Yks facelift manuaali näytti olevan ja varusteet sitä luokkaa että ei kyllä maistus mitenkään itelle.
Juu ei ollut mielenkiintoinen yksilö hän, mutta sillä mainitsin että faceliftiäkin näköjään manuaalina löytyy. Ilmeisesti kyseisen auton tilaajalla on loppunut hillot saatuaan tilattua oikean vaihdelaatikon
E53 3.0D faceliftinä ja manuaalina kyllä varsin toimiva kombo. Ei tarvitse niin paljon olla pelko perseessä varsinkin jos tarkoitus jotain vetää koukulla.
Itsellä voisi olla ylimääräisenä yksi ja varsin eri luokkaa vs nettiauton pelit
Juu ei ollut mielenkiintoinen yksilö hän, mutta sillä mainitsin että faceliftiäkin näköjään manuaalina löytyy. Ilmeisesti kyseisen auton tilaajalla on loppunut hillot saatuaan tilattua oikean vaihdelaatikon
Jep, en oo tarkemmin tutkinu, niin arvalla vaan heitin, että liekkö saanu. Kyllä valtaosa, joka on tollasen ostanu on automaatilla sen halunut. Itsekkin kyllä manuaalit jättäny kokonaan laskusta pois.
Itselle kyllä kelpaisi myös M62 koneinen, vaan saisi olla yksilö missä jakopää on jo laitettu. :think
Lähinnä kolme tässä mietinnän alla:
- E36 Cabrio
- E53
- E65 730d
Mutta onneksi on talvi aikaa keräillä kolikoita jonoon lisää.
E53 3.0D faceliftinä ja manuaalina kyllä varsin toimiva kombo. Ei tarvitse niin paljon olla pelko perseessä varsinkin jos tarkoitus jotain vetää koukulla.
Itsellä voisi olla ylimääräisenä yksi ja varsin eri luokkaa vs nettiauton pelit
Varsin maukkaan näköinen yksilö Vaihdossa e39 touring?
Varsin maukkaan näköinen yksilö Vaihdossa e39 touring?
Kaikki on mahdollista
Itse kallistuin manuaaliin vielä senkin takia, että sillä pääsee kulutuksessa vähintään ajotyylistä riippumatta 1l/100km pienempiin kulutuksiin ja omien kokemusten mukaan, kun automaatit ovat siellä 10l tuntumassa sekalaisessa ajossa niin manuaali menee 7,2 - 8l ainakin itsellä mitä kolme tankillista mitannut. Mutta manuaaleja on todella harvassa edes siedettävillä varusteilla yms. niin mieleinen automaatti sinällään helpompi ainakin löytää.
Kaikki on mahdollista
Itse kallistuin manuaaliin vielä senkin takia, että sillä pääsee kulutuksessa vähintään ajotyylistä riippumatta 1l/100km pienempiin kulutuksiin ja omien kokemusten mukaan, kun automaatit ovat siellä 10l tuntumassa sekalaisessa ajossa niin manuaali menee 7,2 - 8l ainakin itsellä mitä kolme tankillista mitannut. Mutta manuaaleja on todella harvassa edes siedettävillä varusteilla yms. niin mieleinen automaatti sinällään helpompi ainakin löytää.
Turhaan näistä kulutuksista on väitellä mutta omassa automaatilla varustetetussa äksässä näyttää olevan keskikulutus tällä hetkellä 8.2l. Siinä on kaikki ajot mitä autolla on ajettu.
4th gen paku fleetsi suunnitelmissa ympärivuotiseksi käyttö"harrasteeksi".. 4,3l (262) V6 bensa vai 6.2l (378) V8 diesel?
Suuri osa ylistää tuota 4,3l parhaaksi gm koneeksi, lähinnä luotettavuuden, edullisen ylläpidon ja yksinkertaisuuden takia.. 6.2D porukka taas jakaantuu kahteen kuntaan, toiset ylistää ja toiset haukkuu ihan paskaksi :think
Vaihteistolla aut/man ei väliä ja takaveto/neliveto ei myöskään suurta merkitystä.. tuota 262 bensaa olis nelivetona paremmin pakuissa tarjolla kun 378 dieseliä
4th gen paku fleetsi suunnitelmissa ympärivuotiseksi käyttö"harrasteeksi".. 4,3l (262) V6 bensa vai 6.2l (378) V8 diesel?
Suuri osa ylistää tuota 4,3l parhaaksi gm koneeksi, lähinnä luotettavuuden, edullisen ylläpidon ja yksinkertaisuuden takia.. 6.2D porukka taas jakaantuu kahteen kuntaan, toiset ylistää ja toiset haukkuu ihan paskaksi :think
Vaihteistolla aut/man ei väliä ja takaveto/neliveto ei myöskään suurta merkitystä.. tuota 262 bensaa olis nelivetona paremmin pakuissa tarjolla kun 378 dieseliä
dieselin perässä ehkä se TH700 vois olla hyvä?
Itse valitsisin noista 4.3l V6 koneen.
Jos matkat eivät mahdottoman pitkiä ole kärry perässä yms. niin on bensalla mukavampi huristella.
6.2D kun ei ole oikein nykyaikaisen sivistynyt diiseli.
Kummankaan hyvyyteen tai huonouteen en sen enempää ota kantaa.
6.2d koneisia autoja ollut pihassa jo "muutamia"... Ja isoveljeä 6.5d myös. Jos betonimyllyn ja soralouhoksen omainen käyntiääni ei haittaa, on hyvä käyttiskone. Ei kulje kauhiasti oli sitte J-pumpulla tai kansanmallilla, menee ehjänä vanin kopassa n.10 kulutukseen, helppo huollettava ja hyvän kuulonen, todella bensamainen. Kansipahvit menee näistäkin, mutta sen vaihtaa työpaikan ruokatunnik aikana..
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Aika tasavertasia juu tuntuvat interwebbin perusteella olevan "hyvyydeltään", joten katellaan molempia ja sitten valitaan se joka muilta osin miellyttää enemmän oli se sitten kummalla koneella tahansa... joskus sitten jos sinne asti päästään
Meillä on kakkosautona vaimolla 125tkm ajettu sedan Golf. V-koppainen siis.
1.6 FSI jonka perässä automaatti, ei siis kulje mihinkään ja tilaakin huonosti.
Ollut meillä 5 vuotta ja ei kyllä haukkua voi, varmatoiminen, hajuton ja mauton auto...
Vauva kun tuli taloon kaivattaisi bensa-automaatti, farmari ja hieman enemmän tehoa. Bemarit ei oikein käy kun rouvalla ei takaveto ole tuttu. Mitä kannattaisi katsella? Budjetti olisi alle 10k, tuosta varmaan jotain 5 pintaan saa vielä vaihdossa. Niin ja 7-8 tkm tulee vain vuodessa kilsoja.
Comment