Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jukkae
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 3506
    • 70800

    Originally posted by Haju69 View Post
    Miks tarvii kaljoissa asentaa?
    Lähinnä vaan sen takia kun koukuton auto kuulostaa lähes mahdottomalta niin aattelin että helpottas vähän asennuksen tuomaa suurta tuskaa.

    Comment

    • j-a
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2005
      • 1522
      • PohojosPohojammaa

      Originally posted by ritariässä View Post
      Hmm, jos ei oo kiire, tartteeko koko autoa ostaa ollenkaan.

      Ihmiset monasti periaatteidensa vankeja ja aiheuttavat itse itselleen päänsärkyä
      Juu vähän turhan haasteelliselta tuntuu projekti jos pitää olla 15-20v vanha vehje tietyllä värillä ja varustuksella ja mieluiten uudenveroisessa kunnossa. Ymmärrän kyllä sinällään, itsekin nykyään mieluummin ostaa valmiiksi mieluisan kuin alkaa jälkivarustelemaan, tahtonut ajan ja maksuhalukkuuden puutteen vuoksi jäädä hankittuja paranteluosia ja varusteita itsellä asentelematta jo nuorempanakin kun aikaa ja harrastusintoa oli enemmän. Mutta menee tosiaan haasteelliseksi vanhojen vehkeiden kanssa tuo hankinta noin.
      Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

      Ylimääräisenä tarjolla:

      E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

      F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16344
        • Leppävirta

        Ei se vetokoukku nyt se kaikkein ratkaisevin tekijä ole. Mutta toistaiseksi ei vain ole oikein "sitä oikeaa" tullut vastaan ainakaan nettiautossa mikä olisi saanut sukat pyörimään jaloissa.

        Koukullisiakin on tullut vastaan. Sitten ne on olleet automaatteja. Ja näin päin pois.

        Mutta mulla ei asiasta nyt kuitenkaan ole päätautia, toivottavasti sellaista ei kenelle muullekaan tule.

        Se että kirjoitin tänne oli lähinnä ihmetys että minkäänlaista variaatiota ei kuukauteen tarjottu vaikka varusteluun ilmoituksessa annoinkin pelivaraa.

        Mutta nyt luova tauko koko asian suhteen ja huomenna partyille ja sieltä vielä Suomea lomailun kannalta tutkimaan.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • bemmeri
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4181

          Mikä vika automaatissa? Ite ottaisin käyttöautoksi ihan samalla tavalla automaatin, kuin manuaalin, ehkä nykyään vielä mieluummin automaatin. Harraste, yms. lelut sitten erikseen.
          Last edited by bemmeri; 20-07-2017, 17:44.
          EVERYTHING | WORKS

          Comment

          • Haju69
            Administrator
            • Nov 2005
            • 16344
            • Leppävirta

            Originally posted by bemmeri View Post
            Mikä vika automaatissa? Ite ottaisin käyttöautoksi ihan samalla tavalla automaatin, kuin manuaalin, ehkä nykyään vielä mieluummin automaatin. Harraste, yms. lelut sitten erikseen.
            .
            Mulla on ollut 3 eri E39 ja kaikki automaatteja. Haluan nyt manuaalin. Ei siinä muuta.
            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

            Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

            Comment

            • A^A
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 2168
              • Seinäjoki

              Originally posted by Haju69 View Post
              Ekassa ois heti alkuun maalailtavaa joka ei nyt hotsita. Ja tuossa toisessakin sinun entisessä vaikuttas olevan jotain lakka vaurioita mistä nyt ei kuvissa oikein ota selvää. Tuo jälkimmäinen kyllä välillä mielessä käynyt mutta silti vielä koittanut odotella josko vetokoukullinen koppa sattuisi tulemaan (vaikka ei Imolarot olisikaan). Yksi ihan siisti on mutta valitettavasti hopean värinen joka ei nyt oikein tule kysymykseen.
              Jos etsit e39 eikä saa olla yhtään maalailtavaa, suuntaa katseet saksaan tai japaniin. 5 vuotta sitten suomesta vielä löytyi suht hyvä koppaisia e39 mutta ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että ei enää jos ei joku todella hyvä harrastajan haalima yksilö löydy, mutta sellaisen hinta onkin sitten +8000€ mikä ei mielestäni ole enää järkevä raha "perus" e39:stä..
              EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

              Comment

              • Antti O
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6935
                • N/A

                Vasta hiljattain oli mobilessa hopea ja valkea Japanista tuotu E39 missä oli hyvin pienet ajomäärät ja msport paketti. Kannattaa vilkaista onko vielä.

                Comment

                • Saukko
                  Moderator
                  • Nov 2004
                  • 2097
                  • Kokkola

                  Alkaa epätoivo iskeä pikkuhiljaa.

                  Kuukausi sitten oli valinnanvaraa vaikka millä mitalla. Nyt kun kaikki on myyty, ja taskussa kyhnyä niin mitään mielenkiintoista ei tahdo olla kaupan. Ja hakusessa niinkin hankala kuin bensa+ manuaali e46. Varustekriteereitä tasan kolme, joista varmaan pitää tinkiä.. :think H/k, M-Sport sekä xenon. Tai sitten bensa e39 msporttina xenonein.

                  Suomi ja ruotsi aikalailla hakualueena. Mutta ruotsin autojenkin hinnat pitäneet hintansa niin hyvin että hakemalla taitaa tulla jopa kalliimmaksi.

                  Kummallista..
                  Ajossa tai telakalla
                  -98 323i käyttökikkare
                  -94 ///M5 Showroom
                  -88 325i Cabrio Mtech1
                  -Official member of BTCF-Sauna team-
                  Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!

                  Comment

                  • mapa
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 518
                    • Turku

                    Originally posted by Saukko View Post
                    Alkaa epätoivo iskeä pikkuhiljaa.

                    Kuukausi sitten oli valinnanvaraa vaikka millä mitalla. Nyt kun kaikki on myyty, ja taskussa kyhnyä niin mitään mielenkiintoista ei tahdo olla kaupan. Ja hakusessa niinkin hankala kuin bensa+ manuaali e46. Varustekriteereitä tasan kolme, joista varmaan pitää tinkiä.. :think H/k, M-Sport sekä xenon. Tai sitten bensa e39 msporttina xenonein.

                    Suomi ja ruotsi aikalailla hakualueena. Mutta ruotsin autojenkin hinnat pitäneet hintansa niin hyvin että hakemalla taitaa tulla jopa kalliimmaksi.

                    Kummallista..
                    Hyviä tuollaisia todella vaikea löytää. Hintojen yläpäässäkin olevat suurimmaksi osin aikamoisia miinoja.
                    Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
                    Tig hitsausta, myös alumiini

                    Comment

                    • 33d
                      BTCF Member
                      • Sep 2013
                      • 458
                      • Finland

                      Originally posted by Saukko View Post
                      Alkaa epätoivo iskeä pikkuhiljaa.

                      Kuukausi sitten oli valinnanvaraa vaikka millä mitalla. Nyt kun kaikki on myyty, ja taskussa kyhnyä niin mitään mielenkiintoista ei tahdo olla kaupan. Ja hakusessa niinkin hankala kuin bensa+ manuaali e46. Varustekriteereitä tasan kolme, joista varmaan pitää tinkiä.. :think H/k, M-Sport sekä xenon. Tai sitten bensa e39 msporttina xenonein.

                      Suomi ja ruotsi aikalailla hakualueena. Mutta ruotsin autojenkin hinnat pitäneet hintansa niin hyvin että hakemalla taitaa tulla jopa kalliimmaksi.

                      Kummallista..
                      Samaa tuskailin reilu vuosi sitten. Loppupään e46 330i m-sport sedanina kohtuullisesti varusteltuna. Coupe olisi ehkä mennyt myös.

                      No sitten kun oli edellisestä päästy eroon niin tottakai ne seurattuna olleet yksilöt oli menneet juuri. Blockettia oli tullut jo aikasemmin seurattua mutta sama homma sielläkin että eipä niitä järkeviä vaihtoehtoja enää ollut. Tämän jälkeen tuntui että myyntiin tuli joko pelkkiä pommeja ja järkevän olosissa oli hinnat suomea kalliimmat.

                      Ostin sitten alkupään e90 msportin kun niissä oli valinnanvaraa eikä tarvinnut tehdä yhtään kompromissia vaatimusten kanssa. 2kk taisin tuskailla ennenkuin luovutin e46 suhteen, muutama potentiaalinen 325i olisi ollut tai sitten 330i touringina mutta noista ei voinut tinkiä. Automaattejahan olisi ollut vaikka miten paljon kanssa.

                      Kauppojen jälkeen tais mennä pari kk ennenkuin olisi mahdollisesti löytynyt haettu yksilö ja heti perään tuli toinenkin myyntiin. Jäi sen verran kaivelemaan että jossain välissä pitäisi koittaa vielä uudestaan hankkia tuollainen. Japani topikissa näkynyt muutamia manuaalejakin ja ei näytä paljoa hintaa noille 100tkm ajetuille jäävän..

                      Comment

                      • Antti O
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6935
                        • N/A

                        Ei ole helppoa löytää hyvää E46 nykypäivänä.
                        Olen itsekin etsinyt 330ci coupea, eikä tarttisi edes olla facelift.
                        Ruosteeton, Msport ja alkuperäinen. Mieluiten vähemmän kun 150tkm ajettu.
                        Mobilea ja Blockettia tullu seurailtua kesän mittaan, hyvät on mennyt päivässä.

                        Pääasiassa tosi monessa on ruostetta tai tuninkia. Kumpaakaan en haluaisi.

                        Kohta varmaan käyttiksen suhteen alettava katselemaan noita E9X Msportteja, valikoimaa paljon enempi eikä ruoste ole sinänsä vielä ongelma.
                        Last edited by Antti O; 18-07-2017, 08:56.

                        Comment

                        • Juppe
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2002
                          • 4541
                          • TURKU

                          Kannatte sopivan kasan rahaa pöytään, niin täältä löytyy 112tkm ajettu todella siistii facelift 330i M-sport Se vaan voi monesta tuntua dealbreakeriltä, kun samaan rahaan tai halvemmalla saa pre-facelift E90 325i:tä... Ruostetta ei ole edes apurungossa ja Japanistahan tämäkin on tullut.
                          Last edited by Juppe; 18-07-2017, 09:31.

                          Comment

                          • Antti O
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6935
                            • N/A

                            Tietoja kyselty yv:llä..

                            Comment

                            • juzba
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2007
                              • 118
                              • E-P:n emäpitäjä

                              osaisko joku ruotsinkielentaitoinen sanoa montako omistajaa tolla bemulla on ollut, ja onko tos jotain hämärän tuntuista? kovaa polttelis mieli lähteä ruottiin kattoon, mut toi omistajienpaljous(voiko olla 8) ja vähät kilometrit ihmetyttää. http://was.carfax.eu/icr/?vinreg=FBU...content=dealer
                              Sillälailla eletähän nottei tartte vanhainkoris valehrella

                              Comment

                              • juzba
                                Bimmer Rookie
                                • Jun 2007
                                • 118
                                • E-P:n emäpitäjä

                                jäi koko autonlinkki pois.
                                Sillälailla eletähän nottei tartte vanhainkoris valehrella

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎