Viimeisenä halusin testailla sitten 5srj auton taas uudestaan. Onhan se laiva... Eritoten häiritsee se että konepelti on vahvasti pokkailtu ja se on koko ajan näkökentässä. Mutta ah sitä hiljaisuutta ja menon tasaisuutta.. 2.0d vei isoakin autoa ihan tarpeeksi näppärästi suomen oloihin. Kulutus ei ollut päätähuimaava ja servotronic toimi tässä paremmin kuin 3srj.
Tiloiltaan vitonen oli taas omaa luokkaansa ja onhan se aika hulppea peli , ja ikävä myöntää mutta tuntuihan se siltä että omaan "kotiinsa" olis tullu.
Joten saas nähdä mitä tässä alle laitetaan, sillä tällä hetkellä alla on lainassa Kia Cerato 2.0 , rikkonaisella murroksella ja luistavalla kytkimellä. Tuleepahan perse nollattua kunnolla...
Rahat säästys kun ostas vaan jonku parinkympin "kuljettimen" , arvonalenema ei vituttas ja asiansahan sekin hoitas. Mutta kylmäksi se vaan jättäs. Kovasti on mobile.de käytössä ja kaikilla hiluilla olevaa 5srj tourinkia katsellaan, max 100 tkm ajettuna. Saa sitten joskus myytyäkin sen sit viiden-kuuden vuoden päästä.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostTiloiltaan vitonen oli taas omaa luokkaansa ja onhan se aika hulppea peli , ja ikävä myöntää mutta tuntuihan se siltä että omaan "kotiinsa" olis tullu.
Toki voimaa sais olla vähän enempiF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment