Originally posted by LASSI-S
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä sanoa poliisille?
Collapse
X
-
Originally posted by LASSI-Sjoojoo. olin tossa eilen parin kaverin (mikki hiiren ja napoleonin) kans ajelemassa rallia napoleonin hevosella ja vittu siinä oli alusiipi ja ihan vitun tuning. noo vedettiin sitten ainakin viittäsataa kahvassa sillä hevosella ja vedettiin kräkiä ja hakattiin ohikulkijoita samalla ja syötiin paahtoleipiä. poliisit sit tuli ufolla vastaan ja pisti pillit päälle ja lähti perään ja ampu vittu laasertykeillä meitä päähän ja galaksit räjähteli. no napo käski hevosen pysähtyä ja sit ne sano että taisitte mennä vähän kovaa kun tutka näytti 500 km/h. mikkihiiri totes joo ja mä olen vittu mikkihiiri. onneks poliisit oli huumorimiehiä eikä muutakun jauhanu sen lihamyllyssäGotta love V8
E36 E46 E61 E39 F20...
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Sjoojoo. olin tossa eilen parin kaverin (mikki hiiren ja napoleonin) kans ajelemassa rallia napoleonin hevosella ja vittu siinä oli alusiipi ja ihan vitun tuning. noo vedettiin sitten ainakin viittäsataa kahvassa sillä hevosella ja vedettiin kräkiä ja hakattiin ohikulkijoita samalla ja syötiin paahtoleipiä. poliisit sit tuli ufolla vastaan ja pisti pillit päälle ja lähti perään ja ampu vittu laasertykeillä meitä päähän ja galaksit räjähteli. no napo käski hevosen pysähtyä ja sit ne sano että taisitte mennä vähän kovaa kun tutka näytti 500 km/h. mikkihiiri totes joo ja mä olen vittu mikkihiiri. onneks poliisit oli huumorimiehiä eikä muutakun jauhanu sen lihamyllyssä#1 - MB E 320cdiA "chipped" '04 / #2 nissan primera sportwagon '01 / #3 citroen jumper hdi '04
osa existä: corvette convertible c5 auto '99, Subaru STi "type 20 modified" '05, MB C 270cdi a stw '02, 300ZX tt manual '91, '05 9-3 aero black, land cruiser '05, e46 m3 cabrio '04, e46 m3 coupe '04, e39 m5 '00, corvette c5 '01, e39 530d m-sport '02, m coupe '98, slk 230k '99, e36 323i coupe m-tech '96
Comment
-
-
aika hyviä
Mun yhdessä sakkolapussa lukee seuraavaa:
"Sukupuolisiveellisyyden loukkaaminen: Istui alasti matonpesualtaassa, ja häiritsi muita pesijöitä." 240 mk päiväsakkoa
Kävi muuten tossa pari viikkoa sitten vähän outo tapaus. Joku jannu kuskas meitä Tampereelta baarista kotiin, jollain vanhalla ruskeella paskalla autolla (en muista tarkemmin kunnosta johtuen). Niin johan poliisit sitten lähti perään liikenne ympyrästä ja pysäytti. No ne siinä sitten kyselemään ne perus paperit ja pottuili pakarista sekä liiasta ihmis määrästä takapenkilä. Äänensävy oli aika vittuuntunut koko toimituksen ajan, kunnes virkavallan edustaja keksi katsella tarkemmin takapenkin porukkaa ja alkoi sihtailemaan "1/2metrin" maglitellä. No äkkiä yllättäen lamppu tippui poliisin hanskasta kolahtaen kunnon äänien kera etuoveen (jälkeenpäin tarkastellen jättäen jäljen), johan muuttui ääni kellossa ja tuli hyvät illanjatkot nopeasti. Poliisi häipyi vähin äänin ja jatkettiin matkaa...tiedä sitten mitä siinä olisi pitänyt sanoa.
Poliisilla kävi säkä, että oli niin paska auto kyseessä. Jos olisi ollut vaikka oma kärry kyseessä niin voi sitä vitutusta. En mä ainaka ite ois suostunu sitä maalinkorjausta maksaa, ihan periaatteesta.
Comment
-
-
Originally posted by LekaKerran olin kuulustelussa totaalisesti v*****tuneena ja poliisi kysyi nimeä vaikka tuohon aikaan olin enemmän kuin tuttu paikallisten virkavallan edustajien kanssa vastasin: Aku Ankka. Kuulustelija itsekkin v*****tuneena: Niinpä tietenkin. Seuraavaksi kuulustelija kysyi onko huollettavia? Vastasin: Elätän 3:a veljenpoikaani. Tässä vaiheessa kuulustelua oli hyvin lähellä ettei pamputuskoneesta stand by valo sammunut :lol:
tuli vaan tuosta mieleen...
mulla on täälläpäin suomee yks kaveri jonka nimi on mika häkkinen...
no samanlainen tilanne ku sulla ni nimeä kysyttäessä oli tokaissut että mika salo... poliisisetä kysy että mikä oli??? ni sano uudestaan et mika salo...
siinä vaiheessa poliisilta menny hermot ja sanonu et jos et nyt sano nimeä oikein ni pistän jäähylle yöksi... kaveri pokkana sanonu et okei minun nimi on mika häkkinen... siinä vaiheessa sai pampusta ja heräsi jäähyltä... seuraavana aamuna sama konstaapeli kysymässä: ja nimi oli... ni ajokortti pöytään että mika häkkinen ja mikä on konstaapelin nimi että nostan syytteen poliisiväkivallasta... ja oikeudenkäynnin jälkeen rahaa tiskiin...-Official member of BTCF-Sauna Team-
-Official Member of BTCF-Jusauksen allasteam-
nyk alla: e39 525 tds -99
ex kulkineet:
e34 530 iA -94, e36 325 -92, chevrolet camaro -97, e38 735 iA -97, e39 523 iA -98,
e34 535 -92, porche 928 -74, e32 750 -91, Mb w124 300 CE -90, e32 730 -88, e32 730 -89
e32 735 -88,
yms mitä ei nyt tarkemmin muista
Comment
-
-
Originally posted by Meikätuli vaan tuosta mieleen...
mulla on täälläpäin suomee yks kaveri jonka nimi on mika häkkinen...
no samanlainen tilanne ku sulla ni nimeä kysyttäessä oli tokaissut että mika salo... poliisisetä kysy että mikä oli??? ni sano uudestaan et mika salo...
siinä vaiheessa poliisilta menny hermot ja sanonu et jos et nyt sano nimeä oikein ni pistän jäähylle yöksi... kaveri pokkana sanonu et okei minun nimi on mika häkkinen... siinä vaiheessa sai pampusta ja heräsi jäähyltä... seuraavana aamuna sama konstaapeli kysymässä: ja nimi oli... ni ajokortti pöytään että mika häkkinen ja mikä on konstaapelin nimi että nostan syytteen poliisiväkivallasta... ja oikeudenkäynnin jälkeen rahaa tiskiin...-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Loistavaa
Vaikkakin vanhaa juttua mut jaksoi oikeen kunnolla taas lämmittää mieltä nämä, poliisi jutut. Tulee myös omia juttuja mieleen, mutta niissä ei ole mitään nauramista kun on myös niiden jälkeen saanu kunnon seuraamukset. Pienessä kopissa on tylsä olla yksin, tosin asioiden yhteys ja "pysäytys" syy on eriImage Is Nothing Torque Is Everything
Comment
-
-
Tämä tapahtui eräässä pikkukylässä melkein 20 vuotta sitten.
Meitä oli n. 10 hengen porukka ottamassa pussikaljaa keskustassa, jonka läpi menee yksi tie.
Maija kaartoi tielle ja päätimme kokeilla poliisien huomiokykyä.
Rohkein (tyhmin) meistä astui auton eteen suojatielle. Maija jarrutti kumit ulisten ja muut kävelivät perässä tien yli sopivilla välimatkoilla ja mihinkään ei ollut kiire.
Koppi autossa oli kova pälyily, mutta mitään muuta ei tapahtunut.
Muutaman minuutin päästä auto tuli takaisin samaan kohtaan ja hiljenti hyvissä ajoin.
Tällä kertaa kukaan ei ollut haluakas enää menemään tielle, joten poliisit pysähtyivät suojatien eteen ja ikkuna aukesi.
Kuljettaja kysyi meiltä, ettekö näe, ollaan tulossa taas...
Comment
-
-
Originally posted by E36-coupeNo mulla sattu sellainen tapaus tuossa parisen vuotta sitten että olin menossa omalla autolla (325) toiselle tehtaalle työkeikalle kun Uuron kohdalla sytty takana maijassa koko joulukuusi päälle...(Arvasin jo syynkin miksi pysäyttivät..autossa oli katsastuksessa myönnetty kuukauden peliaika loppumaisillaan..) Noh siihen tien sivuun pysäytettyä käytiinkin sitten seuraavanlainen keskustelu
Poliisi: Ajokortti ja rekisteri ote
Minä: En muuten ajanu ylinopeutta!
P: Ei tässä siitä ole kysymys...
M:Nii'iin?
P:Onko tätä autoa katsastettu?
M: On..(ja ojennan vikalistan: jossa oli pakokaasupäästöistä jäänyt katsastus kiinni kun inssi särki putkiston kun ajo rullille!!)
P: Ei tämä ajoaika tarkoita sittä että se ajetaan se loppuun ja sitten vasta korjataan auto. Sehän on turvallisuusriski ajaa autolla jossa on vikoja!
M: Ei kai se nyt Prkle oo turvallisuusriski jos päästöt on korkeella!!
Tämän vuorosanan jälkeen pamahti välittömäst pilli suuhun Johon tokaisin:
M:En kai mie nyt humalassa ajele työmatkoja!!!
P:On niitäkin nähty ja tuo suuvärkki näkyy käyvän siihen malliin että parempi tarkistaa..
Hommasta selvisin varoituksella...
Toinen tapaus sattui kolmisen viikkoa sitten kun nappasivat N.klo. 01:00 koillisväylältä lievästä ylinopeudesta (40 alueella 67): autossa tietoja kysellessä tuli kohta jossa tiedusteltiin huollettavia. Vastasin että ei tietääkseni..johon kuljettajan paikalla istunut konstaapeli tokaisi että "eikö ole isänpäiväkortteja tullut?" jonka jälkeen molemmat poliisit nauroivat kovaan ääneen, itse olin ihmeissäni takana ja keskeytin nauramisen sanomalla että "teillähän on tunnelma katossa tässä paskahuussissa" ja van tuli hiljasta!! (Paskahuussi tuli siitä että kun oli koirapartioauto ja siellä hais sen hukan paska ihan helvetisti..) Eikä siitäkään tullut lisäkuluja??!!
Tais löytyä toinen perlosuran omaava
Comment
-
Comment