No nuo hinnat kertovatkin sen, että markkinoita olisi järkevästi hinnoitetuille 330i vaikka ikää olisi jo yli 10v. Ilmeisesti jobbarit ovat kuitenkin jo kylläitä eivätkä jaksa tilaisuutta hyödyntää. Paljonko tuollainen perus e90 330i 2005-2007 maksaa Saksassa, 10te? Jostain baltiasta italiantuonnin saa varmaan allekin. Pitäisi vähän vaivanpalkkaa jäädä jos noista pyydetään lähes 20 000e...
Kyseisellä kokoonpanolla on suhteellisen pienet markkinat Saksassakin. Verraten 325:seen tosi vähän tarjolla ja samat autot pyörii melko pitkään myynnissä. 05-06:sta saanee 10k€ varusteista riippuen ~170tkm ajetun hyvän. Eräs 330i taitaa olla tällä hetkelläkin kaupan, joka tuli myyntiin samalla myyjällä 2014 lopulla, hinta oli sillon ~10,5 ja nyt alle 9k€
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Kyseisellä kokoonpanolla on suhteellisen pienet markkinat Saksassakin. Verraten 325:seen tosi vähän tarjolla ja samat autot pyörii melko pitkään myynnissä. 05-06:sta saanee 10k€ varusteista riippuen ~170tkm ajetun hyvän. Eräs 330i taitaa olla tällä hetkelläkin kaupan, joka tuli myyntiin samalla myyjällä 2014 lopulla, hinta oli sillon ~10,5 ja nyt alle 9k€
Nojoo mutta jos vertaa vaikka e91 320d joita myynnissä suomessakin miljoona niin varmaan silti helpompi saada parempi tili sellaisesta joita ei ole kuin muutama tarjolla...
Nettiauton tarjonta aika olematon tällä hetkellä, ainoa Vihdissä oleva vähän kiinnostaisi, mutta taitaa olla aikamoinen palapeli alkuperäistä hakevalle.
Mobilessa alkaa hinnat olemaan kanssa kohdillaan..
Nettiauton tarjonta aika olematon tällä hetkellä, ainoa Vihdissä oleva vähän kiinnostaisi, mutta taitaa olla aikamoinen palapeli alkuperäistä hakevalle.
Mobilessa alkaa hinnat olemaan kanssa kohdillaan..
On tämä kummallista. Reilu kuukausi katsottu yötäpäivää Mobile, Blocket ja Nettiauto läpi. Ei vaan tahdo löytyä "järkevää" menopeliä. Lähes poikkeuksetta on jotain hämärää, hyvät menevät kaupaksi tunneissa joten suomesta käsin ei ehdi kauppaan mukaan jne.
Kenen idea on ollut tuottaa minkään korimallin Bemaria ilman mukitelineitä? Saksassakin kyseinen varuste löytyy ehkä 1/3 autoista. Ihan käsittämätöntä.
Kenen idea on ollut tuottaa minkään korimallin Bemaria ilman mukitelineitä? Saksassakin kyseinen varuste löytyy ehkä 1/3 autoista. Ihan käsittämätöntä.
Mie en taas ymmärrä mitä tuolla oikein tekee?
Ollut parissa autossa, mutta en muista edes kertaakaan käyttäneeni.
Tietty jos ajaa pirusti ja lempijuomaa saa vain tölkeissä, niin kai se sit tosissaan tarpeellinen?
Mie en taas ymmärrä mitä tuolla oikein tekee?
Ollut parissa autossa, mutta en muista edes kertaakaan käyttäneeni.
Tietty jos ajaa pirusti ja lempijuomaa saa vain tölkeissä, niin kai se sit tosissaan tarpeellinen?
itsellä juuri näin sekä ns pahvikahvi myös melkein tarvitsee telineen itse myös skippaan autot ilman mukitelinettä....
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Kumpikohan kannattaisi ottaa mielummin, -09 E61 525xd 200t ajettu vai -08 E91 330D 200t ajettu? Hinta olisi jotakuinkin sama. Muuten kyllä ehdottomasti 330 mutta tuo N57 vähän arveluttaa jakopään puolesta:think E61 taas vähän ruma kun ei ole m-sport...
Kumpikohan kannattaisi ottaa mielummin, -09 E61 525xd 200t ajettu vai -08 E91 330D 200t ajettu? Hinta olisi jotakuinkin sama. Muuten kyllä ehdottomasti 330 mutta tuo N57 vähän arveluttaa jakopään puolesta:think E61 taas vähän ruma kun ei ole m-sport...
Auttakaa :
Itse ottaisin E61. Softalla saa ok tehot ja neliveto Ajelet kesän ja talven aikana ostelet ne M-puskurit siihen jos siltä tunnostaa.
Itse ottaisin E61. Softalla saa ok tehot ja neliveto Ajelet kesän ja talven aikana ostelet ne M-puskurit siihen jos siltä tunnostaa.
Ei oikein tee mieli panostaa ku meikällä sen verran nopeaa tuo vaihtuvuus autoissa Oiskohan se N57 paha ostos. Mahtaako miten helppoa jälleenmyynti olla sitten reippaasti yli 200k ajettuna
Mahtaako miten helppoa jälleenmyynti olla sitten reippaasti yli 200k ajettuna
Lyhyesti: ei ole helppoa.
Toki hinnalla kaikki menee, jos ostat halvalla ja myyt halvalla niin varmasti menee kaupaksi. Jos yrität taas saada hyvää hintaa niin sitten menee vaihtokaupoiksi toisen yli 200tkm ajetun kanssa.
Toki hinnalla kaikki menee, jos ostat halvalla ja myyt halvalla niin varmasti menee kaupaksi. Jos yrität taas saada hyvää hintaa niin sitten menee vaihtokaupoiksi toisen yli 200tkm ajetun kanssa.
Tähän kaipaisin lisäperusteluja miksi n57 olisi erityisen vaikea myytävä? Eihän noita ole kajahtanut läheskään n47 määriä?
Comment