Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä sanoa poliisille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw_fani
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 211
    • Joensuu

    #16
    HEH Loistavia juttuja näitä on aina mukava lukee!!!! Kerran kaverin kanssa ajeltiin ja poliisit sattu pysäyttää ja puhalluttivat kaverin, Poliisi kehui siinä samalla kun puhallutti kaveria, että kyllä hän tietää jo ennen puhallusta löytyykö promilleja että hänellä on kuulemma semmone vaisto tai jotain, no mun kaveri vastas siihen niin kyllä hän se juoppo aina juopon tuntee...aluks poliisi setä katso aika vihasesti mutta loppujen lopuks rupes nauraa ja toivotteli turvallista matkaa.... 8)

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #17
      Originally posted by Leka
      Kerran olin kuulustelussa totaalisesti v*****tuneena ja poliisi kysyi nimeä vaikka tuohon aikaan olin enemmän kuin tuttu paikallisten virkavallan edustajien kanssa vastasin: Aku Ankka. Kuulustelija itsekkin v*****tuneena: Niinpä tietenkin. Seuraavaksi kuulustelija kysyi onko huollettavia? Vastasin: Elätän 3:a veljenpoikaani. Tässä vaiheessa kuulustelua oli hyvin lähellä ettei pamputuskoneesta stand by valo sammunut :lol:
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • loirottaja
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2003
        • 276

        #18
        Poliisit oli valtatien varressa passissa kun, huomattavaa ylinopeutta ajanut auto sattui tutkaan. Pysäyttivät ja sanoivat leikkisästi että, sinuahan me ollaan odoteltukkin. Kuski tokas siihen että, joo tulin niin nopeesti ku kerkesin! :wink:
        Ei työmies työtä pahenna ellei mies työmiestä.

        Vai miten se meni, tästähän on tietysti eri versioita.

        Comment

        • Yrittäjä
          Bimmer Rookie
          • Nov 2003
          • 84

          #19
          Kaverin kanssa oltiin yhellä Bemulla liikenteessä ja siinä tuli sitte pienellä tiellä ajettua mittarin mukaan öpaut 200 km/h. Siinä rytäkässä tuli tietenki poliisit vastaan.. No. Jarrua reilusti ja nopeus sallittuun 80 km/h, kohta alko mondeo näkyä taustapeilissä ja pillit päällä. Pysäytin sitte tien sivuun ja aloin oottaa, paljon se keksii heittää sakkoa ja tuleeko linnaa vai ei..

          Hämmästyin hieman, ku poliisi tuli juosten autosta, avasin ikkunan ja äijä huutaa naama punasena "Paljon oli vauhtii?" Eivät olleet kerenneet tutkaa kaivaa esille.. 8) Siihen sitte tokasin vaan diplomaattisesti, että jaa-a.. Saatto olla ylinopeutta..

          Pienen puhuttelun jälkeen pääs taas jatkamaan matkaa. Meinas säikähtää.. :wink:
          www.ote-racing.com

          Halpoja heppoja keltaisesta pörssistä. Myös paikkakunnan romaniväestöltä kannattaa kysellä.

          Comment

          • patrick1
            Bimmer Fanatic
            • May 2003
            • 304
            • Helsinki

            #20
            viime viikolla pysäytti systerin kun ajoi keltasia päin.
            kyseli että tietääkö kuski miksi pysäyttivät? kuski (eli sisko) vastasi ettei tiedä. utelivat sitten multa tietoa johon vastasin että eikö heidän se pitäisi tietää kun kerran pysäyttivät...? ajelivat aika kauan perässä ennenkun pysäytti, ja kun kysyin onko poliiseilla hidas reaktioaika kun näin myöhään otti sivuun... ei oikeen tykännyt mun viisasteluista, mutta jätti kuitenkin sakot antamatta, käski kyllä pitää suuta pienemmällä seuraavan kerran... :roll:
            (mulla pinna kireellä työpäivän jälkeen)
            kai ne on aika tottuneita tällasiin pieniin näsäviisasteluihin...
            - E36 325i Cabriolet
            - Volkswagen Passat, 1,9D Variant

            Comment

            • crockett
              BTCF Member
              • Aug 2002
              • 1293
              • Ilomantsi

              #21
              Edelleen loistavii :lol:

              *e30 cabriolet*
              *Hailuksi*
              *ex e30 325i m50*
              *ex e30 5/88 pics*
              Ostan e30 osaa

              Myytävänä e30 osaa

              Comment

              • parssinen85
                Bimmer Rookie
                • Jan 2004
                • 105
                • Vantaa

                #22
                kaveri pysäytettiin kerran ylinopeudesta ja poliisi siinä kirjotteli lappua...kaveri kysäsi siinä että paljos saa sakkoja virkavallan halventamisesta...poliisi kertoi summan ja kaveri siihen "noo..pistäppä samaan piikkiin kusipää" :lol:
                e30 cabriolet

                Comment

                • vilsku
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2003
                  • 729
                  • Tampere

                  #23
                  Yks vanhempi sukulaismies ajo kerran tutkaan, ajo tietty ylinopeutta. Poliisi pysäytti ja tuli auton vierelle ja sano "Tais herralla olla vähän kiire?" Sukulaismies siihen että "Joo mulla on kiire paskalle". Sakot napsahti.. :lol:
                  e61 525d (2006)
                  ex: e36 328i M-Sport (1996)
                  ex: e30 316i (1988)

                  Comment

                  • Laxa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2004
                    • 1363
                    • Tampere

                    #24
                    Tuossa vajaa vuosikymmen takaperin kun itse olin vielä sellanen nassikka ja ekaa kertaa kesäduunissa niin olin työkaverin kanssa ruokatunnilla ja oltiin menossa takas töihin ni työkaveri ajoi päin punaisia ja skoudethan ne perässä tuli ja pysäyttivät ja sanoivat että: "nyt on kuule aika hilkulla ettei tule kuule sakkoja siulle. No työkamu sai hoidettua tilanteen asiallisesti eikä saanut sakkoja ja lopuksi tokaisi kytälle että: "tiedätkö että minäkin olen ollut joskus Poliisikoulussa, mutta ei minusta ollut poliisiksi ku en pärjännyt siellä". Poliisi kysyi että: "no mikä siellä nyt niin vaikeata sitten oli", johon silloinen työkaverini tokaisi että: "en pystynyt pidättämään testissä kusta niin kauaa että se olisi noussut päähän asti"... Ja bling, työkaveri meni Maijaan ja minä kävelin töihin sen parisataa metriä mitä oli matkaa jäljellä...
                    Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

                    E30 325i Cabrio M-Tech II -91

                    EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                    EX: E61 530xdAT -07
                    EX: E60 520dA Sedan -08
                    EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                    EX: E39 530dAT -02
                    EX: E36 320iA -91
                    EX: R1150RT -03

                    Comment

                    • BemuE36M3
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2003
                      • 233
                      • Mansester

                      #25
                      Tämäkin vähän ohi aiheen, mut Oulussa on ns. rautasilta, jossa poliisit yleensä tutkaavat, jos sille päälle sattuvat. Siitäpä saivat nämä hilpeät teekkarinuorukaiset 6 promillen humalassa idean, et, kun oli jo hämärä ja teekkaripukukin sattui olemaan sininen niin ei mitään muuta, ku toinen kaveri sillan alkupäähän hiustenkuivaajan kans heiluun ja toinen oli sillan loppupäässä pingismailan kans pysäyttämässä autoja. Kun autoilija sai ikkunan auki, teekkaripoika kysyäsi "ooks nähny mun pingispalloa?"

                      Tampereella on Hervannan valtaväylällä teekkarit toteuttanu ihan samanlaisen tempauksen, liekkö sitten niitten joku yleinen poliisi pila??
                      BMW E90 318D Touring -06
                      BMW E38 750IL -96
                      EX:
                      BMW E46 328IA -00
                      BMW E39 525DA Touring-01
                      BMW E39 528IA Touring -97
                      BMW E36 328IA -98
                      BMW E36 320 Coupe -92

                      Comment

                      • heinonen85
                        BTCF Member
                        • Jan 2003
                        • 1408
                        • varkaus

                        #26
                        Originally posted by Laxa
                        Tuossa vajaa vuosikymmen takaperin kun itse olin vielä sellanen nassikka ja ekaa kertaa kesäduunissa niin olin työkaverin kanssa ruokatunnilla ja oltiin menossa takas töihin ni työkaveri ajoi päin punaisia ja skoudethan ne perässä tuli ja pysäyttivät ja sanoivat että: "nyt on kuule aika hilkulla ettei tule kuule sakkoja siulle. No työkamu sai hoidettua tilanteen asiallisesti eikä saanut sakkoja ja lopuksi tokaisi kytälle että: "tiedätkö että minäkin olen ollut joskus Poliisikoulussa, mutta ei minusta ollut poliisiksi ku en pärjännyt siellä". Poliisi kysyi että: "no mikä siellä nyt niin vaikeata sitten oli", johon silloinen työkaverini tokaisi että: "en pystynyt pidättämään testissä kusta niin kauaa että se olisi noussut päähän asti"... Ja bling, työkaveri meni Maijaan ja minä kävelin töihin sen parisataa metriä mitä oli matkaa jäljellä...
                        Täytyis joskus kokeilla :!:
                        **************
                        * TEAM HooCee *
                        **************
                        e39 530d -00 Touring

                        ex:
                        e34 525i -92 Touring
                        e34 525i -90
                        e30 320i -88

                        Comment

                        • wj
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 3253
                          • Järvenpää

                          #27
                          Hyvä tapa välttää ylinopeussakot

                          Ajat hieman ylinopeutta ja poliisit pysäyttää.
                          - Taisi vähän liikaa vauhtia, ajokortti ja rekisteri ote.
                          - Ajokorttia mulla ei ole mutta kaise rekisteri ote jossain täälä autossa on nimittäin varastin sen juuri.
                          - Siis korttia ei ole ja varastit tämän auton.
                          - Joo. Täälä hanskalokerossa se on, mulla on pistoolikin täälä.
                          - Vai pistooli?
                          - Joo ja auton omistajan ruumis on takakontissa, ammuin sen juuri.
                          Konstaapeli pelästyy ja kutsuu isompaa väkeä paikalle.
                          - Siis konstaapeli kertoi että tämä on varastettu auto ja sinulla ei ole edes ajokorttia ja sinulla on pistooli hanskalokerossa ja vieläpä ruumis takakontissa?
                          - onhan mulla kortti ja auto on mun eikä kontissa mitään ruumista ole enkä pistoolia ole koskaan nähnytkään. Vielä ne siat kehtaa varmaan valehdella sulle että ajoin vielä ylinopeuttakin.
                          - 2006 Mustang cabriolet
                          - Sleekcraft Enforcer 28'

                          Comment

                          • steenman
                            Bimmer Rookie
                            • Feb 2004
                            • 86

                            #28
                            Meinas naiskonstaapeli puhalluttaa uudelleen, kun puhalluksen jälkeen alkometri näytti nollaa, ja kysyin; "toimiiko se varmasti?".

                            Kerran oli kaksi sakkoa alla ja sivarit pysäytti nopeudesta.
                            (eivät varmaan olleet saaneet tutkalle). Nuorempi konsta kysyi ajokortin tutkimisen jälkeen; "Valitse haluatko kolmannen sakon, vai ankaran varoituksen." Hetken mietittyäni valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon.

                            Comment

                            • Gonzalez
                              BTCF Member
                              • Jun 2003
                              • 2632
                              • Seinäjoki

                              #29
                              Ajelin viime kesänä emännän kans Alavudelta Seinäjoelle. Oli viimesenpäälle sumuinen aamu, ohittamaan ei uskaltanut lähteä kun ei nähnyt, ja edessä oli kuorma-auton perässä neljä henkilöautoa. Tuli ainut suora koko välillä missä näki eteensä, rajoitus vaihtu just 60-->80:iin. Tirvasin tallan pohjaan ja päästin koko letkasta ohi, kuormurin vieressä 160 lasissa ja sit himmailin viisarin päälle sataseen... Pääsin kaks kilsaa ja katoin peilistä taakse et "mikä sielä peräs roikkuu??" no onneks siviilipoliisi oli pistäny sentään diskon vilkkumaan ja huomasin sen, himmasin tien sivuun... Poliisi tuumas:
                              -Ajokortti ja rekisteriote... (kattoo korttia) Taidankin pitää tämän vähän aikaa. --->Ei vittu jumalauta helevetin perkeleet kaiku pääkopas ja kuuntelin sen moraalisaarnaa 20 minuuttia kaikenmaailman jarrutusmatkoista jne... :oops: Jossain vaiheessa se tuumas että:
                              - Ajoin tuossa kuormurin perässä kaheksaa kymppiä ja sulla tais olla nopeutta ainaki kaksinverroin...(tässä vaiheessa kuuntelumielenkiinto heräsi kun hokasin et eihän se oo millään voinu saada tutkattua)
                              Poliisin loppukommentti oli(jota en uskonut koskaan kuulevani poliisilta):
                              -SAAT NYT TÄLLÄ KERTAA ISON VAROITUKSEN. HYVÄ AUTOHAN SULLA ON, KYLLÄ SILLÄ KERKIÄÄ!! (325 E36)

                              Kyllä naamaa nauratti loppupäivän! :lol:

                              Ps. Vieläkö joku väittää et kaikki poliisit vihaa bemaristeja... :wink:
                              530d GT F07 2010
                              325i E30 Cabriolet 1987

                              Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

                              Comment

                              • Arto
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2003
                                • 1079
                                • Vaasa

                                #30
                                Originally posted by loirottaja
                                Poliisit oli valtatien varressa passissa kun, huomattavaa ylinopeutta ajanut auto sattui tutkaan. Pysäyttivät ja sanoivat leikkisästi että, sinuahan me ollaan odoteltukkin. Kuski tokas siihen että, joo tulin niin nopeesti ku kerkesin! :wink:
                                325tds -97
                                GSX-R1000 -04

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎