Originally posted by bmw323it
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30 hinta
Huomenna menossa katsomaan hyvin varusteltua vajaat 190tkm ajettua -88 E30 320i:tä manuaalilaatikolla: löytyy ilmastointi, ABS:t, sähkökäyttöinen kattoluukku, 25% lukkoperä, nahkasisusta (sportit grilleillä edessä) ja ilmeisesti pikku OBC. Maalipinnassa sanomista.
Jos on pohjastaan ok, mitähän tuosta kannattaisi maksaa? Verot varmaan jotain 600 eurosta ylöspäin ja siihen tullaus päälle kun on EU:n ulkopuolelta? Mobilesta tai autoscoutista ei noilla varusteilla vastaavia oikein löydy.E30/2C vfl 320i luxorbeige metallic
Comment
-
-
Originally posted by moisku View PostHuomenna menossa katsomaan hyvin varusteltua vajaat 190tkm ajettua -88 E30 320i:tä manuaalilaatikolla: löytyy ilmastointi, ABS:t, sähkökäyttöinen kattoluukku, 25% lukkoperä, nahkasisusta (sportit grilleillä edessä) ja ilmeisesti pikku OBC. Maalipinnassa sanomista.
Jos on pohjastaan ok, mitähän tuosta kannattaisi maksaa? Verot varmaan jotain 600 eurosta ylöspäin ja siihen tullaus päälle kun on EU:n ulkopuolelta? Mobilesta tai autoscoutista ei noilla varusteilla vastaavia oikein löydy.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostKai se täytyy jo tullattu+alvitettu kuitenkin olla, ellet ole vapaasatamaan menossa sitä katsomaan?Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Moi kaikille, ekaa postausta tänne nyt vihdoin kun alkaa olla nettiauto/mobile/blocket selailut päällä päivittäin.
Tämä kenellekkään tuttu? http://www.nettiauto.com/bmw/330/7919304
Tarkoitus olisi hommata loppupään e46 suht samanlaisena mutta aika vähissä juuri nyt jos manuaali sedanin haluaa ilman nahkasisustaa m-sportilla.
Alkupään mallit aina pieni riski, miten e90? Budjettia en ala paljoa venyttämään tai jos alan niin sitten e46 m3.
On tullut siis vähemmän aktiivisesti noita e46 330i sedaneita em. vaatimuksilla katseltua ja nyt kun voisi kauppaa tehdä niin eipä ole suomessa yhtään sopivaa myynnissä ollut lähiaikoina. Onko liian monta muuttujaa vai huonoa tuuria?
e90 ei jotenkin innosta, en ole edes ajanut sellaisella. Auttaisiko koeajo asiaa? Mutta jos ei ala e46 löytymään niin sitten alkupään e90 330i ja alkaa katselemaan e46 m3. Ja tästä sitten seuraavaan kysymykseen: riittääkö 25k budjetti järkevään m3? Vai ollaanko lähempänä 30k summaa? Vai onko e90 330i portti 335i hankintaan?
On tämä taas vaikeata puuhaa, aluksi aina hauskaa mutta nyt alkaa taas turhauttamaan vähän liikaa :(
Comment
-
-
Kaverilla vois olla myynnissä hopeinen E46 330i manuaali sedan m-sport. Hakenut itse Ruotsista muistaakseni 2010, mittarissa nyt oisko ~220tkm ja sisusta alcantaraa. Hyvä auto, mutta laiska myyjä. Laita yv:llä s-postiosoite jos kiinnostaa, niin voin pyytää ottamaan yhteyttä jos saa aikaiseksi.
Comment
-
-
25-30k€ on paljon rahaa autoon, jonka tekeminen on lopetettu jo aikoja sitten, varsinkin E46:n ollessa kyseessä. Lyhyesti arvioituna, uudempi on parempi. Jos jotain erityiskohteita on, niin olikos E46:ssa samoja takakelkan rasitusongelmia kuin E36:ssa? Itsellä oli 330iA -01 ja se tuntui käsiin vaikeasti selitettävästi vähemmän laadukkaalta kuin E90 318i -10, kun välissä oli vajaa 3v. täysin viattomia ja taloudellisia Renaultteja.
E90 335i oli omalla pienessä haussa puolisentoista vuotta sitten, kalliita olivat silloinkin. 330iA oli erittäin vaivaton ajettava, mutta ehdottomasti ahtimella, se on kiva. Manuaalissa kiinni, vielä kivempi..BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by protoni View PostKaverilla vois olla myynnissä hopeinen E46 330i manuaali sedan m-sport. Hakenut itse Ruotsista muistaakseni 2010, mittarissa nyt oisko ~220tkm ja sisusta alcantaraa. Hyvä auto, mutta laiska myyjä. Laita yv:llä s-postiosoite jos kiinnostaa, niin voin pyytää ottamaan yhteyttä jos saa aikaiseksi.
Koitan vielä e46 etsiä jonkin aikaa ja käydä koeajamassa e90 jossain välissä. e46 Coupeja kanssa katsellut mutta ei jotenkin lämmitä, m3 lukuunottamatta. Farkkuja olisi ja diisseleitä mutta pari farkkua tässä ollut ja tarvetta sille tilalle ei käytännössä kuitenkaan ole kuin pari kertaa vuodessa niin antaa niitten olla toistaiseksi.
Diesel 330 olisi vielä jokin aika sitten kiinnostanut mutta sekin meni ohi. Tätä tuli reilu vuosi sitten jo katseltua mutta silloin en päässyt vanhasta eroon. http://www.nettiauto.com/bmw/330/7898082
Ehkä ihan hyvä kun taitaa olla myynnissä jo aika monetta kertaa vuoden sisään.
Comment
-
-
Kaveri ja BMW majailevat Porissa.
Siistin näköinen ja epäilyttävän vähän ajettu tuo diesel sedan. Itsellä oli joskus samanlainen ja jäi varsin hyvä maku. Bensana tarjoaa toki vielä naksun enempi sporttia, paremmat soundit ja vähän vähempi vikaantuvia osia. 330d sopi kyllä yllättävän hyvin manuaskikin dieselin jatkeeksi.
Comment
-
-
Se tilanne kun ostajan rahat ja tarpeet eivät kohtaa.
Erilaisten laitteiden koeajojen jälkeen päädyttiin siihen, että auton tulisi olla F10 5xx sedan Comforteilla ja alle 150tkm ajettuna. Budjetti kun on 25-26te, niin vaikeeta on. Mutta eiköhän tämä ajan kanssa.
Jos emännälle kelpaisi farmari, niin varmaan olisi autokin jo tallissa... Onhan tuo farkku nyt oikeasti kaikin puolin fiksumpi ratkaisu, mutta farkkua tarvitaan kuulemma vasta sitten kun on laitettu pullat uuniin. Lieneekö sitten jonkunlainen vihjaus.
Jostain syystä sedanit vaikuttavat olevat hieman huonommin varusteltuja kuin vastaavat farmarit.
Saksan maaltakaan tuon hintaista autoa ei kannattane roudata, ja Ruotsissa markkinat ovat mitä ovat, toki sitäkin tilannetta täytyy tarkkailla.Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Juhutti View PostSaksan maaltakaan tuon hintaista autoa ei kannattane roudata, ja Ruotsissa markkinat ovat mitä ovat, toki sitäkin tilannetta täytyy tarkkailla.
Ei sieltä tuontikulujen takia mitään muutaman tonnin romua kannata hakea ja pääsee valitsemaan hyvin varustellun F10. Hintaluokka lienee sama kuin suomalaisilla karvalakeilla-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEikö nimenomaan Saksasta tuon hintainen kannata hommata?:think
Ei sieltä tuontikulujen takia mitään muutaman tonnin romua kannata hakea ja pääsee valitsemaan hyvin varustellun F10. Hintaluokka lienee sama kuin suomalaisilla karvalakeilla
Jos budjetti olisi 35 000 euroa niin täysin ladattua autoa kohtuu kilsoilla kannattaisi varmasti katsella Saksasta.
Onneksi hankinnalla ei ole kiire sinällään, kun työmatkat pääsee kulkemaan hiilikuidun päällä ja tarvittaessa harrasteautolla. Pidemmät reissut vaikkapa julkisilla. Silti, sormet syyhyää..Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Juhutti View PostMutinaa ja pohdintaa
Vastaava E-mersu aivan järkyttävä (mutta toki kenties vanhemmalle kansalle sopiva) ja Audi A6 puolestaan meluisa volkkari, kun taas F10:n kanssa olimme yhteisesti emännän kanssa sitä mieltä, että auto on aivan eri planeetalta. Itselle tämä tuli yllätyksenä. Mukavuus, ajettavuus, voimalinja jne.
Vielä kun perään koeajeltiin saman hintaluokan Jaguar XF:ää, joka oli shokeeraavan huono.Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Tässä on vähän koko autosuuntautuneisuus murrostilassa. Eilen vietiin käsivarasto-autolehdet varastoon ja taitaa olla aivan 1. kerta tässä elämässä, että asuintilassa ei ole ainuttakaan autolehteä käsillä. Eihän se onneksi nettiautoselaamista estä, mutta kun kohteena on
a) takavetoinen F30 328i (tai A, tässä järjestyksessä) M-sport alustalla yms herkuilla tai
b) F10 535 vähän ajettuna
tai tulevaisuudessa
c) F30 320i facelift (uudemman koneen vuoksi),
niin ei tässä ole tarvinnut tänä kevään kovinkaan montaa tarjouspyyntöä lähetellä. Ei siinä mitään, mutta jos tätä menoa jatkuu, niin kohta tuolla on ajeltu yli 150tkm ja olemme 2020-luvulla. Jos F30 328 on vähänkään kohtuullisemmin varusteltu ja vähänajettu, niin se on hyvin lähellä 50k€:n hintaa, joka on palkansaajan autosta vähän liikaa. Pääomatuloja nauttivalle sehän on vain portfoliopainotuksen uudelleenarviointia.
Mikään harrastevaihtoehtokaan ei innosta, ehkä 1980-luvun SL-avo tai esim E38 (hinta/laatusuhteeltaan lyömätön!), ei säilytystilaa eikä oikein aikaakaan. Sitä vain kaipaisi, että istuisi nahkapenkillä ja starttauksen yhteydessä hörähtäisi vaikka V8 käyntiin ja ihan työmatkustaminenkin olisi muutakin kuin siirtymää A:sta -> B:hen, mitä se oli ex-E34 M5 3.8:n kanssa.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Comment