Voi voi kun olisi 25 kiloeuroa ylimäärästä
Tommonen olisi niin mahtava peli kylänkiertoon kesällä ettei mitään järkeä, ei olis läheskään yhtä ahdas mitä toi avo e30
seiska myynnissä ja kävi potentiaalinen suorankaupan ostaja joka miettii yön yli asiaa. Rupesin selaamaan nettiautoa ja eihän siellä oo mitään tarjolla mikä kiinnostais ottaa seiskan jälkeen meinaa paniikki iskeä onneksi on tuo e39 535 niin sillä ajaa sen aikaa ennenkuin löytyy mieluinen jos seiska menee
Aina Nettiautosta jotain löytyy, se vain voi vaatia hiukan aikaa. Suoramyynti on sen verran harvinaista herkkua kalliimmissa hintaluokissa, että siitä kannattaa nauttia.
Ei mitenkään erityisen-erityinen F30, mutta tuossa on oleelliset varusteet kunnossa, esim. Sport-istuimet ja hinta on vain 41.9k€ ja vuosimalli 2015(!!). Mutta kun tuli jo hankittua 3 vuotta vanhempi ja ilman automaattia, niin ei auta ei. Ei muuten ole aivan ensimmäinen bemu, jossa rek. nro vahingossa viittaa astetta isompaan, eli tässä tapauksessa -> 540.
Mutta JOS tuota E60:ä lähtis vaihtamaan ämmään niin siinä pitäis kyllä olla sitten kaikki pakolliset rempat tehtynä !! :think
Tuo ---> http://www.nettiauto.com/bmw/m5/7175053 olis tosi kiinnostava jos olis kk-laakeriremppakin tehty... ilmeisesti ei kun ei ole mainittu muiden ohella !!
Mutta JOS tuota E60:ä lähtis vaihtamaan ämmään niin siinä pitäis kyllä olla sitten kaikki pakolliset rempat tehtynä !! :think
Tuo ---> http://www.nettiauto.com/bmw/m5/7175053 olis tosi kiinnostava jos olis kk-laakeriremppakin tehty... ilmeisesti ei kun ei ole mainittu muiden ohella !!
Tuli viimeviikolla ajeltua F30 320xda:lla Saksassa. Kyllä kelpaisi, vieläpä tolla automaatilla. Varsin riittävä suorituskyky ja tuo sulava 8 pykäläinen aski kruunaa koko komeuden.
Ei ole mitään järkeä olla ostamatta tätä Anzafinin M5:ttä jos e60:iä vaan on ostamassa. Kunto on niin timanttinen, että oon melko varma että tämä tulee ostajalle halvimmaksi Nettiauton valikoimasta.
Ei ole mitään järkeä olla ostamatta tätä Anzafinin M5:ttä jos e60:iä vaan on ostamassa. Kunto on niin timanttinen, että oon melko varma että tämä tulee ostajalle halvimmaksi Nettiauton valikoimasta.
Juurikin näin !!
Mutta "onneks" ei resurssit riitä tuollaiseen... siksi tulee vain haaveiltua E39 M5:stä...
Pikku hiljaa alkaa kuume laskea. Ei toi e36 oikein ketään oikeasti kiinnosta, niin ajellaan itse. Toki jos kaupat siitä syntyy niin kiikarissa edelleen voll 33x tai 911 avona tottakai.:think
Pikku hiljaa alkaa kuume laskea. Ei toi e36 oikein ketään oikeasti kiinnosta, niin ajellaan itse. Toki jos kaupat siitä syntyy niin kiikarissa edelleen voll 33x tai 911 avona tottakai.:think
Eikö kukaan ole halukas vaihtamaan halvempaan... oletan että tarjoat rahaa väliin noihin esimerkkimalleihin...??
Ittelläkin E39 M5 kuume alkaa hellittämään kun väkisin ottanut järjen mukaan suunnitteluun...
Itsellänikin on tuo avo myynnissä ja uskon kyllä että menee vielä kaupaksi... ollaan vasta hiljalleen menossa kelejä kohti !!
Comment