Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä sanoa poliisille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw harrastelija
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 757
    • -

    #61
    Pikkupoikana juopotellessa kaveri koputti kaupungilla poliisiauton ikkunaan, no nehän avas ikkunan ja kysy mitä asiaa ja kaveri tokas: sulla on ikkuna auki. Ei tullu sakkoja, avautumista kylläkin.
    thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
    Alex von Falkenhausen

    Comment

    • Riedle
      BTCF Member
      • Dec 2003
      • 440
      • Kokkola

      #62
      Viime kesänä ajoin penarilla puhallusratsiaan. Siellä oli naispuolinen nuorempi konstaapeli puhalluttamassa. Puhalsin ja konstaapeli katsoi tulosta ja sanoi: "Hyvältä näyttää". Kysyin samantien: "Jaa, minä vai auto?" En saanut vastauksena muuta kun tiukan hymyn.
      Z3 Coupé 2.8
      Pajero Pinin
      BMW Cruise Bike

      Comment

      • zimba
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 33
        • Oulu

        #63
        Poliisit yllätti tutun ulkoiluttamasta kaveria,eli kusemasta yleisellä paikalla.
        Mies maijan kyytiin ja alkaa tenttaus.
        Maksatko sakot vai lähetkö istuun yöksi putkaan?
        Hetken mietittyä ja ¨hiukan¨alkoholia nauttineena kaveri kysyy,että voiko nyt ostaa VOKAALIN?
        Poliisitki rupes pikkasen nauramaan...

        Comment

        • sterix
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2004
          • 559
          • Jyväskylä

          #64
          taas kerran kaveri pysäytettiin ja poliisit tutki auton ympäriinsä ja loppuks ne huomas että "hei mitäs sulla on kesärenkaat alla?!"(oli talvi nääs), kaveri tokas kylmänrauhallisesti -> katsos poliisi hyvä nämä ovat kitkarenkaat...hetken hiljaisuus...."jatkakaa matkaa".

          Comment

          • 730ia
            Bimmer Enthusiast
            • May 2003
            • 1457
            • pohjois-pohjanmaa, oulu

            #65
            tyttökaverin äitin työkaveri(vähän vanhempi rouva) oli ollut ekaa kertaa puhallus ratsiassa ja oli veivannu ikkunaa vähän auki ja poliisit oli sanonu että puhallappas tänne nii rouva oli pikkusen henkässy pilliä kohti sieltä kauempaa.. poliisiki oli tuumannu että hymyssäsuin että joo eiköhän se passaa,oli muistaakseni selvittäny tässä välissä että ei oo ikinä puhallutettu.
            F20 118d Aut.
            ________
            Volvo S40
            MB W204
            e90 320d
            e46 coupe
            e32 730ia

            Comment

            • Doni
              Moderator
              • Sep 2004
              • 2839
              • Kyrsälä

              #66
              Alkaa mennä aikka isänveljenvaimonsaunakaverin jutuiks, mutta...

              Tutuille käynyt seuraavaa...

              Ajellessa tuli vastaan kolari ja paikalla oli jo poliiseja joista yksi tuttu. Poliisi tokas "että käy nyt hemmetin nopeasti hakemassa se sun hinausauto". Siinä vaiheessa meni jo ikkuna kiinni ja vanha putkivikainen Alffa meni kans todella nopeasti hakemaan sitä hinausautoa. Poliisisetä oli vähän suu mutrulla kun hinuri tuli, mutta ei mitään sanonu.

              Tuttu pysäytettiin ylinopeun takia. Siinä kun kirjoittelivat lappua niin toinen tuttu ajoi ohi ja soitti tutulle joka pysäytettiin. "et uskalla lähteä siitä poliisien edestä, niin paljon kun moottoripyörä kulkee". Sen teki ja tuli poliiseilta soitto perässtä.

              Jos on paljon rahaa niin tee näin. Mene humalassa nojaamaan maijan kylkeen ja kuse takarenkaaseen. Poliisi tulee ja sanoo "tuo kuseminen maksaa 100euroa". Otat 200eurosen lompakosta, annat sen poliisille "kuse sinäkin". Näin tapahtui markka aikana. 500mk ja 1000mk meni poliisille.
              Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

              Comment

              • m|kko
                Newbiemmer
                • Aug 2004
                • 19

                #67
                Vitsi: Lada ajoin maantiellä ja sitte loppu pensa, siinä se vähän aikaa pysäytteli autoja ja sitte tuli uus punanen ferrari ja lada kuski kysyi että voitko hinata mut tuohon seuraavalle huoltoasemalla? ferrari kuski suostui ja sanoi että tööttää jos tulee ongelmia. Lada kuski tuumasi ettei siinä paskassa toimi töötti nii sitte ferrari kuski sano että vilkuta vasemmalle vaikka. Vähän aikaa kun ajoi nii tuli takaa aika lujaa uusi mersu ja ohitti. Ferrari kuski ajatteli että perkele en tuolle häviä ja lähti perään ja sitte huolto-aseman pihalla oli poliisit tutkaamassa ja muissa poliisi radioissa kuului että tätä ette ikinä usko! ensin meni uus hopea mersu 200km/h ja sitte peräsä tuli punanen ferrarri 220km/h ja sen peräsä paskan ruskea lada vilkuttaen että menee ohi!

                Comment

                • nos
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 627
                  • Kokkola

                  #68
                  Tuolla e21 kun kesällä ajelin ja yllätys yllätys oli renkaat aivan kankailla, poliisithan lähtivät seuraamaan pitkin kyliä perässä ja viimein pysäyttivät, veivasin ikkunan auki, puhalluttivat ja kyselivät yleiset, sitten kiinnittivät huomion renkaisiin, kysäisivät että oletkos ajatellut renkaat vaihtaa, minä siihen että on käyny mielessä, poliisi vain että "herra ajelee sitten suoraan renkaanvaihtoon" ja rekisteriotteeseen päivämäärä milloin pitää olla vaihdettu.

                  Viikon päästä pysäyttivät uudestaan, olin renkaat vaihtanu, poliisit siihen tulee jututtamaan ja toinen kiertää autoa ja katsoo renkaita, tokaisee sitten toiselle että "on se perkele ne vaihtanu". Siinä sitten päivänjatkot toivoteltiin ja jatkettiin molemmat matkaa, eli minulla on ainakin yksi positiivinen kokemus poliiseista.

                  Comment

                  • bmwm5e28
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2003
                    • 474
                    • suomusjärvi

                    #69
                    Originally posted by Leka
                    Kerran olin kuulustelussa totaalisesti v*****tuneena ja poliisi kysyi nimeä vaikka tuohon aikaan olin enemmän kuin tuttu paikallisten virkavallan edustajien kanssa vastasin: Aku Ankka. Kuulustelija itsekkin v*****tuneena: Niinpä tietenkin. Seuraavaksi kuulustelija kysyi onko huollettavia? Vastasin: Elätän 3:a veljenpoikaani. Tässä vaiheessa kuulustelua oli hyvin lähellä ettei pamputuskoneesta stand by valo sammunut :lol:
                    Hahhahahah eheheh....Aivan loistava juttu.....tota pitäis oikeen koittaa...ja osoite? Paratiisitie 13
                    Gentlemen prefer Blondes

                    Dodge Challenger R/T 1970


                    ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                    315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      #70
                      oltii tos kaverin kans vaihtaa sen autoon säädettävää alusta sarjaa sen autotallis joka sijaitsee kerrostalon pihas. siinä parituntii ähellyksen jälkeen ku oltiin saatu iskarit irti ni kaveri tuli siihe pihalle ja pakkohan siinä oli rööki tauko pitää. siinä sit näytettiin samalla mitä asennettiin. saatiin tupakat vedettyy ja kaveri jatko matkaa ni mentii sit jatkaa projektii. hetken pääst kuuluu ulkoo möree ääni " tulkaa ulos autotallista kädet ylhäällä" siinä sit tuumittiin kaverin kans et mitä ihmettä ja luultiin et kaveri oli tullu takas ja veti jotai omaa huumorii. huusin takas et "joo joo" no sitten kuuluu uudestaa " ulos autotallista kädet ylhäällä, täällä poliisi" tultiin sit kaverin kans ulos autotallista ni meitä oli vastassa 4 poliisii. 2 osotti aseella meitä, 1 oli rynnäkkökilven takana ja 1 sen takana. ei menny sekuntiakaan ku meidät komennettiin maahan. no ku oltiin päästy maahan polliisit rupes kyselee " missä se kolmas jätkä on" todettiin siihen "ei siel ketään kolmatta ole" polliisi siihen et "missä se haulikko on" siihen me "ei siellä mitään haulikkoo ole" poliisi siihen et "varmaan on ku saatiin ilmotus että te riehutte täällä pihalla haulikon kanssa" sitten mulla välähti ja sanoin " me ollaan kyllä oltu äskön pihalla röökillä ja meillä oli iskari kädessä mutta mitään haulikkoo meillä ei ole ollu" siinä hetken aikaa selvitettiin tuohon tahtiin sitä asiaa kunnes yks kyttä päästi kaverin näyttää mikä meillä oli ollu kädessä ja tilanne purettiin. Polliisit pyytelivät siin nolosti anteeks ja jottai muuta siinä puhuivat. jälkeen päin kuultiin et koko alue oli suljettu ku me vaan vaihdettiin alustaa tallissa. mitä tästä opimme. alustan vaihtaminen on rikollista puuhaa!!!!

                      Comment

                      • KOK77
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2004
                        • 501
                        • Kokkola

                        #71
                        Kyl poliisit taas ylireagoi. Hyvä ettei tullu karhua ja koptereita...

                        Comment

                        • Korpisoturi
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2004
                          • 473
                          • Kristiinankaupunki

                          #72
                          Hah haha... Itse asiassa samanlainen tilanne tapahtui mulle ja kaverille joku 6 vuotta sit ku oltiin sellaisia hölmöölijöitä.
                          Meillä molemmilla oli omat "pössykät" mukana, mulla sellanen "snaipperi-gamo" ilmakko, ihan niillä camoflage-rievuilla varustettuna. Kaverilla oli sitten sellainen todella vanha deaktivoitu hirvikivääri.
                          Siellä me sitten höyrittiin ja pyörittiin ojissa kommandopipot pääs ja sytyteltiin papatteja piipussa ja kovaa huudeltii uhkauksii toisillemme.. Eihän me sitten tajuttu että peltoa vastapäätä oleva vanha pariskunta saattais asian käsittää "hiukan" väärin...
                          Alko sitten jo hiukan hämärtää ja oltiin jo saatu tukikohdat ja kaikki rakennettua lumesta kun tuli kaksi poliisimondeota tietä pitkin ja kai ne heti tajus mistä hommas oli kyse mutta kovaääniseen ne huusi johonki tähän tyylin: "Hei sotasankarit siellä! Pudottakaa aseenne ja tulkaa tänne vähän juttelemaan."
                          No mehän oltiin ihan paskat housuis ja meinattiin lähteä peltoa pitkin juokseen mutta tajuttiin että kyllähän ne meidät poliisihelikopterilla saisi kiinni..
                          Siinä sedät sitten sano pari varovaista sanaa ja kertoi että tuollainen hosuminen on kiellettyä ja kysyi missä meidän vanhemmat asuu.. Sit tallusteltiin noloina kotio päin ja sitten selvitettiin asia vanhempien kanssa...
                          Tälläinen lapsuus, ei oo sen jälkeen tullu pölläiltyä pyssyjen kanssa...

                          Comment

                          • LASSI-S
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2003
                            • 4918
                            • hattula/hämeenlinna.

                            #73
                            joojoo. olin tossa eilen parin kaverin (mikki hiiren ja napoleonin) kans ajelemassa rallia napoleonin hevosella ja vittu siinä oli alusiipi ja ihan vitun tuning. noo vedettiin sitten ainakin viittäsataa kahvassa sillä hevosella ja vedettiin kräkiä ja hakattiin ohikulkijoita samalla ja syötiin paahtoleipiä. poliisit sit tuli ufolla vastaan ja pisti pillit päälle ja lähti perään ja ampu vittu laasertykeillä meitä päähän ja galaksit räjähteli. no napo käski hevosen pysähtyä ja sit ne sano että taisitte mennä vähän kovaa kun tutka näytti 500 km/h. mikkihiiri totes joo ja mä olen vittu mikkihiiri. onneks poliisit oli huumorimiehiä eikä muutakun jauhanu sen lihamyllyssä
                            E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                            Comment

                            • Remotion
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2003
                              • 15212
                              • Ajamisen Iloa

                              #74
                              Originally posted by LASSI-S
                              joojoo. olin tossa eilen parin kaverin (mikki hiiren ja napoleonin) kans ajelemassa rallia napoleonin hevosella ja vittu siinä oli alusiipi ja ihan vitun tuning. noo vedettiin sitten ainakin viittäsataa kahvassa sillä hevosella ja vedettiin kräkiä ja hakattiin ohikulkijoita samalla ja syötiin paahtoleipiä. poliisit sit tuli ufolla vastaan ja pisti pillit päälle ja lähti perään ja ampu vittu laasertykeillä meitä päähän ja galaksit räjähteli. no napo käski hevosen pysähtyä ja sit ne sano että taisitte mennä vähän kovaa kun tutka näytti 500 km/h. mikkihiiri totes joo ja mä olen vittu mikkihiiri. onneks poliisit oli huumorimiehiä eikä muutakun jauhanu sen lihamyllyssä
                              Tainnu joku muukin vetää kräkii...
                              Z3 coupé individual

                              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                              Comment

                              • Carolus
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2004
                                • 384
                                • Oulu

                                #75
                                Originally posted by LASSI-S
                                joojoo. olin tossa eilen parin kaverin (mikki hiiren ja napoleonin) kans ajelemassa rallia napoleonin hevosella ja vittu siinä oli alusiipi ja ihan vitun tuning. noo vedettiin sitten ainakin viittäsataa kahvassa sillä hevosella ja vedettiin kräkiä ja hakattiin ohikulkijoita samalla ja syötiin paahtoleipiä. poliisit sit tuli ufolla vastaan ja pisti pillit päälle ja lähti perään ja ampu vittu laasertykeillä meitä päähän ja galaksit räjähteli. no napo käski hevosen pysähtyä ja sit ne sano että taisitte mennä vähän kovaa kun tutka näytti 500 km/h. mikkihiiri totes joo ja mä olen vittu mikkihiiri. onneks poliisit oli huumorimiehiä eikä muutakun jauhanu sen lihamyllyssä
                                Vissii useemman päivän lääkkeet jääny ottamatta
                                Arjenharmaa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎