Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b mutteri kasa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1461
    • Area 03

Originally posted by Antti O View Post
    Niin avataan tätä sen verran että M3 tarjontaa olen seurannut jos joku priima yksilö osuisi eteen mihin rahkeet riittäisi.. käyttöauton tarvin jokatapauksessa niin e46 palvelee siinä hyvin.
    Tuossa http://www.nettiauto.com/bmw/m3/7298425

Hinta ehkä nyt määräytyy liikaa noiden kilometrien mukaan,mutta kyllä tuosta vois sen 20-22k€ maksaa
    BMW F11 530 dA VOLL
    Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

Originally posted by b mutteri kasa View Post

Hinta ehkä nyt määräytyy liikaa noiden kilometrien mukaan,mutta kyllä tuosta vois sen 20-22k€ maksaa
      Kaikille ei edelleenkään tuon AVK historia oikein maistu :think
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• b mutteri kasa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 1461
        • Area 03

Originally posted by _nixu_ View Post
        Kaikille ei edelleenkään tuon AVK historia oikein maistu :think
        Aa,siinä sellainen historia.En sen enempää selvitellyt,osui vaan silmään suht pienillä km oleva E46 M3 SMG II vaihteistolla.

Kuinka pahasti tämä yksilö mällätty jos lunnaiksi mennyt???

Myyjä väittää "kaikki kuitit löytyy ostopäivästä tähän päivään" siis tarkoittaako AVK ostokuittia ja osia mitä ostanut kun auto parsittu kasaan?

Aika härskiä myyntipuhetta jos ajettu lunastukseen.Ei omasta mielestäni ole "orgis" kunnossa oleva M3
        Last edited by b mutteri kasa; 02-11-2015, 20:45.
        BMW F11 530 dA VOLL
        Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7513
          • Kotona

Aika härskiä myyntipuhetta jos ajettu lunastukseen.Ei omasta mielestäni ole "orgis" kunnossa oleva M3
          Mikähän helvetti siinä on, ettei asiasta voi ilmoituksessa mainita?? Luuleeko joku oikeasti, että kaupat tulee jos vasta paikanpäällä selviää papereista että on mällipeli? Siinä kun olet satoja kilsoja ajellut paikanpäälle niin voi huumori olla aika tiukassa...
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
          Myydään: HP 14" kannettava **90e**
          -

Comment

• bemmeri
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 4181

Originally posted by Zeta View Post
            Mikähän helvetti siinä on, ettei asiasta voi ilmoituksessa mainita?? Luuleeko joku oikeasti, että kaupat tulee jos vasta paikanpäällä selviää papereista että on mällipeli? Siinä kun olet satoja kilsoja ajellut paikanpäälle niin voi huumori olla aika tiukassa...

Ehkä myyjä arvelee, ettei ostokiimassa oleva ostaja katso rekisteriotetta kuin korkeintaan kotonaan...
            EVERYTHING | WORKS

Comment

• Mikiis
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2013
              • 906
              • Oulu

Originally posted by bemmeri View Post
              Ehkä myyjä arvelee, ettei ostokiimassa oleva ostaja katso rekisteriotetta kuin korkeintaan kotonaan...
              Kyllä näitäkin löytyy. Oikein tuttavapiirissä tuommoisia
              F11 530d -11
              E91 -06 320d
              x2 Tuikut
              Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm

Comment

• Kanerv4
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2009
                • 976
                • Tampere

Itse pidin tuota noin alle 20 kilon autona, kävi näyttämässä tuota minulle mutta ei päästy välirahasta sopuun koska tässä tapauksessa minä olisin joutunut antamaan väliä. Sanoi että ammattilaisella tehty mutta omasta mielestäni mitä itse olen noita mällivehkeitä tehnyt niin takakylki oli jotain luokatonta, hyvästä maksetaan hyvin mutta tuon takakyljen olisi joutunut tekemään uudestaa. Sen verta kitit paistoi läpi ja pokkauksen kohdalla oli menny vinoon koko homma sekä appelsiinia, vasemman etukulman myös joutuu shimmaamaan uudestaan ja lakkaamaan ainakin. Teknisesti tuntui ehjältä ja kulki komeasti kenties kuskin jakkaran reuna on kulunut hieman oletettua enemmän 100tkm ajetuksi toki onhan autolla ikää. Sekä huollettu viimeksi 2013 itse huoltokirjan mukaan.

Comment

• mikael34
                  Newbiemmer
                  • Jun 2012
                  • 3
                  • Jyväskylä

Originally posted by Kanerv4 View Post
                  Itse pidin tuota noin alle 20 kilon autona, kävi näyttämässä tuota minulle mutta ei päästy välirahasta sopuun koska tässä tapauksessa minä olisin joutunut antamaan väliä. Sanoi että ammattilaisella tehty mutta omasta mielestäni mitä itse olen noita mällivehkeitä tehnyt niin takakylki oli jotain luokatonta, hyvästä maksetaan hyvin mutta tuon takakyljen olisi joutunut tekemään uudestaa. Sen verta kitit paistoi läpi ja pokkauksen kohdalla oli menny vinoon koko homma sekä appelsiinia, vasemman etukulman myös joutuu shimmaamaan uudestaan ja lakkaamaan ainakin. Teknisesti tuntui ehjältä ja kulki komeasti kenties kuskin jakkaran reuna on kulunut hieman oletettua enemmän 100tkm ajetuksi toki onhan autolla ikää. Sekä huollettu viimeksi 2013 itse huoltokirjan mukaan.
                  Ilmoitukseen ei ole laitettu kolarihistoriasta, koska en vain halua karkoittaa mahdollisia ostajia. Jokaiselle kuka on kyselle olen kyllä tästä kertonut. Takakulma ja etupuskuri fixsataan ja maalataan uudestaan parin viikon päästä. Penkki on hieman kulunut, mutta kilsat pitää kyllä paikkansa. Huollettu kuukausi sitten viimeksi. Ihan huolto-ohjelman mukaan.
                  E46 M3

Comment

• khor
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2010
                    • 572
                    • Oulu

Originally posted by mikael34 View Post
                    Ilmoitukseen ei ole laitettu kolarihistoriasta, koska en vain halua karkoittaa mahdollisia ostajia.
                    Minut henkilökohtaisesti karkoittaisi nimenomaan se, että kolarihistoriasta ei kerrota heti avoimesti, vaan kysyttäessä. Tulee heti mieleen, että jaahas mitäs muuta tässä jää kertomatta..
                    E36 328i Cabriolet M-Sport -96
                    E39 530iA M-Sport -01
                    E36 318i Touring -96

Comment

• Zeta
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 7513
                      • Kotona

Originally posted by khor View Post
                      Minut henkilökohtaisesti karkoittaisi nimenomaan se, että kolarihistoriasta ei kerrota heti avoimesti, vaan kysyttäessä.
                      Sama. Tosin tuon hintaisissa tulisi ennen ostamaan lähtöä tutkittua historia trafilta muutenkin joten selviäisi kyllä. Eli ei tarvitsisi paikanpäälle lähteä pettymään
                      -
                      Käyttöautona: F20
                      Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                      Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                      -

Comment

• b mutteri kasa
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2006
                        • 1461
                        • Area 03

Originally posted by Kanerv4 View Post
                        Tuo hinnan minkä ajattelin (20-22) olinkin asettanut sillä ajatuksella että aukoton huoltohistoria ja orgis M3 sekä paikkaansa pitävillä kilometreillä (mitä myyjä mainosti)

Mutta nyt auton historian tultua julki niin mitä olisin valmis maksamaan ei numeroina viitsi edes kirjoittaa.
                        BMW F11 530 dA VOLL
                        Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• ooopeee
                          BTCF Member
                          • Dec 2011
                          • 2109
                          • Kouvola

Kyllä on omasta mielestä nettiauton puolella huono e34 valikoima kun sellasta just haluis, joo no toki jotain ehkä vaihtoehtoja on mutta sitten helvetin kaukana ettei viiti hukkareissuakaan tehdä..
                          VW passat 1.9tdi 4motion
                          E36 "328" cabrio

Comment

• Bansku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2011
                            • 1493
                            • Savo

Tuu hakee tänään leimattu e34 1400e. M50b25. Takavaloja lukuunottamatta orkkis

Comment

• jukkae
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 3506
                              • 70800

Prkl bansku, just menossa pieksämäelle hakemaan talviliukuria, e34 kelpais myös.

Comment

• ooopeee
                                BTCF Member
                                • Dec 2011
                                • 2109
                                • Kouvola

Originally posted by Bansku View Post
                                Tuu hakee tänään leimattu e34 1400e. M50b25. Takavaloja lukuunottamatta orkkis
                                Yv nakkailtu
                                VW passat 1.9tdi 4motion
                                E36 "328" cabrio

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍