Originally posted by Hiace
View Post
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
+1, mutta komea auto silti.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
Jaahas, tämmönen tarttis vielä hukata johonkin, sitten pääsis ykkösauton ostoon. Jos vaikka Facelift 204 C- mursu dieselautomaattina...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/7010999
Comment
-
http://www.nettiauto.com/bmw/335/7006923
Jahas, tämmönen siirretty varkauden laakkoselta tänne joensuuhun, pitäsköhän käydä koeajolla?
tuo on ollu käsittääkseni myynnissä jo 1-2 vuotta samassa liikkeessä, joten oiskohan hinnassa ilmaa?
Onko joku muuten aktiivisesti seuraillut, kannattaako 335xi:n tuonti Saksasta nykyisillä veroilla? Nelivetoja nettiautossa vain muutama. Järkevät yksilöt Saksassa päälle 20k, veroja pikatsekkauksen mukaan 10-13k, tuonti 2k joten suht samoihin menisi kai?
Nettiauton nelivedot siis pyynniltään 35-36k.
Senkin huomasin mobilesta, että manuaali-nelivetoja tosi vähän joten pärjäisköhän sitä automaatilla...häviääkö se kepittämisen ilo
Comment
-
Voin maanantaina kysästä jos muistan, että mikä ois käteishinta ilman hlökunta alennuksia.. nimerkillä töissä ko firmassa. Toki käy siekin ja mitä ne sanooOriginally posted by Hiace View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/335/7006923
Jahas, tämmönen siirretty varkauden laakkoselta tänne joensuuhun, pitäsköhän käydä koeajolla?
tuo on ollu käsittääkseni myynnissä jo 1-2 vuotta samassa liikkeessä, joten oiskohan hinnassa ilmaa?
Onko joku muuten aktiivisesti seuraillut, kannattaako 335xi:n tuonti Saksasta nykyisillä veroilla? Nelivetoja nettiautossa vain muutama. Järkevät yksilöt Saksassa päälle 20k, veroja pikatsekkauksen mukaan 10-13k, tuonti 2k joten suht samoihin menisi kai?
Nettiauton nelivedot siis pyynniltään 35-36k.
Senkin huomasin mobilesta, että manuaali-nelivetoja tosi vähän joten pärjäisköhän sitä automaatilla...häviääkö se kepittämisen ilo
Jos ei muuta niin vertaillaan kumpi sai halvemman hinnan. Tiedän tapauksia jossa hlökunta hinnalla kalliimpi kuin asiakkaalle...
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
Just kaverille tuli Saksasta 335xi manuaali kattavalla varustelulla. Hinta oli kai aikalailla suomi autojen tasolla, paremmin varusteltuna ja vähemmän ajettuna.Originally posted by Hiace View Post
Onko joku muuten aktiivisesti seuraillut, kannattaako 335xi:n tuonti Saksasta nykyisillä veroilla? Nelivetoja nettiautossa vain muutama. Järkevät yksilöt Saksassa päälle 20k, veroja pikatsekkauksen mukaan 10-13k, tuonti 2k joten suht samoihin menisi kai?
Nettiauton nelivedot siis pyynniltään 35-36k.
Senkin huomasin mobilesta, että manuaali-nelivetoja tosi vähän joten pärjäisköhän sitä automaatilla...häviääkö se kepittämisen ilo
Comment
-
Tuskimpa, niitä on saanut ihan tehtaalta kahtena eri tehoversiona 180hp ja 211hp. Nuo tehokkaammat on yleensä quattroja, mutta ei siis kaikki. Kannattaa katsoa lohkeileeko maali etulokasuojan kanteista mikä on aika yleistä noissa, tosin tuon verran ajetussa voi olla jo korjattu takuuseen.Originally posted by rizzo View PostKiitos tiedosta! Tuli infoa että autossa on 211hp, eli softattu? Täysin tuntematon malli mulle mutta ulkonäkö miellyttää ja uudempaa tekisi mieli
Quattroon ei riitä roposet.
Toinen tyyppivika mikä tulee mieleen on se että radion näyttö menee himmeäksi eikä kirkkauden säätö auta vaan näyttö rikki ja pitää laittaa uutta tilalle jos sen haluaa korjata. Pitkät kannattaa kokeilla myös että toimivat, yksi on tullut vastaan jossa bi xenonin varjostin ei toiminut.Last edited by N54; 03-02-2015, 10:23.
Comment
-
Kuulostaa tehojen puolesta ketjukoneelta. Niissä ei käsittääkseni ole ollut öljynsyönnin kanssa ongelmia mutta muuta ohjelmaa sitten enemmänkin...Originally posted by rizzo View PostKiitos tiedosta! Tuli infoa että autossa on 211hp, eli softattu? Täysin tuntematon malli mulle mutta ulkonäkö miellyttää ja uudempaa tekisi mieli
Quattroon ei riitä roposet.
Vanhemmassa jakohihnaversiossa oli joissain yksilöissä tuota öljynsyöntiongelmaa.
Comment
-
Ainakin vuosi sitten kannatti, jos vertaa tuohon hintaanOriginally posted by Hiace View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/335/7006923
Onko joku muuten aktiivisesti seuraillut, kannattaako 335xi:n tuonti Saksasta nykyisillä veroilla? Nelivetoja nettiautossa vain muutama. Järkevät yksilöt Saksassa päälle 20k, veroja pikatsekkauksen mukaan 10-13k, tuonti 2k joten suht samoihin menisi kai?
Nettiauton nelivedot siis pyynniltään 35-36k.
Senkin huomasin mobilesta, että manuaali-nelivetoja tosi vähän joten pärjäisköhän sitä automaatilla...häviääkö se kepittämisen ilo

Taisin kyllä tehdä pienimuotoisen löydön kun vastaavien hinnat ovat menneet lähinnä ylöspäin.
Jos tuo ennen 4/2009 rekisteröidyn niin veroprosenttihan tipahti juuri ~40,5% -> ~27,5% ja verotusarvothan löytyvät kyllä Mahdista.
Comment
-
Kyllä juuri nämä koneet voi syödä ihan älyttömiä määriä öljyä ja voi melkeimpä sanoa että korjaamatonta ei kannata ostaa. Männät ja kiertokanget menee ainakin uusiksi, tässä esimerkki tapaus joka onneksi mennyt takuuseen, muuten taitaa olla merkkihuollossa n. 6000 euron projekti http://www.nettiauto.com/audi/a5/6959100Originally posted by brainsurgery View PostKuulostaa tehojen puolesta ketjukoneelta. Niissä ei käsittääkseni ole ollut öljynsyönnin kanssa ongelmia mutta muuta ohjelmaa sitten enemmänkin...
Vanhemmassa jakohihnaversiossa oli joissain yksilöissä tuota öljynsyöntiongelmaa.
Comment
-
NiimpäOriginally posted by brainsurgery View PostAinakin vuosi sitten kannatti, jos vertaa tuohon hintaan
Taisin kyllä tehdä pienimuotoisen löydön kun vastaavien hinnat ovat menneet lähinnä ylöspäin.
Jos tuo ennen 4/2009 rekisteröidyn niin veroprosenttihan tipahti juuri ~40,5% -> ~27,5% ja verotusarvothan löytyvät kyllä Mahdista.
tuollainen 335xia lci kyllä kelpaisi minullekin ainakin tämän hetken autokuumeeseen!
Comment
-
Okei, se koskee vielä tuota ketjukonettakin.Originally posted by N54 View PostKyllä juuri nämä koneet voi syödä ihan älyttömiä määriä öljyä ja voi melkeimpä sanoa että korjaamatonta ei kannata ostaa. Männät ja kiertokanget menee ainakin uusiksi, tässä esimerkki tapaus joka onneksi mennyt takuuseen, muuten taitaa olla merkkihuollossa n. 6000 euron projekti http://www.nettiauto.com/audi/a5/6959100
Lisäksihän näissä on ollut jakopääongelmiakin ihan riittämiin. Samaa settiä kuin surullisenkuuluisassa 1.4TSI:ssä.
Comment
Comment