Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cunttory
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1772
    • Kuopio

    Originally posted by Zeta View Post
    No selittää asian koska laitoin haun 2006 ->

    No nuo hinnat kertovatkin sen, että markkinoita olisi järkevästi hinnoitetuille 330i vaikka ikää olisi jo yli 10v. Ilmeisesti jobbarit ovat kuitenkin jo kylläitä eivätkä jaksa tilaisuutta hyödyntää. Paljonko tuollainen perus e90 330i 2005-2007 maksaa Saksassa, 10te? Jostain baltiasta italiantuonnin saa varmaan allekin. Pitäisi vähän vaivanpalkkaa jäädä jos noista pyydetään lähes 20 000e...
    Kyseisellä kokoonpanolla on suhteellisen pienet markkinat Saksassakin. Verraten 325:seen tosi vähän tarjolla ja samat autot pyörii melko pitkään myynnissä. 05-06:sta saanee 10k€ varusteista riippuen ~170tkm ajetun hyvän. Eräs 330i taitaa olla tällä hetkelläkin kaupan, joka tuli myyntiin samalla myyjällä 2014 lopulla, hinta oli sillon ~10,5 ja nyt alle 9k€
    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

    Comment

    • Zeta
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7576
      • Kotona

      Originally posted by Cunttory View Post
      Kyseisellä kokoonpanolla on suhteellisen pienet markkinat Saksassakin. Verraten 325:seen tosi vähän tarjolla ja samat autot pyörii melko pitkään myynnissä. 05-06:sta saanee 10k€ varusteista riippuen ~170tkm ajetun hyvän. Eräs 330i taitaa olla tällä hetkelläkin kaupan, joka tuli myyntiin samalla myyjällä 2014 lopulla, hinta oli sillon ~10,5 ja nyt alle 9k€
      Nojoo mutta jos vertaa vaikka e91 320d joita myynnissä suomessakin miljoona niin varmaan silti helpompi saada parempi tili sellaisesta joita ei ole kuin muutama tarjolla...
      -
      Käyttöautona: F20
      Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
      Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
      -

      Comment

      • Mohko
        Bimmer Rookie
        • Sep 2008
        • 164
        • Rauma

        jokakesäinen E34 M5 kuume nostaa taas päätään...

        Nettiauton tarjonta aika olematon tällä hetkellä, ainoa Vihdissä oleva vähän kiinnostaisi, mutta taitaa olla aikamoinen palapeli alkuperäistä hakevalle.

        Mobilessa alkaa hinnat olemaan kanssa kohdillaan..

        Pakko jatkaa seurailua
        F15 X5 40e -17
        G30 530e -20
        Honda CBR XX


        EX:
        E38 730
        E34 525
        E36 325
        Honda CBR 1000F
        206 GTI
        E60 lci 530D 08
        F20 114i Msport
        E30 320i Cabrio 90 old school
        F30 330e M-Sport -17

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11737
          • Kouvola

          Originally posted by Mohko View Post
          jokakesäinen E34 M5 kuume nostaa taas päätään...

          Nettiauton tarjonta aika olematon tällä hetkellä, ainoa Vihdissä oleva vähän kiinnostaisi, mutta taitaa olla aikamoinen palapeli alkuperäistä hakevalle.

          Mobilessa alkaa hinnat olemaan kanssa kohdillaan..

          Pakko jatkaa seurailua

          Comment

          • McBeast
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2007
            • 3001
            • Tallinn

            On tämä kummallista. Reilu kuukausi katsottu yötäpäivää Mobile, Blocket ja Nettiauto läpi. Ei vaan tahdo löytyä "järkevää" menopeliä. Lähes poikkeuksetta on jotain hämärää, hyvät menevät kaupaksi tunneissa joten suomesta käsin ei ehdi kauppaan mukaan jne.

            Kenen idea on ollut tuottaa minkään korimallin Bemaria ilman mukitelineitä? Saksassakin kyseinen varuste löytyy ehkä 1/3 autoista. Ihan käsittämätöntä.
            Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

            Comment

            • ruupanen
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 5169
              • Joensuu

              Originally posted by McBeast View Post
              Kenen idea on ollut tuottaa minkään korimallin Bemaria ilman mukitelineitä? Saksassakin kyseinen varuste löytyy ehkä 1/3 autoista. Ihan käsittämätöntä.
              Mie en taas ymmärrä mitä tuolla oikein tekee?
              Ollut parissa autossa, mutta en muista edes kertaakaan käyttäneeni.
              Tietty jos ajaa pirusti ja lempijuomaa saa vain tölkeissä, niin kai se sit tosissaan tarpeellinen?
              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

              Comment

              • Boiga
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 1773
                • Ylöjärvi

                Originally posted by ruupanen View Post
                Mie en taas ymmärrä mitä tuolla oikein tekee?
                Ollut parissa autossa, mutta en muista edes kertaakaan käyttäneeni.
                Tietty jos ajaa pirusti ja lempijuomaa saa vain tölkeissä, niin kai se sit tosissaan tarpeellinen?
                itsellä juuri näin sekä ns pahvikahvi myös melkein tarvitsee telineen itse myös skippaan autot ilman mukitelinettä....
                Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

                Comment

                • Zeta
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7576
                  • Kotona

                  Originally posted by ruupanen View Post
                  Mie en taas ymmärrä mitä tuolla oikein tekee?
                  Ollut parissa autossa, mutta en muista edes kertaakaan käyttäneeni.
                  Sama. Itsellä jos tulee matkalla jano niin pysähdyn ja hörpin virvokkeet vaikka ulkosalla
                  -
                  Käyttöautona: F20
                  Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                  Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
                  -

                  Comment

                  • ruupanen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 5169
                    • Joensuu

                    Originally posted by Boiga View Post
                    itsellä juuri näin sekä ns pahvikahvi myös melkein tarvitsee telineen itse myös skippaan autot ilman mukitelinettä....
                    Kahvi pointti unohtuikin, kun en ite käytä. Siihen se varmasti onkin tosi hyvä.

                    Tosin tollanen vois toimia, jos ei mukitelineitä ole ja haluaa juua kahvia ajaissa ilman pelkoa munien palamisesta:



                    Se on sit eriasia, että kuinka moni ilkiää mennä huoltoasemalta tuollaiseen kahvia pyytämään
                    Last edited by ruupanen; 14-04-2016, 21:29.
                    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                    Comment

                    • _Sylin_teri_
                      BTCF Member
                      • May 2013
                      • 366
                      • Suomi finland

                      Kumpikohan kannattaisi ottaa mielummin, -09 E61 525xd 200t ajettu vai -08 E91 330D 200t ajettu? Hinta olisi jotakuinkin sama. Muuten kyllä ehdottomasti 330 mutta tuo N57 vähän arveluttaa jakopään puolesta:think E61 taas vähän ruma kun ei ole m-sport...

                      Auttakaa :

                      Comment

                      • rizzo
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2007
                        • 5419
                        • Oulu

                        Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
                        Kumpikohan kannattaisi ottaa mielummin, -09 E61 525xd 200t ajettu vai -08 E91 330D 200t ajettu? Hinta olisi jotakuinkin sama. Muuten kyllä ehdottomasti 330 mutta tuo N57 vähän arveluttaa jakopään puolesta:think E61 taas vähän ruma kun ei ole m-sport...

                        Auttakaa :

                        Itse ottaisin E61. Softalla saa ok tehot ja neliveto Ajelet kesän ja talven aikana ostelet ne M-puskurit siihen jos siltä tunnostaa.

                        Comment

                        • _Sylin_teri_
                          BTCF Member
                          • May 2013
                          • 366
                          • Suomi finland

                          Originally posted by rizzo View Post
                          Itse ottaisin E61. Softalla saa ok tehot ja neliveto Ajelet kesän ja talven aikana ostelet ne M-puskurit siihen jos siltä tunnostaa.
                          Ei oikein tee mieli panostaa ku meikällä sen verran nopeaa tuo vaihtuvuus autoissa Oiskohan se N57 paha ostos. Mahtaako miten helppoa jälleenmyynti olla sitten reippaasti yli 200k ajettuna

                          Comment

                          • Zeta
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2004
                            • 7576
                            • Kotona

                            Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
                            Mahtaako miten helppoa jälleenmyynti olla sitten reippaasti yli 200k ajettuna
                            Lyhyesti: ei ole helppoa.

                            Toki hinnalla kaikki menee, jos ostat halvalla ja myyt halvalla niin varmasti menee kaupaksi. Jos yrität taas saada hyvää hintaa niin sitten menee vaihtokaupoiksi toisen yli 200tkm ajetun kanssa.
                            -
                            Käyttöautona: F20
                            Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                            Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
                            -

                            Comment

                            • _Sylin_teri_
                              BTCF Member
                              • May 2013
                              • 366
                              • Suomi finland

                              Päädyin nyt tuohon E61:een. Päätöksen kruunas 330:n vähä epämääränen avainlukuhistoria

                              Comment

                              • inconel
                                Bimmer Rookie
                                • Jul 2012
                                • 96
                                • Sipoo

                                Originally posted by Zeta View Post
                                Lyhyesti: ei ole helppoa.

                                Toki hinnalla kaikki menee, jos ostat halvalla ja myyt halvalla niin varmasti menee kaupaksi. Jos yrität taas saada hyvää hintaa niin sitten menee vaihtokaupoiksi toisen yli 200tkm ajetun kanssa.
                                Tähän kaipaisin lisäperusteluja miksi n57 olisi erityisen vaikea myytävä? Eihän noita ole kajahtanut läheskään n47 määriä?

                                Comment

                                Working...
                                X